Hop til indhold
BTB

Makere som "læst"

Recommended Posts

Det vill være dejligt med en knap så man kunne makere alle ikke læste indlæg i en tråd som værende læst, bare et forslag. Ellers tak for et godt forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den knap findes da, helt ude i oversigten med alle fora, kan du allernederst trykke på en knap med markering alle fora læst, tryk på den og vupti, dit ønske skulle være opfyldt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan endda gøre det for hver enkelt fora, så hvis du ikke gider læse indlæg i et fora kan du bare markere dem som læst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan endda gøre det for hver enkelt fora, så hvis du ikke gider læse indlæg i et fora kan du bare markere dem som læst.

Undskyld min tungnemhed, men hvor sidder den helt nøjagtig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fundet den i oversigten (den er lige under hyggesnak på forsiden), men jeg kan ikke finde den for de enkelte fore.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber ikke det er alderen der trykker :)

Når i står i på oversigtssiden for det enkelte underforum så er det øverst til højre i den blå menubar. Linket hedder 'marker emner som læst'.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker. Det kan være alt:

alder :o

mangel på briller :shock:

forkerte briller :geek:

manglende koncentrations evne :?

manlende dansk kunskaber :?:

men tak endnu en gang …….. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er det mig, der har misforstået noget, men jeg troede, at når man markerede som læst, så var det gældende indtil man fortrød. Lige nu er handlingen kun gældende indtil der kommer et nyt indlæg i et underforum. Med andre ord - jeg har fx. et underforum, som jeg aldrig vil læse - kan man markere det som læst permanent?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...