Hop til indhold
MadsD

Ung thai i Aalborg / Nordjylland

Recommended Posts

Jeg syntes godt om oliemassage mv. hos thailandkse piger. Besøger også et par forskellige klinikker i Aalborg, men har svært ved at finde de bedste steder. Ofte er massørerne 10 eller 15 år ældre end mig. Det er lidt grænseoverskridende.

Hvor finder jeg de yngste - lovlige naturligvis - thaimassører i Aalborg eller Nordjylland generelt? Er lidt træt af, at de ofte siger eller skriver, at de er unge, men ender med at være på alder med min mor....

Har nogen erfaring med, hvordan man finder steder, hvor pigerne er unge?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes godt om oliemassage mv. hos thailandkse piger. Besøger også et par forskellige klinikker i Aalborg, men har svært ved at finde de bedste steder. Ofte er massørerne 10 eller 15 år ældre end mig. Det er lidt grænseoverskridende.

Hvor finder jeg de yngste - lovlige naturligvis - thaimassører i Aalborg eller Nordjylland generelt? Er lidt træt af, at de ofte siger eller skriver, at de er unge, men ender med at være på alder med min mor....

Har nogen erfaring med, hvordan man finder steder, hvor pigerne er unge?

Jeg ved godt det er Lidt weird, men hvis du finder en - altså en "rigtig" massøse, som også tager i mod piger, må du godt lige sige til.

Mvh sarah

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Wired...nejda, men det kunne være spændende om du også får tilbudt og siger ja til en "spiller" som vi andre næsten hver gang får tilbudt. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

sarah hvis det kun er massage kan hende i peder skramsgade tage piger

Jeg ved godt det er Lidt weird, men hvis du finder en - altså en "rigtig" massøse, som også tager i mod piger, må du godt lige sige til.

Mvh sarah

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej MadsD.

Det du søger er svært at finde.

En ung thai, som også er dygtig til at give massage. Det er ikke sådan ligetil at finde en dygtig massør, som både kan give en grundig kropsmassage og som er dygtig til at give "svensk" massage.

Den, som jeg mener, er dygtigst til begge dele i Aalborg, er Juk på Peder Skrams Gade, men hun er nok på din mors alder, men ellers slank og pæn.

Lad os høre hvis nogen kender til en ung thai, der er dygtig til begge dele, og som arbejder ikke for langt fra Aalborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os høre hvis nogen kender til en ung thai, der er dygtig til begge dele, og som arbejder ikke for langt fra Aalborg.

Er Århus langt væk??

Hvis ikke er der følgende ( af dem jeg kender)

LEK, Thantawan, Hedemandsgade 4) Se indlæg under anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...