Hop til indhold
August25

Rikke solskin (Min første gang hos glædespige)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/167741

Jeg havde googlet rundt i flere uger for at kunne finde den rette kvinde at tage min mødom i dette univers, og jeg mente jeg havde fundet kvinden. 

Rikke solskin, en erfaren dame der eftersigende af hvad jeg havde læst på dette site var utroligt god og helt fantastisk. Jeg sendte Rikke en e-mail og fortalte hende omkring det var min første gang, og min relativt unge alder (25). Hun var super sød, og svarede på min e-mail og mine spørgsmål omkring seancen. 

Endvidere kom dagen jeg skulle afsted, mit hjerte bankede mens jeg stod i badet hjemme. Jeg satte mig i bilen, helt ren og klar. Min nervøsitet kunne ikke beskrives, da jeg holdte foran den angivne adresse i Odense. Klokken blev 1 minut i aftalt tid, og jeg gik hen til døren og bankede på, døren åbnede og en sød lille lyshåret kvinde stod i døren og bød mig velkommen. Jeg fik en krammer, og hun spurgte til mit ve og vel. Hun var sød, og høflig og forklarede hvad der skulle ske, og spurgte om jeg havde nogle spørgsmål inden vi gik i gang. Pengene blev overdraget, og hun sagde de lå på bordet indtil jeg skulle gå. For ingen skulle snydes hos hende. Jeg fik 30 minutter, da det var hvad jeg blev anbefalet af Rikke. Seancen vil jeg ikke komme ind på, andet end det var en himmelsk oplevelse. Og Rikke kyssede mig dybt, og kælede for mig og jeg fik lov til at gøre hvad jeg havde lyst til, samtidig med hun guidede. Uret ringede inden jeg var kommet 'shit' tænkte jeg, men hun sagde bare rolig søde ikke tænk på det. Jeg kom kort efter og hun spurgte om jeg ville have et bad. ja-tak og hun stod i døren til badet og snakkede med mig, vi grinte og hyggede os. Jeg fik en krammer og et kys inden jeg gik derfra som en glad mand :-) 

 

Jeg håber dette giver indblik i 1. Rikkes præstation som var til UG! 10/10 service 10/10 og samleje 10/10. 

Super tilfreds herfra, pas på hende! 

 

Som sagt, dette var min første gang hos glædespige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun sige at Rikke er fantastisk og et super valg som første besøg hos en gp. Og selvfølgelig også til efterfølgende. Ja jeg synes faktisk oplevelserne bliver ved med at være i top. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
August25 skrev, for 43 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/167741

Jeg havde googlet rundt i flere uger for at kunne finde den rette kvinde at tage min mødom i dette univers, og jeg mente jeg havde fundet kvinden. 

Rikke solskin, en erfaren dame der eftersigende af hvad jeg havde læst på dette site var utroligt god og helt fantastisk. Jeg sendte Rikke en e-mail og fortalte hende omkring det var min første gang, og min relativt unge alder (25). Hun var super sød, og svarede på min e-mail og mine spørgsmål omkring seancen. 

Endvidere kom dagen jeg skulle afsted, mit hjerte bankede mens jeg stod i badet hjemme. Jeg satte mig i bilen, helt ren og klar. Min nervøsitet kunne ikke beskrives, da jeg holdte foran den angivne adresse i Odense. Klokken blev 1 minut i aftalt tid, og jeg gik hen til døren og bankede på, døren åbnede og en sød lille lyshåret kvinde stod i døren og bød mig velkommen. Jeg fik en krammer, og hun spurgte til mit ve og vel. Hun var sød, og høflig og forklarede hvad der skulle ske, og spurgte om jeg havde nogle spørgsmål inden vi gik i gang. Pengene blev overdraget, og hun sagde de lå på bordet indtil jeg skulle gå. For ingen skulle snydes hos hende. Jeg fik 30 minutter, da det var hvad jeg blev anbefalet af Rikke. Seancen vil jeg ikke komme ind på, andet end det var en himmelsk oplevelse. Og Rikke kyssede mig dybt, og kælede for mig og jeg fik lov til at gøre hvad jeg havde lyst til, samtidig med hun guidede. Uret ringede inden jeg var kommet 'shit' tænkte jeg, men hun sagde bare rolig søde ikke tænk på det. Jeg kom kort efter og hun spurgte om jeg ville have et bad. ja-tak og hun stod i døren til badet og snakkede med mig, vi grinte og hyggede os. Jeg fik en krammer og et kys inden jeg gik derfra som en glad mand :-) 

 

Jeg håber dette giver indblik i 1. Rikkes præstation som var til UG! 10/10 service 10/10 og samleje 10/10. 

Super tilfreds herfra, pas på hende! 

 

Som sagt, dette var min første gang hos glædespige. 

Et ur der ringer, så er jeg stået af..

at det bimler og bamler, skal kun være mine lodder og pendul.   

Sexeren

ps har prøvet det før, ringer, vagtpigen eller vagtmanden banker på døren.. Kommer ikke igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 4 timer siden:

Et ur der ringer, så er jeg stået af..

at det bimler og bamler, skal kun være mine lodder og pendul.   

Sexeren

ps har prøvet det før, ringer, vagtpigen eller vagtmanden banker på døren.. Kommer ikke igen..

Skal hun hellere ligge og koncentrere sig om at tælle hvert minut? :D Eller hvordan skal hun have en jordisk chance, for at holde styr på tiden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 24 minutter siden:

Skal hun hellere ligge og koncentrere sig om at tælle hvert minut? :D Eller hvordan skal hun have en jordisk chance, for at holde styr på tiden?

Der må gerne være et ur, som begge parter kan se..

Men er klimaxen lige ved at være nået, kan en banken eller ringende ur forstyrre.

Så forløsningen udebliver..

Er GP så nøjeregnende at få minutter over skal ødelægge det hele..!!!

Andre gange når man ikke at udnytte ful time..

Det drejer sig om tilfredshed..

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lagde ikke mærke til dette ur, der kom et lille 'pling' der markerede der var 5 minutter tilbage, det synes jeg et eller andet sted henne er fair nok. 

 

Ellers skal hun satme være dygtig til at tælle sekunder ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også at det er hamrende irreterende at der er et ur der ringer, bipper eller på anden måde giver lyd fra sig når tiden er ved at være gået. Endnu værre er det vist der kommer en og banker på døren.... Selvfølgelig skal pigen ikke giver meget længere tid end man har betalt for, men et ur der står på bordet eller hænger på væggen som begge kan se burde kunne gøre jobbet. Synes så heldigvis det er meget sjældent at pigerne gør brug af ur der ringer eller hjælper der banker på døren. Synes de fleste jeg har været hos ikke har været så smålige med tiden. De værste er dog dem der ikke har brug for et ur, de sørger simpelt hen for at det hele bliver hastet igennem så tiden slet ikke når at gå.
Nå, men vi skal også passe på at snakken om tid ikke overskygger en anmeldelse af en god oplevelse hos en sød pige. Ur eller ej. 

Tillykke med din debut. Men pas på, det kan blive en dyr "hobby". :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke om jeg fatter at en glimrende anmeldelse fra en nybegynder udarter sig i en masse skriverier. Jeg syntes anmeldelsen rammer plet, jaja uret ringer, det er Rikkes mobil der bare, meget lavt, fortæller at tiden er på vej til at være forbi. Der er da hverken stort lydshow eller blinkende lamper i funktion. Der skrives jo netop, at seancen blev færdiggjort og der var tid til bad, oven i købet.

Hvor er Jeres focus, jeg ønsker ikke et banegårdsur hængende over sengen for at være med, tidsmæssigt, altså. De efterhånden mange gange jeg har besøgt Rikke, har der altid været tid til snak, og kram og kys inden døren åbnes til afsked. Jeg syntes faktisk, at her vises netop overskud til at "nurse" en nybegynder. Må ærligt indrømme, at det er Rikke, som bare prikker til mig, når tiden er udløbet. Jeg hører ikke det lille klemt fra mobilen.

Under alle omstændigheder må det suverænt være Rikke, som skal styre tiden......ellers ville jeg aldrig køre hjem igen. Men fortsætte med at nyde sex og ikke mindst den uundværlige pillowtalk, som er en af gevinsterne ved at besøge Rikke.

Nyd tilværelsen, og glem brokkeriet

 Chris

Del dette indlæg


Link til indlæg

stor debat om glimrende anmeldelse. har selv haft fornøjelsen af Rikke en enkelt gang, der klart kalder på en gentagelse. oplevede også uret... det er da bedre at det ringer, end at pigen skal huske på tiden undervejs og ikke giver sig hen... guderne skal vide, at man selv godt kan glemme tiden, når man er begravet mellem den skønne Rikkes lamselår... Set positivt, så tager jeg det som en cadeau ikke at have skudt kanonen af før tid trods så indtagende et kvindeligt selskab... ;-))) Omvendt var der absolut ingen problemer med at nå et særdeles behageligt klimax efter uret havde ringet ind til slutspurten....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er helt enig med @vestboen og @wobleren at uret ikke er noget problem når man er sammen med Rikke:D.

Hvis man har et problem med et ur eller banken på døren osv. kunne man sige det til GP om der kun findes en løsning på det:idea:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wobleren skrev, den 4.2.2018 at 11:56:

stor debat om glimrende anmeldelse. har selv haft fornøjelsen af Rikke en enkelt gang, der klart kalder på en gentagelse. oplevede også uret... det er da bedre at det ringer, end at pigen skal huske på tiden undervejs og ikke giver sig hen... guderne skal vide, at man selv godt kan glemme tiden, når man er begravet mellem den skønne Rikkes lamselår... Set positivt, så tager jeg det som en cadeau ikke at have skudt kanonen af før tid trods så indtagende et kvindeligt selskab... ;-))) Omvendt var der absolut ingen problemer med at nå et særdeles behageligt klimax efter uret havde ringet ind til slutspurten....

Hun bruger ikke ur mere, har aldrig oplevet det hos hende og hun har aldrig snydt mig med tiden , man får den time man betaler for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sødbuttetfyr skrev, for 50 minutter siden:

Hun bruger ikke ur mere, har aldrig oplevet det hos hende og hun har aldrig snydt mig med tiden , man får den time man betaler for.

Du er klar over, at det er en 4 år gammel tråd, du skriver i !?... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...