1275gt 1 Skrevet 2. Februar, 2018 Er der nogen der kender hende her ? http://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=3404&lan=da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordic 6 Skrevet 2. Februar, 2018 Ja. Det bedste jeg har prøvet. Lækker, sød og faktisk også ret sjov. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SugarMan 20 Skrevet 2. Februar, 2018 Pikken ser ikke alt for stor ud, kan du sige lidt om den kan bruges :)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 2. Februar, 2018 Wow, hun ser sgu lækker ud.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lyster til sex 6 Skrevet 3. Februar, 2018 SugarMan skrev, for 22 timer siden: Pikken ser ikke alt for stor ud, kan du sige lidt om den kan bruges :)? den ser da ikke værst ud, måske ikke den længste man har set men den er da også rimelig i omkreds ser det ud til. men hvor er hun/han at finde i Aalborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders85 17 Skrevet 5. Februar, 2018 Jeg besøgte hende i weekenden. Det var en af mine første oplevelser med shemales. Men hold da op, da var en rigtig god oplevelse. Hun ser køn ud, billederne er af hende. Pikken er alm. af størrelse. Indledningsvis var det ret stille og roligt, men så lige pludselig så klikkede det for os. Det var vildt kinky, og knaldede hinanden i hoved røv:) Så alt i alt, en rigtig god oplevelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg