Hop til indhold
Guest MalerKbh

Brænder folk af...

Recommended Posts

Guest MalerKbh

Ka ik få linket til at virke ( har en MAC PC ) Hun hedder Simone 18 fra glostrup og annoncerer på anoncelight, man laver aftale med hende via mail og hun skriver at hun er på vej og er der om 20 min til min adresse, for så ik at dukke op alligevel, skriver hvor hun bliver af men svarer aldrig tilbage... Har ellers en lang mail samtale frem og tilbage hvori jeg bli kald søde osv....men nej, intet pige barn dukker op og man sidder og venter og venter og føjer sig som en idiot :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbh skrev, for 17 minutter siden:

Ka ik få linket til at virke ( har en MAC PC ) Hun hedder Simone 18 fra glostrup og annoncerer på anoncelight, man laver aftale med hende via mail og hun skriver at hun er på vej og er der om 20 min til min adresse, for så ik at dukke op alligevel, skriver hvor hun bliver af men svarer aldrig tilbage... Har ellers en lang mail samtale frem og tilbage hvori jeg bli kald søde osv....men nej, intet pige barn dukker op og man sidder og venter og venter og føjer sig som en idiot :-)  

OK - det er nok en mand eller en pige, der bare nyder at skrive med mænd og få lidt opmærksomhed - og forhåbentlig har du selvfølgelig ikke sendt penge på forhånd ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh
Jernsvinet skrev, for 12 minutter siden:

OK - det er nok en mand eller en pige, der bare nyder at skrive med mænd og få lidt opmærksomhed - og forhåbentlig har du selvfølgelig ikke sendt penge på forhånd ;-)

Tja, hun har ellers 3 billeder på hendes annonce, er bare dårlig stil, det mindste man ku gøre var at sige at hun blev forhindret, så havde alt været ok..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh skrev, den 2/2/2018 at 09:05:

Ka ik få linket til at virke ( har en MAC PC ) Hun hedder Simone 18 fra glostrup og annoncerer på anoncelight, man laver aftale med hende via mail og hun skriver at hun er på vej og er der om 20 min til min adresse, for så ik at dukke op alligevel, skriver hvor hun bliver af men svarer aldrig tilbage... Har ellers en lang mail samtale frem og tilbage hvori jeg bli kald søde osv....men nej, intet pige barn dukker op og man sidder og venter og venter og føjer sig som en idiot :-)  

En MAC PC? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
NicklasCD skrev, for 23 timer siden:

En MAC PC? :)

 

PC har lige siden IBM's første PC været forkortelse for Personal Computer, så MAC PC er faktisk god nok, om end MAC bruger normalt ikke omtale deres legetøj som PC. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LineandYou skrev, den 2/17/2018 at 23:00:

Øv da. Tror det høre til sjældenhederne. Det er vi piger tit ude for, folk booker tid, kommer ikke og når man skriver om de er på vej, intet svar

 

Det er altså ikke helt det samme!!!

det er sket at jeg har kørt laaangt og så intet svar eller lignende  

I kan jo planlægge med en vis risiko for aflysning osv 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig selv praktiseret den sport, men en dag ville gerne besøge en pige men hun var booket - lidt samtale frem og tilbage og jeg tog changen og kørte til første stop - ringede og gæsten var ikke vent tilbage og så fik jeg changen :-) og oplevelsen var skøn og ham der ikke kom gik glip af en skøn kvinde... række tunge (kender ikke smilyen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamledreng
FORTE skrev, for 1 time siden:

Det er altså ikke helt det samme!!!

æææh hvad er forskellen???. Eller retteret du har ret. Det er ikke det samme. Du sparede blot nogle  penge og spildte lidt tid, Pigerne får mere eller mindre ødelagt deres forretning. I det perspektiv er det mere destruerende for dem end det er for dig, der blot er kørt forgæves. fx. De piger jeg kommer ved gør en del ud af sig selv inden jeg ankommer, og det tager tid. Når så en sørgelig eksistens har lavet en falsk aftale og bliver væk har de  spildt deres tid, og måske sagt nej til andre seriøse kunder. En af pigerne viste mig på et tidspunkt den liste hun og andre piger havde over fake telefonnumre - den var virkelig lang, selvom nogle af numrene selvfølgelig dækkede over samme person.

men alt i alt uanset om det er den ene eller anden vej  disse sørgelige eksistenser laver falske aftaler, så er det ikke i orden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamledreng skrev, den 2/20/2018 at 21:37:

æææh hvad er forskellen???. Eller retteret du har ret. Det er ikke det samme. Du sparede blot nogle  penge og spildte lidt tid, Pigerne får mere eller mindre ødelagt deres forretning. I det perspektiv er det mere destruerende for dem end det er for dig, der blot er kørt forgæves. fx. De piger jeg kommer ved gør en del ud af sig selv inden jeg ankommer, og det tager tid. Når så en sørgelig eksistens har lavet en falsk aftale og bliver væk har de  spildt deres tid, og måske sagt nej til andre seriøse kunder. En af pigerne viste mig på et tidspunkt den liste hun og andre piger havde over fake telefonnumre - den var virkelig lang, selvom nogle af numrene selvfølgelig dækkede over samme person.

men alt i alt uanset om det er den ene eller anden vej  disse sørgelige eksistenser laver falske aftaler, så er det ikke i orden.

 

Gammeldreng: Din kommentar er  Mærkelig ... 

1. Du spørger noget jeg allerede har svaret. 

2. Du citere mig kun delvis og sletter en vigtig del af min kommentar. 

3. Du modsiger digselv!

4. Du gå i forsvar somom du havde en særinteresse (er du pimp eller?)

Min kommentar igen: 

Det er altså ikke helt det samme!!!

(Altså når en fyr ikke dukker op end når en GP brænder kunden  af) 

1. det er sket at jeg har kørt laaangt og så intet svar eller  har prøvet at stå og vente 20/40 min og gå forgæves eller brændt af

2. Man skulle tro (udfra det du skriver) at du mener  at kundens spildte tid inklusiv  transportudgifter er mindre værd end GPernes 

De er jo trods alt i deres eget sted så de skal ikke bruge transporttid 

3. De kan jo planlægge med en vis risiko for aflysning og have andre evt kunder i baghånden  (Det er ikke unormal når man er ehvervsdrivende)

hvis en fyr ikke bekræfter 20-10 min før så kan de jo netop have en kunde i baghånden istedet for at bare sige nej 

Det har jeg ihvertfald prøvet ...at træde til ved en aflysning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamledreng
FORTE skrev, for 1 time siden:

2. Man skulle tro (udfra det du skriver) at du mener  at kundens spildte tid inklusiv  transportudgifter er mindre værd end GPernes 

læs lige:

Gamledreng skrev, den 2/20/2018 at 21:37:

men alt i alt uanset om det er den ene eller anden vej  disse sørgelige eksistenser laver falske aftaler, så er det ikke i orden.

 

FORTE skrev, for 1 time siden:

1. Du spørger noget jeg allerede har svaret. 

synes ikke jeg spurgte om andet en, hvorfor der var forskel? Sprøgsmålet var mere end tilkendegivelse af at det synes jeg ikke.

FORTE skrev, for 1 time siden:

2. Du citere mig kun delvis og sletter en vigtig del af min kommentar.

Citater skal blot henvise til et tekststed, ikke ive give et fyldestgørende billede, jeg antager at du og de der læser tråden har læst indlæggene.

FORTE skrev, for 1 time siden:

Du gå i forsvar somom du havde en særinteresse (er du pimp eller?)

Hvem er nu det der er mærkelig?  Jeg finder det pudseløjerligt,  at fordi jeg ikke kan se forskellen, eller rettere at jeg finder det værre for en pige at få ødelagt sin forretnng, og mere irriterende for seriøse kunder der ikke kan få tid på grund af falske bookinger, end det at du har oplevet at måtte køre forgæves, at så er jeg nok en person, der udnytter piger og tager deres penge fra dem. Det kan godt være du finder det ubehageligt at blive modsagt, men common at antage at alle der som jeg indimellem tager pigernes perspektiv er pimp er da under lavmålet.

Redigeret af Gamledreng
rettet noget meningsforstyrrende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...