Hop til indhold

Recommended Posts

Var og besøgte Vicky i aften.

https://annoncelight.dk/showad/232124

Billederne er af en anden pige, men hun ligner faktiskt rigtigt meget og er en rigtig lækker dame. Hun har silikonbryster, men jeg havde ingen problemer med det.

Fik hurtigt svar på SMS og adressen. Ikke helt diskret, tænkte jeg da jeg så adressen, men det var det så, at lige vel.

Hun åbnede døren i noget rødt lingirie og hun var hammer fræk!

Efter et hurtigt bad, var det lige i sengen, hvor vi begyndt med noget kyssen og slikken. Herefter var det på med regnfrakken og fransk til mig. Almindeligvis føler jeg ikke så meget igennem gummiet, men hun gjorde det sku godt, så næste gang bliver det fransk uden.

Så kom olien frem og hun smurgte godt, hvorefter hun startede med at ride mig med hendes hænder på mit bryst og det lange sorte hår hængende over mig. Det var rigtigt frækt og lækkert. Derefter fortsatte  vi i forskellige stillinger, indtil jeg kom i kondomet.

Lidt hyggesnak og så kys farvel.

Hendes engelske var godt nok og jeg havde ingen problemer at snakke med hende. Hun var venlig og virkede som var hun nede på jorden. Jeg vi god behandling og har bestemt tænkt mig at besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sidste billede, hvor hun stå i en grå kjole, ligner hendes ansigt mest. Vicky har dog ikkeså fyldige læner. Vicky er også slankete og hendes barm er måske lidt mindre, men det kommer jo an på tøj og vinkel.

Hun bliver i Esbjerg i 3 dage i denne omgang.

Jeg havde som sagt en god oplevelse og kan varmt anbefalde damen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...