Hop til indhold

Nicky Dee Day Århus

Featured Replies

Skrevet

Har besøgt Bew og Nicky en del gange hos Dee Day i Århus.

Jeg foretrækker Nicky men begge piger er friske. Hun giver god massage har en dejlig krop og er sød. Jeg tager altid FP en times god massage afsluttet med hed sex.

Nicky er sjov og sexet jeg går altid derfra med et stort smil, dejlig tilfreds og trykket lettet for en tid. Nicky er den bedste

Skrevet
Hotcoc..k skrev, for 3 timer siden:

Ok, så er der alligevel noget der er gået min næse forbi :-o (den er ellers stor :P)

Sidst jeg besøgte (dog længe siden) Dee Day ku jeg konstaterer, at Beew havde skiftet navn til Nicky :huh:

Ifbm. Med ny ejer måske? Nå men jeg var der så for at besøge Pink, som jo var ny dengang, nok om det?

Men forstår ikk helt, du fortrækker Nicky frem for Beew? Hvis det endelig var 2 vil jeg nok ha valgt Beew :P

Hvor om alting er, så ved jeg dog mindre om Thaiér i dag, end for 10 år siden, men Ok med mig :huh:

Tilbage til Tråden, og om ikk, så go fornøjelse med Beew og Nicky :wub:

Skrevet

Troede at Nicky og Bew var samme pige. 

Besøgte Jen deroppe I dag og det var godt.

Venligst 8000

Skrevet
Hotcoc..k skrev, for 22 timer siden:

Jeg foretrækker Nicky men begge piger er friske. Hun giver god massage har en dejlig krop og er sød. Jeg tager altid FP en times god massage afsluttet med hed sex.

Nicky er sjov og sexet jeg går altid derfra med et stort smil, dejlig tilfreds og trykket lettet for en tid. Nicky er den bedste

Hvor ligger Dee Day i Aarhus?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.