Hop til indhold
Hotcoc..k

Nicky Dee Day Århus

Recommended Posts

Har besøgt Bew og Nicky en del gange hos Dee Day i Århus.

Jeg foretrækker Nicky men begge piger er friske. Hun giver god massage har en dejlig krop og er sød. Jeg tager altid FP en times god massage afsluttet med hed sex.

Nicky er sjov og sexet jeg går altid derfra med et stort smil, dejlig tilfreds og trykket lettet for en tid. Nicky er den bedste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Hotcoc..k skrev, for 3 timer siden:

Har besøgt Bew og Nicky en del gange hos Dee Day i Århus.

Ok, så er der alligevel noget der er gået min næse forbi :-o (den er ellers stor :P)

Sidst jeg besøgte (dog længe siden) Dee Day ku jeg konstaterer, at Beew havde skiftet navn til Nicky :huh:

Ifbm. Med ny ejer måske? Nå men jeg var der så for at besøge Pink, som jo var ny dengang, nok om det?

Men forstår ikk helt, du fortrækker Nicky frem for Beew? Hvis det endelig var 2 vil jeg nok ha valgt Beew :P

Hvor om alting er, så ved jeg dog mindre om Thaiér i dag, end for 10 år siden, men Ok med mig :huh:

Tilbage til Tråden, og om ikk, så go fornøjelse med Beew og Nicky :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede at Nicky og Bew var samme pige. 

Besøgte Jen deroppe I dag og det var godt.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotcoc..k skrev, for 22 timer siden:

Har besøgt Bew og Nicky en del gange hos Dee Day i Århus.

Jeg foretrækker Nicky men begge piger er friske. Hun giver god massage har en dejlig krop og er sød. Jeg tager altid FP en times god massage afsluttet med hed sex.

Nicky er sjov og sexet jeg går altid derfra med et stort smil, dejlig tilfreds og trykket lettet for en tid. Nicky er den bedste

Hvor ligger Dee Day i Aarhus?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...