Hop til indhold
deralte

Body til body Hadsund

Recommended Posts

HADSUND NYÅBEN BODY

to body. Thai/ oliemassage 1 time 300,-. Himmerlandsgade.

Tlf. 8192 7942

Denne annonce i EB fangede min interesse. Jeg har mange gange fået thai massage, men aldrig før med body til body.

Jeg fik hurtigt forhandlet prisen ned til 1200 kr for 1 time, hvor hun nøgen begyndet med at give mig alm. massage med rigeligt olie - behageligt og afslappende. Derefter gav hun mig massage med brysterne samtidig med, at jeg pillede. Tilsidst almindelig sex først på briksen, derefter på en madras på gulvet.

En fin oplevelse, som jeg tror, jeg vil prøve igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skriver ikke noget om pigen/kvinden, der gav dig massage? Alder -

udseende etc. - det ville være dejligt at høre lidt mere om din dejlige

oplevelse ... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK. Hej Chaba.

Det er en slank thaikvinde, som i telefonen fortalte, at hun er 28 år. Der skal nok lægges 5 - 10 år til. Fyldige lidt tunge bryster. Venlig og imødekommende. Dejligt bad sammen med hende efter al olieindsmøringen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@deralte og evt. andre.

Jeg har i den sidste tid været i nærheden af Hadsund et par gange og forsøgt at ringe til stedet, men telefonen har blot ringet ud hver gang. Det kan der jo være mange forklaringer på, men hvis du/I har et bud hører jeg det gerne. Kan du huske nummeret i Himmerlandsgade?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...