Hop til indhold
Tom

Gina Faith ; stadig ud over det sædevanlige

Recommended Posts

Denne anmeldse er en kopi af en jeg skrev jeg på det gamle hedomax i august 2011 men sellom den er 6 måneder gammel er den stadig meget uptodate og gina lever op til hver et ord stadig. Det kan jeg garntere da jeg har været forbi flere gange efter og senest for ca 2 uger siden. :P

Her er den....

Jeg har gennem årerne besøgt Gina mange gange. Hun er den bedste gfe pige jeg har prøvet og hendes forskellig pirringsformer er i en klasse jeg ikke har oplevet andre steder. I forrig uge synes jeg at det var tid igen og jeg ringet lørdag får at bestille en time til mandag. Det kunne ikke lade sig gøre, hun var allerede booket for det meste af dagen. Jeg kunne få en ½ time men jeg ville have en hele time så det måtte blive mandagen efter i sted for. Osse her var hun allerede booket så jeg ikke kunnet få den tid jeg ville men vi fik da klaret en booking alligevel.

Jeg ankom til club amazing 10 minuter før tid så jeg kunnet nå et bad. Jeg måtte dog vente lidt for en anden gæst var derude. Det var hurtigt overstået og den søde teleflondame hentedt mig og jeg fik et håndklæde. Der efter ind på det dejlig rummeligt værelset med beskeden om at Gina osse lige skulle havde et bad. præcis på slaget trådte Gina ind i en kort stram kjole og høje stilletter. Hendes smil hendes glade strålende øjne og hendes sagte sensuale stemme kan få en hver til at smelte. Og jeg var ingen undtagelse. Hun havde mig allerede i sin hule hånd. Efter gensyns glæde og kys klædte hun mig af på en meget pirrende og forventingfuld måde. Ikke et sted på kroppen blev forbigået af kærtegn. Hver et område fik opmærksomhed. Hun sad på knæ foran mig og lirede mig godt op. Hendes bløde hænder overalt på mine ben og baller og mave og bryst og hendes tunge på opdagelse på et sted hun kender alt for godt.

Efter lidt tid mente hun at jeg skulle lægge mig behagligt til rette og hun bandt mine hænder og gav mig bind for øjne. Vi havde aftalt olie pirring og hvad hun gør er ikke til at forklarer, men jeg kunne mærke hende overalt på min krop og i min krop. Jeg mærker hende så intens og hver gang jeg er ved at komme bevæger hun pirring til et andet sted. Når jeg igen er ved at kommer flytter hun igen fokus. Hun har en super evne til at få mig lige til grænsen gang på gang og når orgasmen kommer er hele kroppen med. Jeg exploderet da jeg kom og kunne mærke det i hele kroppen længe mens jeg lå og kom til mig selv igen og hun bare sad roligt og strøg mig med hænderne på kroppen. Resten af dagen kunnet jeg mærke hende og mærke en forløsende og afslapningende fornæmmelse i hele kroppen.

Både gfe og pirring hos Gina kan klart anbefaledes.

Hendes hjemmeside http://www.gina-faith.dk og til club amazing http://www.club-amazing.dk/pigeid_ginafaith.html

Hilsener Tom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...