Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/243659 det sidste billede er som at se hende i virkeligheden, men alle billeder er af hende.

Nu har jeg igennem et stykke tid besøgt flere tynde og petite piger, og syntes jeg skulle prøve en med lidt flere kilo på sidebenene. Havde troet det skulle være den arabiske eller indiske pige, men inden jeg fik taget mig sammen, var de væk igen. Havde så læst et gode anmeldelser fra KBH omkring Julia, så hun blev besøgt idag.

bestilte igår aftes til 30 min til idag, (kr.700.-) og alt løb tilfredsstillende mht. SMS korrespondance. Julia er en køn lille kraftig bygget pige (ikke fed) med nogle dejlige naturlige bryster, hun var smilende og sød igennem hele forløbet, var igennem det meste med 69, cowboy, missionær og doggy, og hun tager godt imod uden brok. Hun er berøringsvenlig over det hele og gav et dejligt blow uden kondom. Hvis man er til kvindelige former, er hun et godt bud og en god pris. Kun skriver i annoncen at hun kysser, men ved mig lagde hun ikke op til det, og jeg gjorde heller ikke, så ved ikke om man reelt kan få det, men alligevel en dejlig oplevelse.

der er en pige mere i lejligheden, Julia sagde hun hed Laura. Kan ikke lige finde link til hende, men så hende heller ikke, hørte hende kun rumstere i et andet værelse.

men jeg er nu stadig til de lidt mere petite piger, så det bliver nok mit næste valg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kraftigt bygget med kvindelige former??.....Undskyld, men jeg ser ingen på billederne der passer til den ordlyd. Hun er jo åle-slank :huh:

Kan hun ha' slettet et eller flere af billederne mon?....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 55 minutter siden:

Kraftigt bygget med kvindelige former??.....Undskyld, men jeg ser ingen på billederne der passer til den ordlyd. Hun er jo åle-slank :huh:

Kan hun ha' slettet et eller flere af billederne mon?....

Smag er forskellig, øjne ser ikke ens på alt. Hvis du er til store tykke damer, så er hun nok slank. Men er du til petite piger, så er hun altså lidt kraftig bygget. Men åle slank det er hun helt sikkert ikke, men absolut heller ikke fed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har hun ændret navn til Ola. Nyt link, og nye priser.

https://annoncelight.dk/showad/243789

Jeg var forbi i går, fik 1/2 time for kr. 600,00, det må siges at være OK.

Hun er en sød og lidt genert pige, med nogle absolut lækre naturlige bryster, sådan rigtig ungpige faste, men samtidig af en OK størrelse. Hun er meget berørings venlig, ikke nogen steder man ikke må røre. Hun var faktisk rigtig god til BJ, stille og roligt, jeg gjorde hende opmærksom på at jeg er typen som ikke holder så længe, så hun var sød til at tage den med ro. 

Hun var klædt i rødt undertøj, meget almindelig model, med en lille blonde, nu er jeg ellers typen som holder meget af det mere pikante, men der er jo ingen forskel når først dete er taget af.

Hun er sådan naboens datter typen, så til prisen er hun absolut godkendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, 1 time siden:

Nu har hun ændret navn til Ola. Nyt link, og nye priser.

https://annoncelight.dk/showad/243789

Jeg var forbi i går, fik 1/2 time for kr. 600,00, det må siges at være OK.

Hun er en sød og lidt genert pige, med nogle absolut lækre naturlige bryster, sådan rigtig ungpige faste, men samtidig af en OK størrelse. Hun er meget berørings venlig, ikke nogen steder man ikke må røre. Hun var faktisk rigtig god til BJ, stille og roligt, jeg gjorde hende opmærksom på at jeg er typen som ikke holder så længe, så hun var sød til at tage den med ro. 

Hun var klædt i rødt undertøj, meget almindelig model, med en lille blonde, nu er jeg ellers typen som holder meget af det mere pikante, men der er jo ingen forskel når først dete er taget af.

Hun er sådan naboens datter typen, så til prisen er hun absolut godkendt.

Både Ola og Kami har annoncer som er opdateret idag, og forskellige tlf. Nr. Så mon ikke det er 2 forskellige piger.

gætter på det er Ola og Julia der er på samme adr. Da deres brugernavne på annoncelight er meget ens.

dealmaker skrev, for 22 minutter siden:

Lyder godt. Hvor ca i byen finder man hende ?

Det står i annoncen, tæt på Nyborgvej.

 

kan vi så ikke lade resten af tråden dreje sig om Julia, som denne tråd jo omhandler :-)

 

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...