Hop til indhold

New Nicol i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har planer om at tage en for holdet med hende her? 

https://annoncelight.dk/showad/243790

Priser, billeder, set-up på annoncen ligner til forveksling dem fra Sweet Sophie og Lovely Rita - så det indikerer jo et højt niveau. Hvis det er rigtigt, skulle man måske smutte forbi en tur, nu da ventetiden synes uendelig lang, til at Sophie kommer tilbage til byen. 

Skrevet

Hun ser da fin ud. Hvorfor overlade det til andre "at tagee n tur". Smut du bare selv derhen. Du kan da barre gå igen hvis det ikke er pigen.

Skrevet
  • Author

Tjoe, men jeg når nok ikke ind til Aalborg C. sådan lige med det første, og da jeg samtidig er kendt for at lurepasse, og se, om der ikke dukker et par gode anmeldelser op, inden jeg vælger at køre efter en GP,  håber jeg, at dette opslag evt kan få nogle til at besøge hende og smide en bette review. For annoncen ser jo lovende ud. 

Skrevet

Har besøgt Nicole da hun var i Aarhus. Fotos er ægte og sexen med hende er absolut god. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.