Hop til indhold
arkibal

Dd Thaimassage, Åbogade i Århus

Recommended Posts

På Åbogade overfor Storcenter Nord ligger Dd Thaimassage. Klinikken har vist lige fået ny ejer og formodentligt også et nyt navn.

Indgangen fremstår ikke særlig diskret på den trafikerede vej, hvis man ikke lige ved, at yderdøren altid står åben. Ringeklokken befinder sig inde i forgangen beskyttet fra nysgerrige blikke.

De to ejere skiftes til at passe butikken, som ikke ser ud til at have alt for mange kunder endnu. Jeg blev modtaget af Dory som er omtrent 40 år gammel og ret køn. Jeg måtte betale forud, og bestilte derfor kun massage med mulighed for at tilkøbe mere. Efter betalingen skiftede hun tøj og dukkede op igen i en stram kjole.

Massagen var OK, måske lidt for hård, men briksen var ærlig talt for lille. Dory nævnte, at der var en madras i det andet rum – og jeg anbefaler, at andre besøgende spørger efter den.

Dory er sød og snaksaglig. Hun har boet mange år i Danmark og taler OK dansk. Så længe jeg lå på maven var der ikke meget koketteri eller flirt. Så da jeg vendte mig om, var der ikke rigtigt kommet liv i kalorius. Men hun greb om den med en hånd, mens hun masserede med den anden, og jeg listede en hånd ind til den bløde hud imellem hendes lår og beundrede det smukke ansigt.

Hendes handjob var OK, så jeg endte med at bestille den fulde pakke, og hun pakkede sig ud af den stramme kjole. Fin lille krop med små bryster, slank men ikke ret meget talje. Lækker bagdel og en smule landingsbane på kussen, som stod let på gab og var omgivet af moderate fedtpuder, som mange kan lide bedre end mig.

Det lykkedes at stable en 69 på benene på den smalle briks og jeg må sige, at begge huller var yderst tungevenlige og modtagelige. Selv var hun nu ret tilbageholdende med blowjob og nøjedes i hovedsagen med at bruge hænderne.

Hvis andre finder anledning til et besøg, som handler om mere end massage, og det er der god grund til, så husk at bede om madrassen, og husk at være specifik i forhold til ønsker. Jeg tror hun er tilbøjelig til kun at levere det nødvendige. Der viste sig f.eks. at være brusekabine på stedet, men den blev ikke tilbudt. 

Dory var i det mindste ikke karrig med tiden – jeg betalte en tusse og kom ud igen efter 5 kvarter.

Redigeret af arkibal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det samme tlf. 81180341 som tidligere ejer eller har de skiftet nr. Jeg foretrækker en indledende kontakt, 

Skal man have kontanter med eller kan man betale med MobilePay?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...