Hop til indhold

Recommended Posts

Randersmand skrev, for 7 timer siden:

4 gangbang a 2 timer på 2 dage? ..... så skal der da vist køres nogle penge ind hurtigt

Stod dette i annonce-linket ?? for det gør det ikke længere....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 1 time siden:

Stod dette i annonce-linket ?? for det gør det ikke længere....

Så har de ændret tekste. Kan ikke huske tiderne men det var af 2 timer to forskellige tider på dagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig, det var et super fedt GB, vi var kun 3 deltagere, men tøsen gav den gas og suttede til den store guld medalje, hun var mega frisk og hun tog den som en mand :) - hun var med på næsten alt, jeg fik kneppet det jeg skulle. bl.a. var det mega frækt at hun i lille pause stod midt på gulvet og snakkede, en deltager kom op og stilledes sig bagved og begyndte og "pille" hvor efter tøsen stak røven bagud og lod sig kneppe igen, dælme frækt og jeg sad bare der I en stol og så på, tøsen blev så kneppet over gulvet og over til far i stolen så tøsen havde mere at arbejde med :) - og dette var kun lidt af det der skete. hun var klart mega fræk, gentagelsen for mit vedkommende er klart et JA TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Dustman skrev, 1 time siden:

Kan kun tilslutte mig, det var et super fedt GB, vi var kun 3 deltagere, men tøsen gav den gas og suttede til den store guld medalje, hun var mega frisk og hun tog den som en mand :) - hun var med på næsten alt, jeg fik kneppet det jeg skulle. bl.a. var det mega frækt at hun i lille pause stod midt på gulvet og snakkede, en deltager kom op og stilledes sig bagved og begyndte og "pille" hvor efter tøsen stak røven bagud og lod sig kneppe igen, dælme frækt og jeg sad bare der I en stol og så på, tøsen blev så kneppet over gulvet og over til far i stolen så tøsen havde mere at arbejde med :) - og dette var kun lidt af det der skete. hun var klart mega fræk, gentagelsen for mit vedkommende er klart et JA TAK

Det lyder som en perfekt oplevelse. Men linket er lukket. Kan du eventuelt henvise til noget, hvor man kan finde hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...