Hop til indhold

Chiara i Flensborg WOW WOW

Featured Replies

Skrevet

WOW WOW utrolig køn pige og bare helt igennem en virkelig dejlig pige/ kvinde.

Fik øje på hende og tænkte det er da løgn hmmm, men hun har en video på hendes site, kan kun ses på computer.

Snakkede med hende i mobil og aftalte en tid i dag :-), da jeg ankom var hun optaget 1 time , så ventede i bilen, efter ca. 50 min vendte jeg tilbage, men stadigvæk optaget har vel lov at håber, holdte øje med indgangen da der vel en vældig trafik ved døren, kom endelig ind og hold nu op man tror ikke sine egne øjne, det var nu den 1 time værd at vente :-) hun er Gude smuk, en helt igennem sød og dejlig pige, fik en halv time og blev ikke snydt for noget, det koster hvad det koster   Flensborg, 30,50,60,80,150 Euro, skal helt klart besøges igen :-) fik lavet en ny aftale, hun kan godt blive vaned

https://sexnord.net/profile/26787

https://sexnord.net/profile/26787

Skrevet

hej, ja hun ser nu lækker ud, kunne man få fransk uden ??

Og hvad gav du for en halv time??

Skrevet
dinjo skrev, den ‎01‎-‎02‎-‎2018 at 08:52:

hej, ja hun ser nu lækker ud, kunne man få fransk uden ??

Og hvad gav du for en halv time??

Ja det kan man selvom det er blevet ulovligt i Tyskland at give blowjob uden kondom, det kommer vel også an på hygiejnen :-)

Skrevet

hvis hun kommer til fyn bliver jeg en fattig mand hun rt godt nok lækker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.