Hop til indhold
Jernsvinet

Club Vegas, Gdansk

Recommended Posts

Da, jeg ankom for et par dage siden havde jeg skrevet flere sider ud med piger og steder jeg fandt interessante - men der var næsten ingen steder de svarede - og hvis: arbejder ikke idag. Et sted bad de mig ringe igen om 10 min - da jeg så gjorde det fik jeg beskeden: Fuck off. Endelig var der så en lidt mere moden pige, der gerne ville se mig - men hun ville helst have at jeg kom med en taxa, som hun kunne forklare adressen til, da hun ikke havde sms - men det havde hun lidt efter alligevel og jeg fandt adressen, men så havde hun ikke givet mig koden til hegnslågen, så jeg måtte ringe op igen - og da jeg endelig kom igennem lågen - var det så  opgang A,B,C,D,E eller F? - nå jeg fik jeg så et B - men hvilket lejlighedsnr. skulle jeg så trykke på dørtelefonen? - og jeg måtte ringe op igen - men nu blev damen sur og sagde jeg spildte hendes tid - WTF - det er sgu svært at være synsk.

Men nu gad jeg ikke ringe flere steder og kørte istedet til en nightclub kaldet

Vegas:   http://www.vegas.ns24.co/

jeg ikke havde opdaget i min søgen på nettet for 14 dage siden   og kan også nu se at den er borte på 

https://www.roksa.pl

- jeg tænkte at det kunne da ikke gå værre end at jeg måtte slippe lidt i entre og købe en øl.

Jeg kom ind slap en 20er i entre og købte en øl til 20, medens en lettere moden blondine, med lidt mave, men med en OK smal røv og et kønt smil og sneg sig op på barstolen ved siden af og smilte lidt skælmsk til mig med sine kønne læber. Der var også en anden blondine - men hun var bare for ordinær - og ellers var der ikke andre end mig, bartenderen, udsmideren i garderoben og de 2 piger.

Nå, OK - jeg kunne jo ligesom ligeså godt prøve at få det bedste ud af det og se om jeg kunne finde ud af konceptet og rykkede lidt tættere på blondinen for at indlede en samtale. Hun sagde nu ikke så meget - og det ku jeg godt lide - og det pirrede mig en del. Men jeg fik da at vide at en time nedenunder kostede 300 zl - nå måske lidt mere end de piger, jeg ellers havde brugt en hel aften på at ringe til forlangte - men jeg kunne ikke rigtig få at vide, hvad den time indeholdt - udover lidt massage - så det skulle være en hemmelighed  ;-)

Bartenderen spurgte om Ania, som pigen hed, ikke skulle have en drink? - det sagde jeg nej til - og det var også OK og der blev ikke spurgt mere til det.

Ania gik nu på toalettet og da hun kom tilbage, gik hun ind i det andet rum, hvor den ordinære pige sad - nå OK, jeg drak så lidt mere af min øl, forsøgte at snakke lidt med bartenderen, som ikke kunne meget mere end 2 ord på engelsk. Nu kom Ania imdlertid tilbage og spurgte om vi skulle gå - Yes lets go - og så gik vi nedenunder, hvor det lykkedes hende at lave lidt mere end romantisk belysning og jeg fik et bad - og hun tog også et bad - og så fik jeg hende til at give mig den dejligste langtids penis-massage kun med fingerspidserne og helt uden olie, spyt eller noget - ja, hun spurgte flere gange, om der ikke snart skulle kondom på - men det hun lavede var bare for dejligt og jeg kunne godt vente lidt mere - og så tog hun min pik og masserede sine egne små, men flotte bryster med den - det kunne vi vist begge godt lide. Vi tog også en kort 69, hvor hun suttede uden kondom - men det var vist lidt uden for konceptet - og ikke noget hun normalt gjorde.

Nu fik jeg så kondom på og hun satte sig omvendt på mig, så jeg rigtig kunne nyde hendes fine lille røv, mens hun red mig på den måde i lang tid. Nu lagde hun sig så på siden, så jeg kunne kneppe hende bagfra, mens hun kunne støde imod og vi klaskede godt derudaf - normalt nyder jeg ikke for meget klaskeri, men med hende var det fint og hun forstod at holde takten og variere det lidt, mens jeg også forsøgte at støde lidt dybere og lidt anderledes - og jeg tænkte at dette havde jeg vist ikke rigtig prøvet før med en, hvor det var så godt, så jeg forsatte til jeg fik udløsning.

Der var tid til overs - og jeg skulle have en hel time - ikke noget snyd med tiden her ;-) - så hun tilbød endnu engang at massere mig. Hun ville helst have masseret mig på ryggen, men jeg synes, det er anstrengende at ligge på maven - og jeg vil også meget hellere have masseret forsiden + man kan meget bedre snakke sammen - så vi fik en rigtig god snak.

Hun kom også til at nævne at næste gang jeg kom, kunne jeg ringe til klubben og bestille hende til at komme og besøge mig på hotellet - det kostede det samme - nå ok - det kunne da egentlig være hyggeligt at få hende med på hotellet - så jeg greb chancen og spurgte, om hun villle med nu med det samme - jo, det kunne vi godt, jeg skulle bare love at køre hende tilbage - og betale zl 300 til bartenderen, mens hun tog overtøj på - og så kørte vi .....   resten får I måske imorgen ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...