Hop til indhold

Hvad betyder

Featured Replies

Skrevet

Hvad betyder 2times og multicum? På esscort sider? 

Fra en nybegynder 

Skrevet

Lyder lidt som dobbeltkonfekt :D

Skrevet

2 tmes betyder at du må komme/ejakulere 2 gange på den købte tid og multicum betyder at du må komme/ejakulere alle de gange du kan på den købte tid...

Skrevet
Ratata skrev, for 2 timer siden:

2 tmes betyder at du må komme/ejakulere 2 gange på den købte tid og multicum betyder at du må komme/ejakulere alle de gange du kan på den købte tid...

Men  kan du så ikke det - så er det du har givet ekstra bare spildt/optrækkeri - og ofte vil pigen forsøge at få dig til at komme så hurtigt som muligt, fremfor at gøre mere ud af det, så du rigtig kan nyde at blive pirret, før du må bede om lov til at sprøjte  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Men  kan du så ikke det - så er det du har givet ekstra bare spildt/optrækkeri - og ofte vil pigen forsøge at få dig til at komme så hurtigt som muligt, fremfor at gøre mere ud af det, så du rigtig kan nyde at blive pirret  ;-)

Hvorimod andre sætter en ære i, at få dig til at komme 2 gange.

Skrevet

Hvad betyder Full service som der er mange der reklamerer med?

Skrevet
Sailorman skrev, for 4 timer siden:

Hvad betyder Full service som der er mange der reklamerer med?

Det kan der ikke gives et klart svar på efter min mening. Jeg ved hvad det BURDE mene, men for mange betyder det forskellige ting.

Nogle mener, at det betyder det hele dog ikke anal. Nogle mener at det betyder inclusiv anal. Jeg har hørt om enkelte der tror at det betyder alt uden kondom.

Jeg tror at den generelle opfattelse er, at det betyder. Alt uden anal dog ikke nødvendigvis GFE.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.