Hop til indhold
Nymand123

Hvad betyder

Recommended Posts

2 tmes betyder at du må komme/ejakulere 2 gange på den købte tid og multicum betyder at du må komme/ejakulere alle de gange du kan på den købte tid...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 2 timer siden:

2 tmes betyder at du må komme/ejakulere 2 gange på den købte tid og multicum betyder at du må komme/ejakulere alle de gange du kan på den købte tid...

Men  kan du så ikke det - så er det du har givet ekstra bare spildt/optrækkeri - og ofte vil pigen forsøge at få dig til at komme så hurtigt som muligt, fremfor at gøre mere ud af det, så du rigtig kan nyde at blive pirret, før du må bede om lov til at sprøjte  ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

Men  kan du så ikke det - så er det du har givet ekstra bare spildt/optrækkeri - og ofte vil pigen forsøge at få dig til at komme så hurtigt som muligt, fremfor at gøre mere ud af det, så du rigtig kan nyde at blive pirret  ;-)

Hvorimod andre sætter en ære i, at få dig til at komme 2 gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sailorman skrev, for 4 timer siden:

Hvad betyder Full service som der er mange der reklamerer med?

Det kan der ikke gives et klart svar på efter min mening. Jeg ved hvad det BURDE mene, men for mange betyder det forskellige ting.

Nogle mener, at det betyder det hele dog ikke anal. Nogle mener at det betyder inclusiv anal. Jeg har hørt om enkelte der tror at det betyder alt uden kondom.

Jeg tror at den generelle opfattelse er, at det betyder. Alt uden anal dog ikke nødvendigvis GFE.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...