Hop til indhold

Malou Pigekollektivet i Randers

Featured Replies

Skrevet

Hej

Nogle der har besøgt denne pige og kan anbefale hende.

http://www.pigekollektivet.com/Pigerne.html

Jeg overvejer kraftigt at besøge hende på fredag.

Skrevet

Giv gerne en melding tilbage

Skrevet
DenAlmindelige skrev, for 17 minutter siden:

Tror ikke det er den samme :) eller er næsten helt sikker på at det ikke er den samme.... 

Kan godt se nu at der er flere piger på den side der åbnes på TS  link, jeg så blot Malou, og kunne huske hun var anmeldt. 

Hvem mon der menes? 

/North 

Skrevet

North skrev, for 28 minutter siden:

Kan godt se nu at der er flere piger på den side der åbnes på TS  link, jeg så blot Malou, og kunne huske hun var anmeldt. 

Hvem mon der menes? 

/North 

Tror hun er ny... 

Skrevet

Hun er ny og jeg fik besøgt hende i Randers, hun fortalte at hun også er et sted i Aarhus.

Pigen er flot og det hele sidder som det skal, godt blow og ok sex

Gentagelse, nej, men ikke på grund af sex, men det hun fortalte til sidst, hun er 18 år og hun har været aktiv i lidt tid på annoncelight.dk og sugardaters.dk, dog ny på klinik.

Hun kan godt lide at snakke  he he, jeg ved mere om hende end jeg bryder mig om.

Redigeret af MadsAalb

Skrevet
MadsAalb skrev, den 7/2/2018 at 07:23:

Hun er ny og jeg fik besøgt hende i Randers, hun fortalte at hun også er et sted i Aarhus.

Pigen er flot og det hele sidder som det skal, godt blow og ok sex

Gentagelse, nej, men ikke på grund af sex, men det hun fortalte til sidst, hun er 18 år og hun har været aktiv i lidt tid på annoncelight.dk og sugardaters.dk, dog ny på klinik.

Hun kan godt lide at snakke  he he, jeg ved mere om hende end jeg bryder mig om.

Kan jeg få dig til at uddybe hvad du mener? Har selv overvejet at besøge hende.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.