Hop til indhold
Guest MadsAalb

Malou Pigekollektivet i Randers

Recommended Posts

DenAlmindelige skrev, for 17 minutter siden:

Tror ikke det er den samme :) eller er næsten helt sikker på at det ikke er den samme.... 

Kan godt se nu at der er flere piger på den side der åbnes på TS  link, jeg så blot Malou, og kunne huske hun var anmeldt. 

Hvem mon der menes? 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

North skrev, for 28 minutter siden:

Kan godt se nu at der er flere piger på den side der åbnes på TS  link, jeg så blot Malou, og kunne huske hun var anmeldt. 

Hvem mon der menes? 

/North 

Tror hun er ny... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Hun er ny og jeg fik besøgt hende i Randers, hun fortalte at hun også er et sted i Aarhus.

 

Pigen er flot og det hele sidder som det skal, godt blow og ok sex

 

Gentagelse, nej, men ikke på grund af sex, men det hun fortalte til sidst, hun er 18 år og hun har været aktiv i lidt tid på annoncelight.dk og sugardaters.dk, dog ny på klinik.

Hun kan godt lide at snakke  he he, jeg ved mere om hende end jeg bryder mig om.

Redigeret af MadsAalb

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rookiesgame
MadsAalb skrev, den 7/2/2018 at 07:23:

Hun er ny og jeg fik besøgt hende i Randers, hun fortalte at hun også er et sted i Aarhus.

 

Pigen er flot og det hele sidder som det skal, godt blow og ok sex

 

Gentagelse, nej, men ikke på grund af sex, men det hun fortalte til sidst, hun er 18 år og hun har været aktiv i lidt tid på annoncelight.dk og sugardaters.dk, dog ny på klinik.

Hun kan godt lide at snakke  he he, jeg ved mere om hende end jeg bryder mig om.

Kan jeg få dig til at uddybe hvad du mener? Har selv overvejet at besøge hende.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...