Hop til indhold
Burrito

Arhus/hojbjerg 2 super piger spabad.

Recommended Posts

Pite skrev, for 40 minutter siden:

Så fik de lige lidt reklame !

 

Ved ikke hvad du hentyder til Pite?

Er det fordi jeg er helt ny bruger og ligger en forespørgsel ind under efterlysning.  

Det er vel også en af de ting det her forum er til, overvejer dog selv at besøge dem og smide min første anmeldelse....men spørgsmålet er om det kan betale sig...hvis du også skal komme med en dårlig kommentar der.

Ville blive mere glad for et seriøs svar på mit spørgsmål, så jeg ikke kører ud til noget som ikke stemmer overens med de 2 pigers annonce.

Så er der andre der ved noget, så kom endelig med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 4 timer siden:

Så fik de lige lidt reklame !

 

Der er jo tydeligvis ingen der har skrevet om disse piger, så kan ærlig talt ikke se hvad problemet er med, at han spørger pænt om nogen har besøgt dem - i forummet som hedder efterlysning?

Hvad skulle han ellers bruge dette forum til?? Til at spørge om nogen sælger biler eller smykker?? 

Idi...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Burrito skrev, for 16 timer siden:

Ved ikke hvad du hentyder til Pite?

Er det fordi jeg er helt ny bruger og ligger en forespørgsel ind under efterlysning.  

Det er vel også en af de ting det her forum er til, overvejer dog selv at besøge dem og smide min første anmeldelse....men spørgsmålet er om det kan betale sig...hvis du også skal komme med en dårlig kommentar der.

Ville blive mere glad for et seriøs svar på mit spørgsmål, så jeg ikke kører ud til noget som ikke stemmer overens med de 2 pigers annonce.

Så er der andre der ved noget, så kom endelig med det.

Det er bare efterhånden sådan, af det er "ny bruger" hvergang. Og jeg kan undre mig over dit kendskab til siden iøvrigt, når du nu er "ny bruger"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, 1 time siden:

Det er bare efterhånden sådan, af det er "ny bruger" hvergang. Og jeg kan undre mig over dit kendskab til siden iøvrigt, når du nu er "ny bruger"

Vor Herre til hest. Man kan vel for helvede godt læse og følge med herinde uden at være oprettet som bruger. Det lugter da i øvrigt på ingen måde af reklame. Men super fedt du havde lyst til at afspore tråden. 

Idi indeed... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nytilsex skrev, 1 time siden:

Hey har du vært der ud ? Overvejer at tage der ud :) 

Nej ikke i nu, blev desværre ramt af overarbejde igår og idag.

Men lad mig endelig høre hvordan det går hvis du tager chancen "nytilsex"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, den 1/2/2018 at 07:01:

Det er bare efterhånden sådan, af det er "ny bruger" hvergang. Og jeg kan undre mig over dit kendskab til siden iøvrigt, når du nu er "ny bruger"

Nu er du jo heller ikke den største bruger herinde, så mon ikke du skal klappe hesten indtil du ryger over 1000 indlæg :o 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...