Hop til indhold

Recommended Posts

Sidste weekend var jeg på besøg hos http://www.tamarind-thaimassage.dk/

Jeg var egentlig ude efter en god massage af ryg og ben, da jeg havde muskelømhed her som følge af overtræning. Jeg havde valgt stedet her, da jeg tidligere har læst positive anmeldelser på et andet forum og viste, at der var også rig mulighed for ekstra.

Det var deres ladyboy Sofia, som tog imod mig i døren. Jeg må sige at hun/han var lækker at se og havde en fræk lille sag på. Jeg var dog lidt skeptisk over muligvis at skulle have massage af en ladyboy, men jeg havde dog læst at hun skulle give en god massage og svensk i særklasse. Jeg blev vist ind i et massagerum og blev forevist et menukort, hvilket jeg fandt en smule bordel-agtig. Menukortet indeholdt ting som tantra-massage, body-to-body og tilbud på massage af to piger. Der var ingen Wat Pho massage. Det tætteste på "almindelig" massage var vel olie-massage. (menukortet var en smule forskelligt fra hjemmeside). Sofia foreslog med det samme hun havde givet mig kortet, at vælge deres tantramassage. Jeg bestilte dog olie-massage, da jeg tænkte, at det måtte give mig den bedste massage inden evt. ekstra ydelser.

Da jeg begyndte at klæde mig af konstaterede jeg, at jeg havde glemt at få penge med. Sofia forklarede mig hvor der lå en pengeautomat (300 m derfra). JEg forlod stedet hævede nogle penge og kom tilbage. Sofia lukkede endnu en gang op og viste mig ind i rummet. Jeg tog mit tøj af og lagde på sengen (ingen briks). Det var dog ikke Sofia, der kom ind for at massere mig, men derimod en pige ved navn Ohm. Jeg ved ikke om Sofia havde tænkt, at det med at jeg ikke havde penge med, var for at undgå at blive masseret af hende, eller om hun måske havde fornemmet at jeg var lidt skeptisk omkring det.

Ohm kunne ikke finde ud af at massere. Til gengæld blev der brugt masser af olie. Faktisk så meget, at der dannede sig en lille sø af olie på min ryg, som "svuppede" når hendes gled hen over den. På min ben brugte hun også masser af olie. Jeg kunne mærke hvordan det drev ned af indelårene. Noget ulækkert og ubehageligt. På benene var det dog kun mine indelår der fik "massage". Mine læg-muskler og fødder blev aldrig masseret. Det lykkedes hende dog at få mig tændt og jeg købte svensk for yderligere kr. 300. Det svenske var ok, uden at være noget vidlt. Det hjalp dog lidt at jeg fik lov at tage på hendes bryster og røv, så længe det uden for trussen og BH, altså under hendes tøj men ovenpå hendes undertøj.

Alt i alt en skuffende oplevelse og jeg forventer ikke at gentage besøget. Stedet er dog sikkrt udemærket, hvis man udelukkende er interesseret i noget frækt, men hvis du ønsker massage, så gå et andet sted hen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Sofia igen. Hun har været på ferie i Thailand i 2 måneder og jeg har ringet forgæves et par gange. Hun var super sød som altid og det var mit 3. besøg. De 2 foregående gange har været helt fantastiske, men denne gang opdagede jeg at hun har et 6. gear hun ikke havde brugt før. Jeg kan ikke gå i detaljer, men kun sige at hun er min absolute favorit og har været det et stykke tid. Denne gang sprang vi menukortet over og gik i gang med det samme, da hun ved nøjagtig hvad jeg vil ha. Da vi var færdige gav jeg hende 800,- for body tantra + 200,- i drikkepenge. Hun tæller ikke engang pengene, men fokusere på at give en kanon oplevelse hele vejen til man står på gaden igen med det bredeste smil i verden. De har fået en ny pige der hedder Linda. Hun ser godt nok fræk ud og har nogen fede tatoveringer. Jeg føler mig meget fristet og kunne godt tænke mig at høre om nogen har haft erfaringer med hende? Jeg kan i øvrigt også anbefale On på Gl. Køge Landevej 505. Hun er satme en frækkert og med på så at sige alt. Jeg ser hende lidt som Nancy's afløser, dog uden dans, sang og alle de andre skøre indslag Nancy diskede op med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Sofia den 26. februar og efter endnu en total vild tur stak hun mig et visitkort på vej ud. Hun fortalte at hun stoppede den 1. marts på stedet, men kunne findes på det nye sted i Vanløse fremover. Desværre kan jeg ikke huske navnet på det nye sted - nogen der kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan i øvrigt også anbefale On på Gl. Køge Landevej 505. Hun er satme en frækkert og med på så at sige alt.

Fortæl fortæl, om On der er med på så at sige alt :)

Er Nancy ikke stadig i Herlev? Det lyder som om du ikke besøger hende mere?

Gently.

Del dette indlæg


Link til indlæg

On er super lækker og i starten af tyverne. Hun har den strammeste røv og små fine bryster. Er ca. 1.60 høj og for at sige det pænt, skide fræk. Hun masserer gennemsnitligt, men hun er vild til extra's. Hun er meget berørringsvenlig og bliver smaskvåd med det samme. Hun følger med dig, så hvis du indikerer noget er hun hurtig til at opsnappe det. Hun er ikke lige så "crazy" som Nancy, men fræk, det er hun sgu og jeg fornemmer hun ikke synes hendes job er helt tosset :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har læst flere saftige anmeldelser på Hedomax af en ny ladyboy de skulle have, men har nu ringet 4 gange over 2 måneder og de bliver ved med at sige de IKKE har nogen ladyboy, kun piger og en boy. Jeg er helt med på at Sofia er flyttet pr. 1. marts, men det er hende som skulle have afløst hende jeg henviser til. Nogen der kan bekræfte hun findes eller er det bare fis?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De havde en anden ladyboy, Natasja, men hun er desværre taget tilbage til Thailand.

Tak Mikker, mysteriet opklaret og jeg kan atter få min nattesøvn :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...