Hop til indhold
Foto

Hvor er de danske piger

Recommended Posts

For ikke så lang tid siden, syntes jeg at der var rigeligt med piger at vælge i mellem... Her skal det lige indskydes at der menes danske piger, som ikke havde arbejdede fuld tid med at få besøg at mænd.

Jeg bor i trekantsområdet og jeg synes at det VRIMLER med thai og andre nationaliteter... Jeg har søgt fra Horsens til Odense og vil Haderslev og der er godt nok langt i mellem dem...

Hvor finder jeg en dansk pige der ikke er voldsomt dyr og som tager i mod sorte kys? Området er beskrevet et par linjer højere oppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sublim lady

Se dig omkring  ,her inde der en del danske piger .Her  på eroguide ,god jagt .

kyss kyss Fiona 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes da at der er nogenlunde samme antal danske piger/kvinder som der "altid" har været.

Det er måske bare mig der ikke ser hullerne i osten eller noget.

Men Jeg vil personligt hellere besøge en dansk kvinde, da jeg har haft lang bedre oplevelser med danske kvinder kontra udenlandske - men det er jo kun mine oplevelser, andre kan ha' et andet billede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runner skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes da at der er nogenlunde samme antal danske piger/kvinder som der "altid" har været.

Det er måske bare mig der ikke ser hullerne i osten eller noget.

Men Jeg vil personligt hellere besøge en dansk kvinde, da jeg har haft lang bedre oplevelser med danske kvinder kontra udenlandske - men det er jo kun mine oplevelser, andre kan ha' et andet billede.

Det samme her... Jeg har prøvet udenlandsk tre gange... Spansk, afrikansk og thai... Jeg må sige at de danske piger er bare det bedre. Jeg prøver at være meget selektiv og der er da en smutter ind i mellem så man ikke behøver gentagelser, og ja lige i mit søge område er der bare kommet rigtig mange udenlandske piger det sidste halve år 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...