Hop til indhold
ppd

19 årig pige kan ikke lide at onanere..

Recommended Posts

 

Føler piger skam når de onanerer?

"Jeg har et sexliv, og det har jeg haft i nogle år."

og så står vi for skud- igen:

"Det er mændene, der skal forføre os og være seksuelle, så vi kan blive seksuelle. Den norm hænger ikke rigtig sammen med at tage initiativ til egen orgasme eller til at tage nydelse i egen hånd. At kunne forføre sin egen krop."

https://www.dr.dk/levnu/tvaers/19-aarige-arense-jeg-kan-ikke-lide-onanere

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

 

Føler piger skam når de onanerer?

"Jeg har et sexliv, og det har jeg haft i nogle år."

og så står vi for skud- igen:

"Det er mændene, der skal forføre os og være seksuelle, så vi kan blive seksuelle. Den norm hænger ikke rigtig sammen med at tage initiativ til egen orgasme eller til at tage nydelse i egen hånd. At kunne forføre sin egen krop."

https://www.dr.dk/levnu/tvaers/19-aarige-arense-jeg-kan-ikke-lide-onanere

Jeg tror faktisk at mange kvinder har det sådan... Unge som ældre... Jeg var selv mange år om at "komme i gang" med det... Er så kommet efter det sidenhen... :) Kender faktisk et par kvinder som ikk gør det og aldrig har gjort det og nok heller ikk kommer til det... Og de er på min egen alder.. Så ja de findes... :) 

Redigeret af kvinde 1966

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

 

Føler piger skam når de onanerer?

"Jeg har et sexliv, og det har jeg haft i nogle år."

og så står vi for skud- igen:

"Det er mændene, der skal forføre os og være seksuelle, så vi kan blive seksuelle. Den norm hænger ikke rigtig sammen med at tage initiativ til egen orgasme eller til at tage nydelse i egen hånd. At kunne forføre sin egen krop."

https://www.dr.dk/levnu/tvaers/19-aarige-arense-jeg-kan-ikke-lide-onanere

Føler slet ikke, at du yder artiklen retfærdighed. Hun siger netop at det ikke skyldes skam, at hun ikke onanerer. Og dit andet citat er blot en konstatering af, hvordan den typiske samfunds indstilling er.

Hvad ønsker du at opnå med indlægget? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
NewInTheIndustry skrev, for 24 minutter siden:

Føler slet ikke, at du yder artiklen retfærdighed. Hun siger netop at det ikke skyldes skam, at hun ikke onanerer. Og dit andet citat er blot en konstatering af, hvordan den typiske samfunds indstilling er.

Hvad ønsker du at opnå med indlægget? :)

Ppd har vist nogle ret tunge klinker på, som gør det svært for ham nogle gange at se objektivt på tingene. 

Læste det heller ikke som om årsagen var skambaseret og heller ikke at mænd bliver anklaget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt. Jeg har nogle store klunker som er ved at eksplondere..

Det er bare synd for pigen for for det er da naturligt at onanere. Så meget så muligt.

Det var mere denne Det er mændene, der skal forføre os og være seksuelle, så vi kan blive seksuelle..

Selvgjort er velgjort!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 1 minut siden:

Det er rigtigt. Jeg har nogle store klunker som er ved at eksplondere..

Det er bare synd for pigen for for det er da naturligt at onanere. Så meget så muligt.

Det var mere denne Det er mændene, der skal forføre os og være seksuelle, så vi kan blive seksuelle..

Selvgjort er velgjort!

 

 

 

Jeg svarede ikk som var det skam... Men som at nogen ikk gør det... De findes faktisk.. Og der findes mange grunde til det... Og så ka vi andre sige nok så meget at det er synd og alt muligt.. De gør det ikk alligevel... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er helt naturligt, men hvorfor hun ikke kan lide det, det kan vi jo ikke vide.

Nogen mennesker er aseksuelle, de kan ikke finde nydelse ved sex. Men skam er en destruktiv følelse at have, skam over sit udseende og krop, som nogle unge piger går rundt med. 

Hun skal ikke skamme sig over det. men måske som kvinde 1966 siger så kommer det måske med tiden. At hun skal være seksuel over for en mand, hvem siger det. Man kan ikke være fri hvis man går med disse forestillinger, medmindre hun selv vælger det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
ppd skrev, for 1 time siden:

Det er rigtigt. Jeg har nogle store klunker som er ved at eksplondere..

Det er bare synd for pigen for for det er da naturligt at onanere. Så meget så muligt.

Det var mere denne Det er mændene, der skal forføre os og være seksuelle, så vi kan blive seksuelle..

Selvgjort er velgjort!

 

 

Det er jo ikke et krav hun fremsætter om at mændene skal forføre hende som kvinde.

Hun fremsætter hvad hun mener er en generel overbevisning omkring hvordan kvinders seksualitet bliver aktiveret.

At hun måske ligger under for den overbevisning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...