Hop til indhold
Guest Aalborg

"Har været forbi????"

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle brugere af EG.

Jeg har erfaret, at mange af jer skriver eller bliver anmodet om at skrive tilbage, når du/I har været forbi!!!

For mig er det noget vrøvl at skrive, da hundreder formentlig kommer forbi en bestemt klinik/sted hver dag, men kun et fåtal, aflægger et besøg for at blive betjent (altså ikke en af dem med uniform og kasket).

Er vi enige om, at det fremtidigt hedder aflagt/aflægger et besøg???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Aalborg skrev, for 18 minutter siden:

Hej alle brugere af EG.

Jeg har erfaret, at mange af jer skriver eller bliver anmodet om at skrive tilbage, når du/I har været forbi!!!

For mig er det noget vrøvl at skrive, da hundreder formentlig kommer forbi en bestemt klinik/sted hver dag, men kun et fåtal, aflægger et besøg for at blive betjent (altså ikke en af dem med uniform og kasket).

Er vi enige om, at det fremtidigt hedder aflagt/aflægger et besøg???

Prøv med en buttplug af mindre størrelse næste gang...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja hernede siger vi forbi..... jeg kommer lige forbi om lidt eller var forbi i går..  ved ikke hvad der skulle være forkert i den skrive/talemåde.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 5 timer siden:

for at blive betjent (altså ikke en af dem med uniform og kasket).

Jeg bliver altså ikke betjent når jeg besøger en klinik. Næ, jeg knepper som en kanin. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke, at du læste overskriften i artiklen, som du selv vender og drejer, og det har du min velsignelse til at fortsætte med i det uendelige:

"Ny skatteminister fik ven til at komme forbi med et slips"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den 1/30/2018 at 18:04:

 

Er vi enige om, at det fremtidigt hedder aflagt/aflægger et besøg???

Nej det er vi ikke enige om. Du viser jo tydeligt at du forstår hvad det betyder, så hvorfor det brok? 

Du og andre pensionerede overlærere, må gerne skrive noget andet. Det vil jeg (måske er *vi* flere) ikke ødelægge en fredag aften gode humør med....... eller forbi 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan *vi* blive enige om at der kun skal et spørgsmålstegn efter 'et spørgsmål? 

Hvis du har lyst til at skrive flere spørgsmålstegn, kommer jeg nok over det. Eller forbi det, som man siger.!. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...