Hop til indhold
Jernsvinet

Teneryfa erotic massage, Gdansk

Recommended Posts

Havde første forsøgt at ringe til stedet

https://odloty.pl/en/announcements/sopot/centrum/teneryfa-erotic-massage-studio/99301.html

(Nb. billederne skal man ikke tage så seriøst - og stedet virkede heller ikke så glamourøst)

og havde da også kort talt med en pige om at lave en aftale - men så lagde hun bare på - nå, men de skulle ikke have lov at dø i synden og det lå også kun ca. 1 km fra mit lejede værelse, så jeg kunne da køre forbi og se om adressen i det mindste passede. Først spurgte jeg en gadefejer, som henviste mig til kiosken - øh, det var så en kvindelig ekspedient, men jeg købte en øl, betalte og viste hende så mit print med adressen - hvorpå hun pegede rundt om hjørnet og opad, hvor der skulle være en trappe - OK, mig op ad trappen, rundt om hjørnet og hen ad en svalegang for at banke på.

Og den yndigste slanke helt unge pige lukkede op. Hun forstod måske ikke helt hvad jeg sagde, men remsede så hurtigt op, hvad de kunne tilbyde: Erotisk massage med handjob 150 zl, med blowjob 200 - men ingen sex  - fint med mig det var da stadig et godt tilbud og jeg var lidt spændt på hvordan hun så ud uden tøj. Blev vist ind på et lille rum med en dobbeltmadras, hvorpå hun udbredte et tyndt engangslangen (det bruger de en del i Polen + evt. engangshåndklæder og tøfler) - hvorpå hun gik igen, mens jeg klædte mig af - og der gik nogen tid inden hun kom igen, men der hang et ur på væggen, så tiden måtte jo tælle fra hun kom tilbage.

Ventetiden var nu alle pengene værd, for sjældent har jeg da set en ung pige med så flotte små appetitlige ungpige-bryster og så flot en slank krop - og helt uden  forstyrrende tatoveringer - eneste udsmykning var faktisk et lille mønstret sort halsbånd i stof (tegn på at hun tilhører en eller anden) - og så havde hun farvet håret rødt/brunligt. Hun ville have jeg skulle starte med ligge mig på maven - men det er sgu en dårlig ide og spild af en halvgynter - men OK hun kunne da også give massage af forsiden med små stref til Gynter ;-)

Helt godt blev det dog først, da hun smurte noget olie på sine egne bryster og brugte dem til også at smøre mine bryster ind i olie  -  men jeg måtte fortælle hende at Gynter også trængte til samme behandling - det kunne han godt lide - og hun syntes endda han trængte til en slikketur. Hun prøvede også at gagge mig, men det kommer pigerne som regel ikke så langt med, selvom hun ad flere omgange gjorde en ihærdig indsats  ;-)

Hendes handjob var også udmærket, men jeg måtte lige indstruere hende lidt, i at gøre det mere pirrende og tage lidt bedre fat - at ligge tryk på scrotium lige bag nosserne, ligesom Thai-pigerne - det var hun dog afvisende overfor og jeg måtte da timen næsten var gået selv hjælpe lidt til - og så lade hende tage det sidste tag. Men i forhold til at hun var så ung og uerfaren, så var det absolut en af mine bedre massage-oplevelser.

Blev tilbudt et bad, fik tøj på og ville nu snakke lidt med pigerne om, hvorfor de sådan bare lagde på - det fik jeg nu ikke rigtig noget svar på, da der kom en ny kunde og jeg blev vist ind på værelset igen, mens han blev sluset ind. Jeg fik dog at vide at out-calls gjorde de ikke - og næste gang skulle de nok lade være med at ligge på når jeg ringede - så tror vi på den og en til ;-)

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wuhuuu... en af de gode oplevelser, som man får, når man er både ihærdig og heldig i den udenlandske sexjungle. 

Lyder som et rigtig godt besøg :-) 

Tak :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...