Hop til indhold

En ikke helt Normal dag

Featured Replies

Skrevet

Mange gange sikkert det her.. 

Du sidder og  får vasket håret efterfølgende af en klipning ... Det er normal rutine for mig idag var dog lidt anderledes.. 

Imens mit hår bliver vasket bliver hendes vejr træking lidt tungere, og hendes bevægelser ændre sig til en lidt forførende måde.. Generelt bliver det hele bare lidt frækt og hendes tøj sad meget pænt på hende.. Og til sidst sidder jeg bare med mega jern på og det kunne tydeligt ses.. Sådan blev en almindelig dag lidt akavet.. 

Håber i andre får en god dag :)

Skrevet
StudineMILF skrev, for 2 minutter siden:

Frækkert :P

Ja min frisør :)! 

Skrevet
MagicS skrev, for 1 minut siden:

Ja min frisør :)! 

Næ dig sku da med stift jern :P

Skrevet

Den var svær at forklare skal jeg sige dig :)

Skrevet

Det var faktisk ret dejligt på en ellers kedelig tirsdag middag hehe.. Har ikke noget imod det skete igen ;b

Skrevet
StudineMILF skrev, for 1 time siden:

Næ dig sku da med stift jern :P

Tja... det var nok ikke et krøllejern ... men et skuffejern må det have været :D

Skrevet
LunaCassiopeia skrev, for 4 timer siden:

Frisørrollespil LETSGO! <3 

Iihh, Luna :wub:, hvor du "lokker."

Skrevet
LunaCassiopeia skrev, den 30/1/2018 at 14:49:

Frisørrollespil LETSGO! <3 

Uh, jeg har et par oplevelser, jeg gerne ville fuldende:

Frisørpigen står bag mig og læner sig frem, så hendes bryster omslutter min nakke....derfra

eller

Frisørpigen vasker mit hår og gør det så sensuelt. at det bliver erotisk...derfra

Er du frisk?

Skrevet
MagicS skrev, den 30/1/2018 at 13:04:

Mange gange sikkert det her.. 

Du sidder og  får vasket håret efterfølgende af en klipning ... Det er normal rutine for mig idag var dog lidt anderledes.. 

Imens mit hår bliver vasket bliver hendes vejr træking lidt tungere, og hendes bevægelser ændre sig til en lidt forførende måde.. Generelt bliver det hele bare lidt frækt og hendes tøj sad meget pænt på hende.. Og til sidst sidder jeg bare med mega jern på og det kunne tydeligt ses.. Sådan blev en almindelig dag lidt akavet.. 

Håber i andre får en god dag :)

Vild pirrende at læse ;) 

Skrevet
Oldtimer skrev, for 5 timer siden:

Uh, jeg har et par oplevelser, jeg gerne ville fuldende:

Frisørpigen står bag mig og læner sig frem, så hendes bryster omslutter min nakke....derfra

eller

Frisørpigen vasker mit hår og gør det så sensuelt. at det bliver erotisk...derfra

Er du frisk?

Ja for søren!! hvornår!? :D 

Skrevet
Kinky Camilla skrev, for 20 timer siden:

Vild pirrende at læse ;) 

Dejligt du kunne li min tirsdag middag ;).. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.