Hop til indhold
Guest MagicS

En ikke helt Normal dag

Recommended Posts

Guest MagicS

Mange gange sikkert det her.. 

Du sidder og  får vasket håret efterfølgende af en klipning ... Det er normal rutine for mig idag var dog lidt anderledes.. 

Imens mit hår bliver vasket bliver hendes vejr træking lidt tungere, og hendes bevægelser ændre sig til en lidt forførende måde.. Generelt bliver det hele bare lidt frækt og hendes tøj sad meget pænt på hende.. Og til sidst sidder jeg bare med mega jern på og det kunne tydeligt ses.. Sådan blev en almindelig dag lidt akavet.. 

Håber i andre får en god dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MagicS

Det var faktisk ret dejligt på en ellers kedelig tirsdag middag hehe.. Har ikke noget imod det skete igen ;b

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxhard
LunaCassiopeia skrev, for 4 timer siden:

Frisørrollespil LETSGO! <3 

Iihh, Luna :wub:, hvor du "lokker."

Del dette indlæg


Link til indlæg
LunaCassiopeia skrev, den 30/1/2018 at 14:49:

Frisørrollespil LETSGO! <3 

Uh, jeg har et par oplevelser, jeg gerne ville fuldende:

Frisørpigen står bag mig og læner sig frem, så hendes bryster omslutter min nakke....derfra

eller

Frisørpigen vasker mit hår og gør det så sensuelt. at det bliver erotisk...derfra

Er du frisk?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
MagicS skrev, den 30/1/2018 at 13:04:

Mange gange sikkert det her.. 

Du sidder og  får vasket håret efterfølgende af en klipning ... Det er normal rutine for mig idag var dog lidt anderledes.. 

Imens mit hår bliver vasket bliver hendes vejr træking lidt tungere, og hendes bevægelser ændre sig til en lidt forførende måde.. Generelt bliver det hele bare lidt frækt og hendes tøj sad meget pænt på hende.. Og til sidst sidder jeg bare med mega jern på og det kunne tydeligt ses.. Sådan blev en almindelig dag lidt akavet.. 

Håber i andre får en god dag :)

Vild pirrende at læse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 5 timer siden:

Uh, jeg har et par oplevelser, jeg gerne ville fuldende:

Frisørpigen står bag mig og læner sig frem, så hendes bryster omslutter min nakke....derfra

eller

Frisørpigen vasker mit hår og gør det så sensuelt. at det bliver erotisk...derfra

Er du frisk?

 

Ja for søren!! hvornår!? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MagicS
Kinky Camilla skrev, for 20 timer siden:

Vild pirrende at læse ;) 

Dejligt du kunne li min tirsdag middag ;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...