Guest MagicS Skrevet 30. Januar, 2018 Mange gange sikkert det her.. Du sidder og får vasket håret efterfølgende af en klipning ... Det er normal rutine for mig idag var dog lidt anderledes.. Imens mit hår bliver vasket bliver hendes vejr træking lidt tungere, og hendes bevægelser ændre sig til en lidt forførende måde.. Generelt bliver det hele bare lidt frækt og hendes tøj sad meget pænt på hende.. Og til sidst sidder jeg bare med mega jern på og det kunne tydeligt ses.. Sådan blev en almindelig dag lidt akavet.. Håber i andre får en god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 30. Januar, 2018 Håber I får en god dag Takker Lidt provokerende: kan først svare ærligt til aften. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MagicS Skrevet 30. Januar, 2018 StudineMILF skrev, for 2 minutter siden: Frækkert Ja min frisør :)! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 30. Januar, 2018 MagicS skrev, for 1 minut siden: Ja min frisør :)! Næ dig sku da med stift jern Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MagicS Skrevet 30. Januar, 2018 Den var svær at forklare skal jeg sige dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 30. Januar, 2018 Ej det lyder virkelig dejligt, det skal prøves i en fræk sammenhæng snarest! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MagicS Skrevet 30. Januar, 2018 Det var faktisk ret dejligt på en ellers kedelig tirsdag middag hehe.. Har ikke noget imod det skete igen ;b Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 30. Januar, 2018 Frisørrollespil LETSGO! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 30. Januar, 2018 StudineMILF skrev, for 1 time siden: Næ dig sku da med stift jern Tja... det var nok ikke et krøllejern ... men et skuffejern må det have været 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxhard Skrevet 30. Januar, 2018 LunaCassiopeia skrev, for 4 timer siden: Frisørrollespil LETSGO! Iihh, Luna , hvor du "lokker." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 1. Februar, 2018 LunaCassiopeia skrev, den 30/1/2018 at 14:49: Frisørrollespil LETSGO! Uh, jeg har et par oplevelser, jeg gerne ville fuldende: Frisørpigen står bag mig og læner sig frem, så hendes bryster omslutter min nakke....derfra eller Frisørpigen vasker mit hår og gør det så sensuelt. at det bliver erotisk...derfra Er du frisk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 1. Februar, 2018 MagicS skrev, den 30/1/2018 at 13:04: Mange gange sikkert det her.. Du sidder og får vasket håret efterfølgende af en klipning ... Det er normal rutine for mig idag var dog lidt anderledes.. Imens mit hår bliver vasket bliver hendes vejr træking lidt tungere, og hendes bevægelser ændre sig til en lidt forførende måde.. Generelt bliver det hele bare lidt frækt og hendes tøj sad meget pænt på hende.. Og til sidst sidder jeg bare med mega jern på og det kunne tydeligt ses.. Sådan blev en almindelig dag lidt akavet.. Håber i andre får en god dag Vild pirrende at læse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LunaCassiopeia 429 Skrevet 1. Februar, 2018 Oldtimer skrev, for 5 timer siden: Uh, jeg har et par oplevelser, jeg gerne ville fuldende: Frisørpigen står bag mig og læner sig frem, så hendes bryster omslutter min nakke....derfra eller Frisørpigen vasker mit hår og gør det så sensuelt. at det bliver erotisk...derfra Er du frisk? Ja for søren!! hvornår!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MagicS Skrevet 2. Februar, 2018 Kinky Camilla skrev, for 20 timer siden: Vild pirrende at læse Dejligt du kunne li min tirsdag middag ;).. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg