Hop til indhold
Moden Mand

Nyt thai sted ? Århus

Recommended Posts

Er det mig der har været u-opmærksom eller er der kommet et nyt sted i Århus : Laksamun Thaimassage, Sønderport 7, Århus

Kender nogen stedet og har erfaringer de vil dele ? :shock: :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det mig der har været u-opmærksom eller er der kommet et nyt sted i Århus : Laksamun Thaimassage, Sønderport 7, Århus

Kender nogen stedet og har erfaringer de vil dele ? :shock::shock:

Der er kommet et nyt sted. Har ikke været der. Der er f.. ved at være mange i byen om kunderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luke

Der er kommet et nyt sted. Har ikke været der. Der er f.. ved at være mange i byen om kunderne.

Det har du helt ret i, det er åbenbart populært, og det forstår man jo godt. Jeg har ej heller været i Sønderport endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg der i formiddag. Jeg kom ind i pæne lokaler, traditionelt indrettet med sofa i front hvor der sad en pige, ca. 40 år. Hende der lukkede mig ind var ca. 30 år. Jeg blev vist ind i det bagerste lokale hvor der var godt varmt.

Den ældre kvinde kom ind og gav mig massage. Det var som det plejede, først skulder, ryg o.s.v. MEN:

denne kvinde havde virkelig forstand på at massere og finde de rigtige steder. Hun fik fat i muskler jeg ikke engang anede jeg havde, og en skulder jeg har døjet med et stykke tid fik en ordentlig omgang uden jeg fortalte om det, hun kunne helt klart mærke det. Sådan fortsatte hun med hele kroppen.

Hun var ikke specielt køn, ( det var ingen af dem) men søde og imødekommende. Fik et blow til sidst, det var ok uden at være vildt godt.

Karekterer fra 1 til 10

Lokaler: 8

Renlighed : 9

Massage 10

Udseende af piger 6

Priser : Som normalt.

Musik: Heldigvis ingen musik og ingen madlugt.

Bad: Fik ikke tilbudt bad, men blev tørret omhyggeligt med køkkenrulle bagefter.

Hende jeg fik massage af hedder vist Nejna, og er uddannet massør fra Thailand, hun har masseret i 10 år. De kommer fra Ålborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...