Hop til indhold
DanserOmSengen

Anbefalinger/gode råd marrakech

Recommended Posts

Nu er det et muslimsk land, så.....

Har ikke været i Marrakesh 

Har mange erfaringer fra Agadir og der gik det ikke stille af, vil nok tro at Marrekech er same same,  Vil nok tro at der hvor der kommer turister : læs barer/diskotek , der er der også piger/damer til salg

Men er med på en lytter 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg ikke husker forkert var der en tråd om Marokko for måske 6 mdr. siden. Den må du kunne finde vha søgefunktionen, Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 30/1/2018 at 12:18:

Vil nok tro at der hvor der kommer turister : læs barer/diskotek , der er der også piger/damer til salg

Spørg evt. en tilfældig taxa-chauffør, hvor der er action - og så forhandle på forhånd om prisen på at blive kørt derhen - bare husk at man normalt kan komme rimeligt langt for kun 20 dh - ellers spørg den næste. Du skal bare være forberedt på, at du ikke kan tage en lokal pige/eller bare en pige med marokkansk id med på et hotelværelse, hvis der er overvågning/reception - her er du nødt til at bo i en privat lejlighed/leje det til formålet.

Udenfor hos McDonald i det nye kvarter i Gueliz på Place du 16. novembre, kan du se om, der er nogen piger, der smiler til dig - men de har et problem med at der ligger en politistation lige overfor - ellers måske oppe på 1. salen ?  - sådan er det vist også andre steder, men her er mine erfaringer begrænsede - havde bare indtryk af der foregik et eller andet.

Ikke langt fra McD i gaderne vest for og i det gamle kvarter + jødekvarteret ligger der nogen Hamanns, hvor du kan være heldig at få happy ending eller mere - men evt. er det direkte til pigen - og evt. ikke noget the management skal involveres i.

Diskoteker og natklubber har jeg ikke erfaring med, udover at musikken er alt for høj til at snakke intimt - og pigerne kommer vist først ved 2-tiden om natten, hvor jeg er gået i seng - og så må du nok påregne ekstra udgifter til drinks, taxa, lejlighed mv.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...