Hop til indhold
Sexeren

AMANDA ONLY 18 år, nu i Odense

Recommended Posts

Så lykkedes det at få Amanda på bare 18 år til Odense..

https://annoncelight.dk/showad/237779

Jeg inviterede hende i december, tror jeg, men uden held, dengang..

Amanda var i Holstebro, lidt langt at kører..

Men nu, til stor glæde, både for mig og 22 cm and thick

Så der skal lige findes en ledig stund..

Sexeren

Redigeret af Sexeren
rettede lige lidt

Del dette indlæg


Link til indlæg

.. er det en anmeldelse? Eller blot en meddelelse om, at der måske kommer en anmeldelse en gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Sexeren skrev, 1 time siden:

Så lykkedes det at få Amanda på bare 18 år til Odense..

https://annoncelight.dk/showad/237779

Jeg inviterede hende i december, tror jeg, men uden held, dengang..

Amanda var i Holstebro, lidt langt at kører..

Men nu, til stor glæde, både for mig og 22 cm and thick

Så der skal lige findes en ledig stund..

Sexeren

18 år ? puh ha :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener  det kun var enkelt dag, inden jun rejste videre til Holstebro..

Desværre,..nåede jeg ikke at besøge  den lille petite pige..

Lige nu puger jeg penge sammen til et besøg, og så skulle der gerne komme en anmeldelse..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sentinel skrev, for 7 timer siden:

Vi kunne da lave en indsamling så vi kan få dig sendt afsted som tak for det fine stykke arbejde i at få hende hertil! :) 

Hver en klingende mønt er velkommen...

Skal du have mit kontonr..

Jeg har ikke mobilpay;)

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for nyligt - hun er fræk nok og sød / flink.

Fik 30 min m. Anal... Udemærket blow, og sindsyg stram fisse - har sjældent oplevet noget lign. Efter noget tid kunne jeg kneppe hende rimelig hårdt / men det krævede godt nok lidt tålmodighed og en del lube. Super godt og jeg kom da også - efter kun at have nået to stillinger.

Da jeg var kommet lidt ovenpå og vi havde snakket lidt begyndte hun at spille min pik af og jeg blev stiv igen. Herefter prøvede hun at ride mig analt, men vi måtte give op - og hun sagde: du får ekstra tid hvis det ikke kan lade sig gøre... Hun kom om på alle fire og struttede m. røven, og jeg gav hende en ekstra gang glidecreme. Forsøgte lige så stille at lirke mig op i hendes lille frække og rene røvhul - og det lykkedes ca. 2/3 og hold k.... det var stramt. Måtte være meget forsigtig, og det gik meget langsomt - sagde til A., at hvis det var ubehageligt så stoppede vi bare, men hun ville gerne prøve igen. Det endte med at gå helt godt, og endte også med at hun red mig i reverse cg. men stadigvæk kun delvis inde. Efter lidt sagde hun om vi ikke kunne knalde alm., og at jeg så ville få den ekstra lovede tid. Helt fint! Knaldede hende i fissen igen og kom anden gang.

jo hun er et besøg værd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse. Har også undret mig over at der ikke er kommet nogle anmeldelser i løbet af ugen, sådan som nogen havde glædet sig til at hun endelig kom til byen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lige at Amanda er kommet til Odense igen...

For H...... jeg er kun i Odense i 24 timer, og kan ikke se mulighed for at aflægge Amanda et besøg..

Måske i næste uge, hvis hun stadig er her... 

Hvor er livet, sexlivet besværligt, når man er gift og græsset mere grønt på den anden "mark"..

Her er et link til den grønne mark..

https://annoncelight.dk/showad/237779.

Håber på at komme til at tygge drøv, sammen med Amanda.., i næste uge

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 10 timer siden:

Så lige at Amanda er kommet til Odense igen...

For H...... jeg er kun i Odense i 24 timer, og kan ikke se mulighed for at aflægge Amanda et besøg..

Måske i næste uge, hvis hun stadig er her... 

Hvor er livet, sexlivet besværligt, når man er gift og græsset mere grønt på den anden "mark"..

Her er et link til den grønne mark..

https://annoncelight.dk/showad/237779.

Håber på at komme til at tygge drøv, sammen med Amanda.., i næste uge

Sexeren

Hun tager hjem for at holde påske i næste uge, så du skal ikke vente for længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, den 29/3/2018 at 21:25:

Så lige at Amanda er kommet til Odense igen...

For H...... jeg er kun i Odense i 24 timer, og kan ikke se mulighed for at aflægge Amanda et besøg..

Måske i næste uge, hvis hun stadig er her... 

Hvor er livet, sexlivet besværligt, når man er gift og græsset mere grønt på den anden "mark"..

Her er et link til den grønne mark..

https://annoncelight.dk/showad/237779.

Håber på at komme til at tygge drøv, sammen med Amanda.., i næste uge

Sexeren

Må man have lov at spørge nogle af dem, som har været på besøg hos hende i Odense i nærheden af Tarupcentret, om stedet ligger lidt diskret med parkeringsmuligheder eller om det eventuelt er i gåafstand fra centret, eller ligger det lige midt i et villakvarter? Lidt erfaringsoplysninger ville være til gavn og glæde, så et besøg i næste uge kan planlægges. På forhånd tak for hjælpen, og fortsat go påske til alle :-)

Dylmer

Redigeret af Dylmer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, for 6 timer siden:

Må man have lov at spørge nogle af dem, som har været på besøg hos hende i Odense i nærheden af Tarupcentret, om stedet ligger lidt diskret med parkeringsmuligheder eller om det eventuelt er i gåafstand fra centret, eller ligger det lige midt i et villakvarter? Lidt erfaringsoplysninger ville være til gavn og glæde, så et besøg i næste uge kan planlægges. På forhånd tak for hjælpen, og fortsat go påske til alle :-)

Dylmer

Det er en boligblok med gode parkerings forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte for nylig Amanda for en kort visit. Jeg blev modtaget af en glad og veloplagt pige med et stort kram og gensynsglæde. Selv om jeg kun valgte den hurtige tur på 15 min. var der ingen sure miner fra hendes side. Vi sad på sengen og kælede lidt inden hun gik i gang med at sutte mig klar. Så lagde hun sig på ryggen så jeg kunne komme ind i varmen. Der var rigtig god indlevelse fra hendes side, hun legede med sig selv og virkede som om hun nød det. Selv om jeg havde taget en spiller aftenen før og derfor var nervøs for om jeg kunne komme i løbet af de 15 min. så lykkedes detfaktisk over al forventning, fordi hun også virkede tændt.

Jeg fik igen et kram til afsked og sidder nu og overvejer nu et ekstra besøg inden hun rejser hjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 11 timer siden:

Jeg har lige et måske dumt spørgsmål.....men møder man Amanda med hendes frække fletninger som på billederne? :)

Hun havde fletninger da jeg besøgte hende, men hvis du vil være sikker kan du jo bare spørge først.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 14 minutter siden:

Hun havde fletninger da jeg besøgte hende, men hvis du vil være sikker kan du jo bare spørge først.

Ja selvfølgelig. Takker :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...