Hop til indhold
Romeomand

Trans / LADYBOY Sara i Flensborg

Recommended Posts

Besøgte i fredags TS Sara i Batterienstrasse i Flensborg. Har ikke anmeldt før nu da  hun forklarede mig at hun skulle til en anden by, men kan idag se på Sexnord.net at hun er på en ny adresse i Flensborg. 

Stedet er lidt usselt uden på bygningen, men man går ind i opgangen og

Kan stå ugernert og vente på at døren bliver åbnet. Blev modtaget af en rigtig ladyboy i stramt korset og fuld catsuit i fiskenet. Wauw.

Virkelig feminin udseende med gode bryster lang naturligt hår og ingen stubbe nogensteds.ligner en kvinde 100, bortset fra den lille tap. 

Jeg fik en hurtig skylle og vi fik kysset rigtig godt og gik i BJ position for så at skifte til 69. Lille pik, 10, 12 cm er mit bud men fin og pæn og glat helt om i røven. 

Gode medium size bryster og havde ingen begrænsninger i hvor man måtte røre og ville gerne lege med hele vejen. Super ren og pæn.

VI kneppede i forskellige stillinger, cowgirl, missionær, for efter ca. 30 min at slutte med doggy til Sara, jeg holder aldrig så længe i den position, da jeg synes det er pivfrækt, at

Kneppe røv rigtig hårdt og dybt i denne stilling. Sara nød hele turen og kom med opmuntrende udråb...

Fik revet kondomet af og sprøjter hende i ansigt og på bryster som aftalt. Hun kom ikke selvom pikke var hård under hele seancen.

Fik så en halv times massage, en cola og en god sludder med lidt kys and tug...

Absolut lige hvad jeg havde brug for, 1 time 150 euro. 1150 kr.

Kan kun anbefale en tur, er i denne uge i Duburger strasse. Se selv på Sexnord.net. 

Romeomand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romeomand skrev, den 29/1/2018 at 12:29:

Besøgte i fredags TS Sara i Batterienstrasse i Flensborg. Har ikke anmeldt før nu da  hun forklarede mig at hun skulle til en anden by, men kan idag se på Sexnord.net at hun er på en ny adresse i Flensborg. 

Stedet er lidt usselt uden på bygningen, men man går ind i opgangen og

Kan stå ugernert og vente på at døren bliver åbnet. Blev modtaget af en rigtig ladyboy i stramt korset og fuld catsuit i fiskenet. Wauw.

Virkelig feminin udseende med gode bryster lang naturligt hår og ingen stubbe nogensteds.ligner en kvinde 100, bortset fra den lille tap. 

Jeg fik en hurtig skylle og vi fik kysset rigtig godt og gik i BJ position for så at skifte til 69. Lille pik, 10, 12 cm er mit bud men fin og pæn og glat helt om i røven. 

Gode medium size bryster og havde ingen begrænsninger i hvor man måtte røre og ville gerne lege med hele vejen. Super ren og pæn.

VI kneppede i forskellige stillinger, cowgirl, missionær, for efter ca. 30 min at slutte med doggy til Sara, jeg holder aldrig så længe i den position, da jeg synes det er pivfrækt, at

Kneppe røv rigtig hårdt og dybt i denne stilling. Sara nød hele turen og kom med opmuntrende udråb...

Fik revet kondomet af og sprøjter hende i ansigt og på bryster som aftalt. Hun kom ikke selvom pikke var hård under hele seancen.

Fik så en halv times massage, en cola og en god sludder med lidt kys and tug...

Absolut lige hvad jeg havde brug for, 1 time 150 euro. 1150 kr.

Kan kun anbefale en tur, er i denne uge i Duburger strasse. Se selv på Sexnord.net. 

Romeomand. 

Tak for anmeldelsen, Romeomand. 10-12 cm er ikke ligefrem imponerende. Der står på hendes profil, at hun er der indtil den 23/12, så hun mangler vist at opdatere profilen. Men er billederne som sådan ægte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er ægte, virkelig flot, gode bryster og ikke bange for at blive rørt, tungekysser og sutter uden hylster begge veje.

Og vigtigst, virker ægte liderlig, jeg er kun aktiv, så en lille pik er fint med mig, den er pæn og ren

Og kan komme...

Men kun idag og i morgen så er det slut for denne gang. 

Besøgte 2 gang i onsdags på ny adresse, og der var gensyns glæde og liderlighed. .

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...