Hop til indhold
Lars Steen

Aarhus Thai Wellness, Banegårdsgade 10

Recommended Posts

Hej

Aarhus Thai Wellness har haft ry for at være et udpræget grønt sted.

Men de annoncerer fx i dag på annoncelight, og det kunne jo tyde på der er chancer for "add on's"?

Hvis nogen ved noget om noget, må i meget gerne svare her.

 

Venligst

Stn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været der for nylig, og der var intet ekstra at hente.. 

De skriver også på annoncelight.dk annoncen, at de annoncerer der, fordi det er gratis. 

Jeg har i hvert fald ikke fået ekstra ud af dem de gange jeg har været der. Men søde og rare og dygtige, det er de.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den ene gang jeg har været der, kunne jeg få stort set det jeg ville. Lidt pricy ift. standard Århus priser. Men det var en ret lækker kvinde.... Med annonce på AL tænker jeg ikke, at stedet har ændret karakter :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
indokarami skrev, for 4 timer siden:

Den ene gang jeg har været der, kunne jeg få stort set det jeg ville. Lidt pricy ift. standard Århus priser. Men det var en ret lækker kvinde.... Med annonce på AL tænker jeg ikke, at stedet har ændret karakter :D

kan helt tilslutte mig ... jeg kunne også få alt hvad jeg ville i butikken .... 

og det var bedst, hvis man sagde at man havde set annoncen på annoncelight ...når man bestilte tid .. så de vidste de skulle tage glide creme med ind i rummet. ;P 

men helt sikkert i den dyre ende og massagen var ikke så god ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...