Hop til indhold

Aarhus Thai Wellness, Banegårdsgade 10

Featured Replies

Skrevet

Hej

Aarhus Thai Wellness har haft ry for at være et udpræget grønt sted.

Men de annoncerer fx i dag på annoncelight, og det kunne jo tyde på der er chancer for "add on's"?

Hvis nogen ved noget om noget, må i meget gerne svare her.

Venligst

Stn

Skrevet

Jeg har lige været der for nylig, og der var intet ekstra at hente.. 

De skriver også på annoncelight.dk annoncen, at de annoncerer der, fordi det er gratis. 

Jeg har i hvert fald ikke fået ekstra ud af dem de gange jeg har været der. Men søde og rare og dygtige, det er de.. 

Skrevet

Hov betyder det så man kan få en god gang massage... som i, ikke mere end det, men GOD massage

Skrevet

Ja, det synes jeg i hvert fald. 

Men er der nogen som har fået mere derinde, må de meget gerne skrive... 

Skrevet

Der er et gammelt skriv her. 

Tror ikke at tingene har ændret sig.

8000

Skrevet

Den ene gang jeg har været der, kunne jeg få stort set det jeg ville. Lidt pricy ift. standard Århus priser. Men det var en ret lækker kvinde.... Med annonce på AL tænker jeg ikke, at stedet har ændret karakter :D

Skrevet
indokarami skrev, for 4 timer siden:

Den ene gang jeg har været der, kunne jeg få stort set det jeg ville. Lidt pricy ift. standard Århus priser. Men det var en ret lækker kvinde.... Med annonce på AL tænker jeg ikke, at stedet har ændret karakter :D

kan helt tilslutte mig ... jeg kunne også få alt hvad jeg ville i butikken .... 

og det var bedst, hvis man sagde at man havde set annoncen på annoncelight ...når man bestilte tid .. så de vidste de skulle tage glide creme med ind i rummet. ;P 

men helt sikkert i den dyre ende og massagen var ikke så god ... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.