Hop til indhold
Guest Luke

Emilia og hendes dildo Stjernebabes

Recommended Posts

Guest Luke

http://www.stjernebabes.dk/emilia.htm

Jeg besøgte Emilia her for et lille stykke tid siden.

Jeg havde egentlig forventet en lidt anden pige end hende, der mødte mig. Billederne giver et meget forskønnet billede af Emilia - derom ingen tvivl.

Jeg havde købt ½ time. Emilia hun er vild med hendes dildo. Nu er det ikke et turn-off eller turn-on for mig om en pige bruger dildo, men så snart Emilia kom ind lagde hun sig straks i sengen og fandt sin dildo frem og begyndte at hygge sig med sig selv i en håndfuld minutter eller mere. Det var sådan lidt atypisk men fair nok og så brugte hun jo heller ikke glidecreme senere.

Hun har nogle gode ægte bryster, godt fyldt med tatoveringer, og - hvordan skal jeg nu udtrykke mig - jeg vil ikke sige hun så "hærget ud" i ansigtet, heller ikke "brugt ud" - for det er at gå for vidt, men man kunne se at livet havde sat sine spor hos hende - for nu at udtrykke det således. Og hun er ikke 25 år som hun reklamerer med men nok nærmere mindst 35 år.

Selven sex-akten var såmænd fin nok, da hun gav fransk havde hun travlt med hendes dildo også - altså op i hende selv. Jeg skulle ikke nyde noget af den dildo :lol:

Det gjorde selvfølgelig også at hun var varmet godt op da vi gik igang med det danske.

Men som sådan var hele oplevelsen dog kun over middel, der findes piger i Århus der er langt bedre at besøge (som f.eks. Julia, Nikita, Cecilie).

Karakterer på en gammeldags 13-skala:

Pigens krop og udseende : 7

Pigens service: 9

Bordellet (lokaler beliggenhed mv) : 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der for ca. 1 år siden. Jeg besøgte hende i hendes private lejlighed i Aalborg. Jeg var for liderlig, da jeg kom. Hvis jeg ikke havde været det, var jeg gået igen. Jeg havde forelsket mig i billederne af en meget velskabt kvinde på nettet. Hende der lukkede op svarede slet ikke dertil. Knepperiet var ikke noget at skrive hjem om. Det var fra hendes side bare noget, der skulle overstås. Så det var en skuffelse, en fuser jeg ikke gentager.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...