Treesome 63 Skrevet 29. Januar, 2018 Jeg søger en fyr der som jeg selv har lyst til at være 2 mænd om 1 kvinde. Pigen har jeg fundet..:) Du skal helst være fra østjylland. Skriv endelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 29. Januar, 2018 det kan da godt være men hvem er hun, og hvordan og hvorledes har i tænkt jer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 29. Januar, 2018 Jeg er også nysgerrig på at høre mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas_Horsens 113 Skrevet 29. Januar, 2018 Jeg vil også høre mere. F.eks. alder og ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Treesome 63 Skrevet 29. Januar, 2018 Det er faktisk et par år siden jeg besøgte hende. Hun er nok ca 42, ork 160 høj, vejer måske 65 kg. Hun er fræk og jeg tror hun er med det meste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dezmodevil 480 Skrevet 29. Januar, 2018 Treesome skrev, for 7 minutter siden: Det er faktisk et par år siden jeg besøgte hende. Hun er nok ca 42, ork 160 høj, vejer måske 65 kg. Hun er fræk og jeg tror hun er med det meste Spændende - tænder dog ikke rigtig på orker, men måske der er en elverpige vi kan dele 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Treesome 63 Skrevet 29. Januar, 2018 he he skulle ha stået kg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 29. Januar, 2018 Alle mod alle ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Treesome 63 Skrevet 29. Januar, 2018 Nej det er pigen i centrum. Ingen MM, men dog heller ikke nogen berøringsangst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest [email protected] Skrevet 29. Januar, 2018 Fint med mig...... er fra Aarhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aarhus-fyren 8 Skrevet 29. Januar, 2018 Jeg er også interesseret 32 år, fra Aarhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pete68 6 Skrevet 29. Januar, 2018 (edited) Jeg er også frisk har du stedet ? ellers har jeg Redigeret 29. Januar, 2018 af Pete68 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Treesome 63 Skrevet 10. Maj, 2018 Jeg søger en fyr der lige som jeg har lyst til at prøve at være 2 mænd om 1 pige. Hvis det er noget for dig, så giv lyd og lad os se om vi kan finde en pige der vil være med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg