Thai-fan 573 Skrevet 29. Januar, 2018 (edited) ...Ja, den Cream. Kendt fra Mali Thai på Kiers Plads. Er der nogen, der ved om hun er tilbage i byen? Redigeret 29. Januar, 2018 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 573 Skrevet 2. Februar, 2018 Kunne ikke vente, og besøgte Saibua i stedet. Det fortrød jeg ikke, jf. min anmeldelse andetsteds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 573 Skrevet 9. Februar, 2018 Ingen info om Creamen derude ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 23. Marts, 2018 Genopfrisker lige en savnet Thai i Århus ja sorry men hun gjorte det Vi savner (i hvert fald jeg) Måske er hun borte, men håber nogen ved bedre, men Cream, var sku en der som vil det bedste Go Weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jdawn 16 Skrevet 30. Marts, 2018 Tror der er mange der savner Cream, pt er der ikke udsigt hun kommer tilbage lige med det samme. Det er vist blevet meget vanskeligt at få visa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GladForKvinder 3 Skrevet 1. April, 2018 Jeg siger ikke så meget, men prøv at ringe til King Massage Morten Børups Gade 16. 8000 Århus C 91857487 Normalt har de lukke om søndagen. Det er ikke en 1 aprils nar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jdawn 16 Skrevet 1. April, 2018 Ja jeg har faktisk også fået bekræftet en god nyhed, så mon ikke hun skal besøges i morgen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. April, 2018 Den er god nok, og hun er stadig dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 573 Skrevet 2. April, 2018 Mange tak for info, brødre Hende skal jeg simpelthen have aflagt et visit. Har gået og savnet hendes berøringer i snart et halvt års tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. April, 2018 Har lige besøgt Cream Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 573 Skrevet 12. April, 2018 (edited) Aarhuselsker skrev, den 4/9/2018 at 15:50: Har lige besøgt Cream Har også lige besøgt hende. Et godt gensyn; og hun er stadig en fantastisk GP. Redigeret 12. April, 2018 af Thai-fan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. April, 2018 Thai-fan skrev, for 1 minut siden: Har også lige besøgt hende. Et godt gensyn; og hun er stadig en fantatisk GP. Ja hende kunne mange thaipiger lære en del af, mht til at give en god oplevelse, så man får lyst til at komme igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bravion 6 Skrevet 5. Januar, 2019 Besøgte cream for 3 uger siden. Virkelig sød pige der gav mig en god oplevelse med et rigtig godt blowjob, tungekys, nærværende, øjenkontakt og forskellige positioner. Efter superfransk gav jeg hende en slikketur og finger lir imens, som gav hende en orgasme, hvilket hun blev glad for. Bagefter havde vi dejlig sex. En god oplevelse som jeg gerne gentager. Regner med at hun er omkring 35 år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steppeulven 176 Skrevet 8. Januar, 2019 (edited) Bravion skrev, den 5/1/2019 at 10:50: Besøgte cream for 3 uger siden. Virkelig sød pige der gav mig en god oplevelse med et rigtig godt blowjob, tungekys, nærværende, øjenkontakt og forskellige positioner. Efter superfransk gav jeg hende en slikketur og finger lir imens, som gav hende en orgasme, hvilket hun blev glad for. Bagefter havde vi dejlig sex. En god oplevelse som jeg gerne gentager. Regner med at hun er omkring 35 år. Jeps - hun er stadig samme sted . King Thaimaasage. Skrev med een der i går og skal afsted i morgen! Redigeret 8. Januar, 2019 af Steppeulven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donethat 239 Skrevet 13. Januar, 2019 Havde fornøjelsen af at besøge Cream og King Massage for første gang her til aften. De lukker egentlig kl. 18, men Cream tilbød at vente på mig til jeg kunne være der ved 19-tiden. Jeg kan kun tilslutte mig de meget positive beskrivelser af Cream. Meget sød og med et lækker krop for en numsoman. Hun var med på det meste og gav et rigtigt dejligt blow. Kunne godt finde på at komme igen. Thanks Cream Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Januar, 2019 Steppeulven skrev, den 8/1/2019 at 19:47: Jeps - hun er stadig samme sted . King Thaimaasage. Skrev med een der i går og skal afsted i morgen! Hvordan var dit besøg så. Kommer der en anmeldelse fra dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 14. Januar, 2019 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Hvordan var dit besøg så. Kommer der en anmeldelse fra dig Der er sikkert kommet noget i vejen, som sædvanlig. Stakkels Steppeulven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Januar, 2019 Steenborg skrev, for 7 minutter siden: Der er sikkert kommet noget i vejen, som sædvanlig. Stakkels Steppeulven. Der er bare nogen der er forfulgt af uheld hele livet. Det er den type som punkterer på alle 4 hjul på en gang, og hver gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg