Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thaimig

Genopfrisker lige en savnet Thai i Århus :wub: ja sorry men hun gjorte det Vi savner (i hvert fald jeg)

Måske er hun borte, men håber nogen ved bedre, men Cream, var sku en der som vil det bedste <3

Go Weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror der er mange der savner Cream, pt er der ikke udsigt hun kommer tilbage lige med det samme.

Det er vist blevet meget vanskeligt at få visa.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak for info, brødre :-)

Hende skal jeg simpelthen have aflagt et visit. Har gået og savnet hendes berøringer i snart et halvt års tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 4/9/2018 at 15:50:

Har lige besøgt Cream

Har også lige besøgt hende. 

Et godt gensyn; og hun er stadig en fantastisk GP. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Thai-fan skrev, for 1 minut siden:

Har også lige besøgt hende. 

Et godt gensyn; og hun er stadig en fantatisk GP. 

Ja hende kunne mange thaipiger lære en del af, mht til at give en god oplevelse, så man får lyst til at komme igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte cream for 3 uger siden. Virkelig sød pige der gav mig en god oplevelse med et rigtig godt blowjob, tungekys, nærværende, øjenkontakt og forskellige positioner. Efter superfransk gav jeg hende en slikketur og finger lir imens, som gav hende en orgasme, hvilket hun blev glad for. Bagefter havde vi dejlig sex. En god oplevelse som jeg gerne gentager. Regner med at hun er omkring 35 år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bravion skrev, den 5/1/2019 at 10:50:

Besøgte cream for 3 uger siden. Virkelig sød pige der gav mig en god oplevelse med et rigtig godt blowjob, tungekys, nærværende, øjenkontakt og forskellige positioner. Efter superfransk gav jeg hende en slikketur og finger lir imens, som gav hende en orgasme, hvilket hun blev glad for. Bagefter havde vi dejlig sex. En god oplevelse som jeg gerne gentager. Regner med at hun er omkring 35 år.

Jeps - hun er stadig samme sted . King Thaimaasage. Skrev med een der i går og skal afsted i morgen! :-) 

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde fornøjelsen af at besøge Cream og King Massage for første gang her til aften. De lukker egentlig kl. 18, men Cream tilbød at vente på mig til jeg kunne være der ved 19-tiden. Jeg kan kun tilslutte mig de meget positive beskrivelser af Cream. Meget sød og med et lækker krop for en numsoman. Hun var med på det meste og gav et rigtigt dejligt blow. Kunne godt finde på at komme igen. 

Thanks Cream :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Steppeulven skrev, den 8/1/2019 at 19:47:

Jeps - hun er stadig samme sted . King Thaimaasage. Skrev med een der i går og skal afsted i morgen! :-) 

Hvordan var dit besøg så. Kommer der en anmeldelse fra dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Hvordan var dit besøg så. Kommer der en anmeldelse fra dig ;)

Der er sikkert kommet noget i vejen, som sædvanlig. 

Stakkels Steppeulven. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Steenborg skrev, for 7 minutter siden:

Der er sikkert kommet noget i vejen, som sædvanlig. 

Stakkels Steppeulven. :D

Der er bare nogen der er forfulgt af uheld hele livet. Det er den type som punkterer på alle 4 hjul på en gang, og hver gang :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...