Hop til indhold
BTB

Shanghai (Pudong)

Recommended Posts

Jeg skal med stor sandsynlighed til Shanghai i Marts, nærmere bestemt bydelen Pudong.

Er der nogen der har nogle forslag/anbefalinger, evt til badehuse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom du afsted til Pudong?? Og fandt du i givet fald noget spædende?? Har selv lige været derude og har 2 gode forslag jeg kan dele i fald du skal derud igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom du afsted til Pudong?? Og fandt du i givet fald noget spædende?? Har selv lige været derude og har 2 gode forslag jeg kan dele i fald du skal derud igen :)

Jamen, fortæl, fortæl!

Jeg er da lidt spændt på bl.a. at høre, hvordan branchen trives under de gældende politiske forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Officielt er det forbudt at købe og sælge sex, men reelt er der et væld af muligheder.

Har prøvet et par saunaer, men ender altid på Manhatten. Det er et kødmarked men det er fair. Pigerne har en pris og når det er aftalt så holder de hvad de lover. Spørg ind til om det er full night eller short time. De vil begge dele, men til forskellige priser.

Hele natten fåes til 1000-1500 RMB, som er det samme som danske kroner minus 10%.

Næsten hver gang ender jeg med en pige fra vietnam og hun bliver hele natten, så vi kan spise sammen og have sex om morgenen også.

Det er ofte GFE.

TIP: gå efter en genert pige som ikke selv kommer hen til dig. Vietnameserne står ofte sammen nogle stykker. Det forventes ikke du køber drinks til pigen og det er gratis at komme ind.

Det er Puxi, men taxien koster ikke meget fra Pudong.

Læs om hvordan det foregår her: http://www.shanghai-nightlife-guide.com/pickup-bars/manhattan-club/

I Pudong er der Bar Rouge. Men det er mere broget her. Det er ikke kun working girls her og nogle er virkelig modelsmukke, men sværere at få en pige med hjem der ikke er arrogant. Prisniveauet kender jeg ikke da jeg aldrig har taget med hjem herfra.

Men det er en oplevelse at være der på en fredag eller lørdag. Udsigten er flot. Indgangen koster 100RMB og du kommer ikke ind i sandaler eller sportsko. Men cowboybukser, skjorte og pæne sko går fint.

Brug den her for Shanghai og alle andre større byer i Kina. Og i resten er verden. Nille er ret aktiv i den tyske del derinde og han gør det godt :lol:

http://internationalsexguide.info/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...