Hop til indhold
Guest M54Årh.

Nemtøs er en vulkan

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Dagens  bedste  råd  - næsten lige  så  godt  som  dagens  horoskop :-)

Her  er  dagens horoskop for  fisken 

Mandag 29/1

Du  elsker at være  helt  privat, men føler  samtidig et  stort behov for socialt  samvær, et  behov, der  bare  vokser i løbet  af  ugen. 

Vidste ikke at du var fisk, men ja det passer jo helt godt på dig:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Rocksolid skrev, for 2 minutter siden:

Vidste ikke at du var fisk, men ja det passer jo helt godt på dig:D

God  mandag til dig  og  du  har  fuldstændig  ret i at  jeg  er  selektiv i mine  valg.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.
stivert skrev, den 3/2/2018 at 09:06:

Tager hun den i numsen, og i givet fald, hvad koster det?

Jeg er sikker på, at Nemtøs er den bedste til at besvare dine spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen af et par timer i selskab med nemtøs i dag. Og jeg kan kun bekræfte hvad andre skriver. Nemtøs er en dejlig kvinde! 

Hun er sød og rar. Hun har en lækker krop, med mindre man kun er til de tyndeste. Helt fantastiske bryster. Og så er hun bare Fræk! Hun går meget op i at det skal være en god oplevelse for kunden, det er noget man kan mærke. 

Varmeste anbefalinger her fra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
anon skrev, for 11 timer siden:

Jeg havde fornøjelsen af et par timer i selskab med nemtøs i dag. Og jeg kan kun bekræfte hvad andre skriver. Nemtøs er en dejlig kvinde! 

Hun er sød og rar. Hun har en lækker krop, med mindre man kun er til de tyndeste. Helt fantastiske bryster. Og så er hun bare Fræk! Hun går meget op i at det skal være en god oplevelse for kunden, det er noget man kan mærke. 

Varmeste anbefalinger her fra. 

Tak for  dejligt  selskab  - det  du  kan  med  din  tunge  er  ganske  fantastisk og  tak  for  massiv  meget p.. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest silkeborg6

Lyder til mange har haft e god oplevelse med Nemtøs - er det til at få en aftale? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 2/7/2018 at 07:02:

Tak for  dejligt  selskab  - det  du  kan  med  din  tunge  er  ganske  fantastisk og  tak  for  massiv  meget p.. <3

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan kan man få en aftale med hende da jeg skrev til hende, sagde hun at hun ikke havde stedet man kunne være?

Redigeret af Jyskpik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 6 timer siden:

Hvordan kan man få en aftale med hende da jeg skrev til hende, sagde hun at hun ikke havde stedet man kunne være?

Invitere hende hjem, lejer et værelse, mødes i et solarie osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.
AalborgLook skrev, for 2 timer siden:

Invitere hende hjem, lejer et værelse, mødes i et solarie osv. 

Ja, fx.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananaman skrev, for 7 timer siden:

Føj!!!:-o

Selv om vi gerne ser forskellige holdninger i anmeldelser, så skal de dog fremføres på saglig vis. 

Vi ser gerne at Bananaman strammer sig an fremover med mere indholdsrige og saglige indlæg !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.
Bryan Mills skrev, for 7 timer siden:

Selv om vi gerne ser forskellige holdninger i anmeldelser, så skal de dog fremføres på saglig vis. 

Vi ser gerne at Bananaman strammer sig an fremover med mere indholdsrige og saglige indlæg !!!

Nej, ikke føj - men derimod en ualmindelig skøn og fræk oplevelse med en meget lækker kvinde.

Beklager, hvis jeg ikke har formået at udtrykke mig i klare vendinger i min anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
M54Årh. skrev, for 1 time siden:

Nej, ikke føj - men derimod en ualmindelig skøn og fræk oplevelse med en meget lækker kvinde.

Beklager, hvis jeg ikke har formået at udtrykke mig i klare vendinger i min anmeldelse.

Jeg  tror ikke din  anmeldelse fejler  noget  - det er  mig  der  hentydes til :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
M54Årh. skrev, for 1 time siden:

Du joker

Tror at Bananman er sur over at bla Nemtøs og jeg kommenterede i en anden tråd i general debat. Derfor personen er på tværs. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg læst så meget om Nemtøs at jeg skal snarest kan komme med at setup til tøsen hun aldrig vil glemme.

Ifølge anmeldelser lyder hun til at være helt fantastisk. Jeg tænder på liderlige kvinder med former

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Kinky fyr skrev, den 27/2/2018 at 23:45:

Nu har jeg læst så meget om Nemtøs at jeg skal snarest kan komme med at setup til tøsen hun aldrig vil glemme.

Ifølge anmeldelser lyder hun til at være helt fantastisk. Jeg tænder på liderlige kvinder med former

Lyder  spændende med  et  frækt  setup <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.
Buttman76 skrev, for 5 timer siden:

Har nemtøs en annonce et sted?? 

Hun lyder fantastisk :wub:

Nemtøs har en profil her på Eg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...