Rocksolid 3490 Skrevet 29. Januar, 2018 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: Dagens bedste råd - næsten lige så godt som dagens horoskop Her er dagens horoskop for fisken Mandag 29/1 Du elsker at være helt privat, men føler samtidig et stort behov for socialt samvær, et behov, der bare vokser i løbet af ugen. Vidste ikke at du var fisk, men ja det passer jo helt godt på dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 29. Januar, 2018 Rocksolid skrev, for 2 minutter siden: Vidste ikke at du var fisk, men ja det passer jo helt godt på dig God mandag til dig og du har fuldstændig ret i at jeg er selektiv i mine valg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 158 Skrevet 3. Februar, 2018 Tager hun den i numsen, og i givet fald, hvad koster det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 5. Februar, 2018 stivert skrev, den 3/2/2018 at 09:06: Tager hun den i numsen, og i givet fald, hvad koster det? Jeg er sikker på, at Nemtøs er den bedste til at besvare dine spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 6. Februar, 2018 Jeg havde fornøjelsen af et par timer i selskab med nemtøs i dag. Og jeg kan kun bekræfte hvad andre skriver. Nemtøs er en dejlig kvinde! Hun er sød og rar. Hun har en lækker krop, med mindre man kun er til de tyndeste. Helt fantastiske bryster. Og så er hun bare Fræk! Hun går meget op i at det skal være en god oplevelse for kunden, det er noget man kan mærke. Varmeste anbefalinger her fra. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. Februar, 2018 anon skrev, for 11 timer siden: Jeg havde fornøjelsen af et par timer i selskab med nemtøs i dag. Og jeg kan kun bekræfte hvad andre skriver. Nemtøs er en dejlig kvinde! Hun er sød og rar. Hun har en lækker krop, med mindre man kun er til de tyndeste. Helt fantastiske bryster. Og så er hun bare Fræk! Hun går meget op i at det skal være en god oplevelse for kunden, det er noget man kan mærke. Varmeste anbefalinger her fra. Tak for dejligt selskab - det du kan med din tunge er ganske fantastisk og tak for massiv meget p.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest silkeborg6 Skrevet 7. Februar, 2018 Lyder til mange har haft e god oplevelse med Nemtøs - er det til at få en aftale? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 887 Skrevet 8. Februar, 2018 Nemtøs skrev, den 2/7/2018 at 07:02: Tak for dejligt selskab - det du kan med din tunge er ganske fantastisk og tak for massiv meget p.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frækkert666 103 Skrevet 8. Februar, 2018 Den Vulkan gad jeg godt besøge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 237 Skrevet 10. Februar, 2018 (edited) Hvordan kan man få en aftale med hende da jeg skrev til hende, sagde hun at hun ikke havde stedet man kunne være? Redigeret 10. Februar, 2018 af Jyskpik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 10. Februar, 2018 Jyskpik skrev, for 6 timer siden: Hvordan kan man få en aftale med hende da jeg skrev til hende, sagde hun at hun ikke havde stedet man kunne være? Invitere hende hjem, lejer et værelse, mødes i et solarie osv. 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 10. Februar, 2018 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Invitere hende hjem, lejer et værelse, mødes i et solarie osv. Ja, fx. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1251 Skrevet 27. Februar, 2018 Bananaman skrev, for 7 timer siden: Føj!!! Selv om vi gerne ser forskellige holdninger i anmeldelser, så skal de dog fremføres på saglig vis. Vi ser gerne at Bananaman strammer sig an fremover med mere indholdsrige og saglige indlæg !!! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 27. Februar, 2018 Bryan Mills skrev, for 7 timer siden: Selv om vi gerne ser forskellige holdninger i anmeldelser, så skal de dog fremføres på saglig vis. Vi ser gerne at Bananaman strammer sig an fremover med mere indholdsrige og saglige indlæg !!! Nej, ikke føj - men derimod en ualmindelig skøn og fræk oplevelse med en meget lækker kvinde. Beklager, hvis jeg ikke har formået at udtrykke mig i klare vendinger i min anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Februar, 2018 M54Årh. skrev, for 1 time siden: Nej, ikke føj - men derimod en ualmindelig skøn og fræk oplevelse med en meget lækker kvinde. Beklager, hvis jeg ikke har formået at udtrykke mig i klare vendinger i min anmeldelse. Jeg tror ikke din anmeldelse fejler noget - det er mig der hentydes til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5325 Skrevet 27. Februar, 2018 M54Årh. skrev, for 1 time siden: Du joker Tror at Bananman er sur over at bla Nemtøs og jeg kommenterede i en anden tråd i general debat. Derfor personen er på tværs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kinky fyr 176 Skrevet 27. Februar, 2018 Nu har jeg læst så meget om Nemtøs at jeg skal snarest kan komme med at setup til tøsen hun aldrig vil glemme. Ifølge anmeldelser lyder hun til at være helt fantastisk. Jeg tænder på liderlige kvinder med former 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. Marts, 2018 Kinky fyr skrev, den 27/2/2018 at 23:45: Nu har jeg læst så meget om Nemtøs at jeg skal snarest kan komme med at setup til tøsen hun aldrig vil glemme. Ifølge anmeldelser lyder hun til at være helt fantastisk. Jeg tænder på liderlige kvinder med former Lyder spændende med et frækt setup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buttman76 578 Skrevet 7. Marts, 2018 Har nemtøs en annonce et sted?? Hun lyder fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 7. Marts, 2018 Buttman76 skrev, for 5 timer siden: Har nemtøs en annonce et sted?? Hun lyder fantastisk Nemtøs har en profil her på Eg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg