Hop til indhold

Recommended Posts

http://seductiongirls.dk/pigerne/jessi/

Så fik jeg endelig besøgt den smukke gudinde, og wow for et syn .

jeg havde længe kigget på jessi og nu faldt det hele på plads, så nu var det tid til at besøge hende. 

Både højde og vægt vil jeg sige passer spot on, super lækker krop med de dejligeste runde og flotte silicone bryster, og en fantastisk veltrænet røv.

Hun er super sød lige fra et sekund hun træder ind af døren, og hun får en til at føle sig tilpas med det samme. 

Nu vil jeg ikke gå for meget i detajler, men det klart bedste sex jeg har haft pt. i 2018. 

super fræk og nærværende og så virker hun faktisk til at kunne lide det hun laver.

Jeg kommer helt sikkert igen, og igen..... osv. 

det var en god måde at bruge en kold søndag på . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
YesYes skrev, for 4 minutter siden:

Må jeg tillade mig at spørge .. Er hun også en egnet kandidat til denne efterlysning? 

både og vil jeg sige, de er meget faste ( men super dejlige ) og ikke i lige så store som damen på billedet, summer fra sexyclub, eller malua's . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
heeejmor skrev, den 1/28/2018 at 12:38:

http://seductiongirls.dk/pigerne/jessi/

Så fik jeg endelig besøgt den smukke gudinde, og wow for et syn .

jeg havde længe kigget på jessi og nu faldt det hele på plads, så nu var det tid til at besøge hende. 

Både højde og vægt vil jeg sige passer spot on, super lækker krop med de dejligeste runde og flotte silicone bryster, og en fantastisk veltrænet røv.

Hun er super sød lige fra et sekund hun træder ind af døren, og hun får en til at føle sig tilpas med det samme. 

Nu vil jeg ikke gå for meget i detajler, men det klart bedste sex jeg har haft pt. i 2018. 

super fræk og nærværende og så virker hun faktisk til at kunne lide det hun laver.

Jeg kommer helt sikkert igen, og igen..... osv. 

det var en god måde at bruge en kold søndag på . 

Tusind tak for de pæne ord! :wub::P
Dagen startede ellers hektisk ud, kom alt for sent i seng og stod for sent op, så jeg stressede lidt! Men hvor er jeg evigt glad for at du nød mit selskab! 

Og du skal være så velkommen til at besøge mig igen <3 

Ps. jeg er ret nysgerrigt anlagt - hvad tid ca. besøgte du mig? :mrgreen::P (du behøver selvfølgelig ikke at svare hvis det er for privat et spørgsmål)

Knus Jessi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...