heeejmor 92 Skrevet 28. Januar, 2018 http://seductiongirls.dk/pigerne/jessi/ Så fik jeg endelig besøgt den smukke gudinde, og wow for et syn . jeg havde længe kigget på jessi og nu faldt det hele på plads, så nu var det tid til at besøge hende. Både højde og vægt vil jeg sige passer spot on, super lækker krop med de dejligeste runde og flotte silicone bryster, og en fantastisk veltrænet røv. Hun er super sød lige fra et sekund hun træder ind af døren, og hun får en til at føle sig tilpas med det samme. Nu vil jeg ikke gå for meget i detajler, men det klart bedste sex jeg har haft pt. i 2018. super fræk og nærværende og så virker hun faktisk til at kunne lide det hun laver. Jeg kommer helt sikkert igen, og igen..... osv. det var en god måde at bruge en kold søndag på . 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YesYes 4 Skrevet 28. Januar, 2018 Må jeg tillade mig at spørge .. Er hun også en egnet kandidat til denne efterlysning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
heeejmor 92 Skrevet 28. Januar, 2018 YesYes skrev, for 4 minutter siden: Må jeg tillade mig at spørge .. Er hun også en egnet kandidat til denne efterlysning? både og vil jeg sige, de er meget faste ( men super dejlige ) og ikke i lige så store som damen på billedet, summer fra sexyclub, eller malua's . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Phantom007 0 Skrevet 28. Januar, 2018 Nogen der ved om hun kysser ved kemi ? dejligt med en anmeldelse af hende i hvert fald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 29. Januar, 2018 Jeg tilslutter mig trådstarters beretning, klart en af mine favoritpiger!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1455 Skrevet 29. Januar, 2018 Kysser hun? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 29. Januar, 2018 Pigeforskeren skrev, for 1 time siden: Kysser hun? Som udgangspunkt nej 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JessiJade 128 Skrevet 29. Januar, 2018 heeejmor skrev, den 1/28/2018 at 12:38: http://seductiongirls.dk/pigerne/jessi/ Så fik jeg endelig besøgt den smukke gudinde, og wow for et syn . jeg havde længe kigget på jessi og nu faldt det hele på plads, så nu var det tid til at besøge hende. Både højde og vægt vil jeg sige passer spot on, super lækker krop med de dejligeste runde og flotte silicone bryster, og en fantastisk veltrænet røv. Hun er super sød lige fra et sekund hun træder ind af døren, og hun får en til at føle sig tilpas med det samme. Nu vil jeg ikke gå for meget i detajler, men det klart bedste sex jeg har haft pt. i 2018. super fræk og nærværende og så virker hun faktisk til at kunne lide det hun laver. Jeg kommer helt sikkert igen, og igen..... osv. det var en god måde at bruge en kold søndag på . Tusind tak for de pæne ord! Dagen startede ellers hektisk ud, kom alt for sent i seng og stod for sent op, så jeg stressede lidt! Men hvor er jeg evigt glad for at du nød mit selskab! Og du skal være så velkommen til at besøge mig igen Ps. jeg er ret nysgerrigt anlagt - hvad tid ca. besøgte du mig? (du behøver selvfølgelig ikke at svare hvis det er for privat et spørgsmål) Knus Jessi 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1653 Skrevet 29. Januar, 2018 Jeg har skrivit det förr. Jessi er egte dansk dynamit!! /A 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg