Hop til indhold

Recommended Posts

Stedet er lidt snusket, tv er der en briks bag et forhæng, th er der et rum med en dobbeltseng

Jeg blev modtaget af en pæn Thaipige, som viste mig ind i rummet, og jeg fik straks vist prislisten, og der stod ikke noget om massage,

men, jeg droppede massagen og valgte en halv time til en tusse, hun spurgte om jeg ville ha 2 piger for 1200, uuuuhhhh - der ramte hun mit svage punkt, så det blev et ja

Hun fik pengene og gik, jeg smed tøjet og de kom begge ind iført håndklæde, vi lagde os og de begyndte begge at

stryge mig blidt omkring pikken, den ene spurgte hvad jeg ku tænke mig, men inden jeg ku nå at svare fortsatte hun " 2 piger 15 minutter, jeg protesterede det sagde hun intet om da jeg blev tilbudt 2 piger, samtidig med at hun sagde 20 minutter, tænkte jeg at jeg nok heller ikke holdt længere end de 20 alligevel

Jeg sagde ok og bad den ene om at sætte sig på mit fjæs, den anden gik igang med en skøn omgang fransk, det varede ikke længe før jeg måtte be hende om at ride mig

Lidt efter bad jeg dem om at bytte plads, det ville de ikke, men den lille pause gav mig nok 5 minutter mere tid

Alt i alt en god oplevelse hvor jeg følte at de så det som deres opgave at gi mig en god oplevelse, og det fik jeg

Pigerne, midt i 20'erne, ikke fotomodeller, men søde og pæne og slanke, den ene med en a-b skål og den anden med en god b skål

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...