Hop til indhold

Lesbisk par i støvring (Aalborg)

Featured Replies

Skrevet

Har lavet en aftale med dem, da jeg er ret sikker på, at det er Louise, der ligger krop til.

Skrevet

Jeg vil nok også prøve, vi må se hvem der kommer først he he

Skrevet

Jeg nåede ikke derud, jeg valgte en sugarbabe i stede for.

Skrevet

En oplevelse jeg godt kunne have været foruden. Da jeg kom, havde de byttet plads, så det var manden i forholdet, jeg skulle være sammen med.

Det var jeg absolut ikke tilfreds med, da hun ikke er en type, jeg tænder på og samtidig kan jeg godt lide Louise Efter at jeg brokkede mig, gik de dog efter nogen tøven, med til at bytte igen. Det blev dog aldrig godt.

"Manden" som skulle bestemme, hvad vi skulle lave, sad blot og kiggede på sin telefon. Først da Louise spurgte " hvordan skal han tage mig"? kiggede hun op. Han kan tage dig bagfra, svarede hun og fortsatte med telefonen.

Kan se de er i Vejle i morgen, blot til dobbelt pris. Det er dyrt at komme syd på.

Skrevet
Konsulen skrev, for 39 minutter siden:

En oplevelse jeg godt kunne have været foruden. Da jeg kom, havde de byttet plads, så det var manden i forholdet, jeg skulle være sammen med.

Det var jeg absolut ikke tilfreds med, da hun ikke er en type, jeg tænder på og samtidig kan jeg godt lide Louise Efter at jeg brokkede mig, gik de dog efter nogen tøven, med til at bytte igen. Det blev dog aldrig godt.

"Manden" som skulle bestemme, hvad vi skulle lave, sad blot og kiggede på sin telefon. Først da Louise spurgte " hvordan skal han tage mig"? kiggede hun op. Han kan tage dig bagfra, svarede hun og fortsatte med telefonen.

Kan se de er i Vejle i morgen, blot til dobbelt pris. Det er dyrt at komme syd på

Så var det godt de aldrig svarede på min besked, tak for hjælpen 

Skrevet

Så var det godt de aldrig svarede på min henvendelse.  Tak for hjælpen 

Skrevet

Hmmm takker også for anmeldelsen Konsul. Havde overvejet, da jeg også har særdeles lystige erfaringer med Louise. Men jeg dropper også tanken om at afprøve det nye koncept hun er en del af... Ærgeligt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.