Hop til indhold
Guest MadsAalb

Lesbisk par i støvring (Aalborg)

Recommended Posts

En oplevelse jeg godt kunne have været foruden. Da jeg kom, havde de byttet plads, så det var manden i forholdet, jeg skulle være sammen med.

Det var jeg absolut ikke tilfreds med, da hun ikke er en type, jeg tænder på og samtidig kan jeg godt lide Louise Efter at jeg brokkede mig, gik de dog efter nogen tøven, med til at bytte igen. Det blev dog aldrig godt.

"Manden" som skulle bestemme, hvad vi skulle lave, sad blot og kiggede på sin telefon. Først da Louise spurgte " hvordan skal han tage mig"? kiggede hun op. Han kan tage dig bagfra, svarede hun og fortsatte med telefonen.

Kan se de er i Vejle i morgen, blot til dobbelt pris. Det er dyrt at komme syd på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Konsulen skrev, for 39 minutter siden:

En oplevelse jeg godt kunne have været foruden. Da jeg kom, havde de byttet plads, så det var manden i forholdet, jeg skulle være sammen med.

Det var jeg absolut ikke tilfreds med, da hun ikke er en type, jeg tænder på og samtidig kan jeg godt lide Louise Efter at jeg brokkede mig, gik de dog efter nogen tøven, med til at bytte igen. Det blev dog aldrig godt.

"Manden" som skulle bestemme, hvad vi skulle lave, sad blot og kiggede på sin telefon. Først da Louise spurgte " hvordan skal han tage mig"? kiggede hun op. Han kan tage dig bagfra, svarede hun og fortsatte med telefonen.

Kan se de er i Vejle i morgen, blot til dobbelt pris. Det er dyrt at komme syd på

Så var det godt de aldrig svarede på min besked, tak for hjælpen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gren

Hmmm takker også for anmeldelsen Konsul. Havde overvejet, da jeg også har særdeles lystige erfaringer med Louise. Men jeg dropper også tanken om at afprøve det nye koncept hun er en del af... Ærgeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...