Hop til indhold
Slow Starter

Nong Khai, Nord Thailand

Recommended Posts

Jeg har flere gange været igennem denne skønne lille provinshovedstad Nong Khai, i nord Thailand,  på grænsen til Laos ved Vientien. (ca 50 kom nord for Udon Thani, med lufthavn) 

Af særlige årsager har jeg endnu ikke rigtig prøvet at gøre det i Bargirls der, men falder i anden forbindelse over denne artikel på nettet. 

http://www.thailandredcat.com/nightlife-and-thai-girls-in-nong-khai/

Og selv om den måske ikke er helt ny,  så tror jeg stadig ikke at denne er ret misvisende. 

If you would like to take a girl out of the bar before she finishes work that’s usually possible if you get on well enough and you bought her a couple of lady drinks. Then you’ll need to pay the barfine which is generally 300 Baht (sometimes even 200 Baht) plus however much she wants for the “romantic” time you spend together. 1,000 Baht for the whole night is probably the maximum you should pay.

Noget der ligner 260 danske kroner for All Nigth, så er vi ved at nå det laveste i hele Thailand,  tænker jeg (i må rette mig hvis jeg tager fejl) 

området er ikke vild fattigt som visse steder i fx Laos,  og jeg oplever befolkningen i området meget lig det øvrige af Thailand, måske med det lille men - at de generelt er dårligere til engelsk,  men meget imødekommende til dialog (fingersprog mm) 

Er der nogen af jeg gæve Thailandsrejsende som har været på eventyr i Nong Khar?   Jeg kommer selv forbi til april iår - måske jeg skulle tage en for holdet?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slow Starter skrev, for 56 minutter siden:

Jeg har flere gange været igennem denne skønne lille provinshovedstad Nong Khai, i nord Thailand,  på grænsen til Laos ved Vientien. (ca 50 kom nord for Udon Thani, med lufthavn) 

Af særlige årsager har jeg endnu ikke rigtig prøvet at gøre det i Bargirls der, men falder i anden forbindelse over denne artikel på nettet. 

.......

Er der nogen af jeg gæve Thailandsrejsende som har været på eventyr i Nong Khar?   Jeg kommer selv forbi til april iår - måske jeg skulle tage en for holdet?? 

Det lyder da ikke dårligt. Men se om det ikke passer ind i programmet når du skal afsted og giv så gerne en beretning når du er hjemme igen :)

God tur :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 52 minutter siden:

Det lyder da ikke dårligt. Men se om det ikke passer ind i programmet når du skal afsted og giv så gerne en beretning når du er hjemme igen :)

God tur :)

Ja det vil jeg nemlig forsøge - jeg håber på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg har været der - dog for en del år siden. Det er en ganske hyggelig by; dog ikke så voldsomt meget at lave der, men til gengæld slipper man for de mange charterturister. Der var nogle hyggelige barer med Lao-kvinder - og jeg husker også, at jeg tog en med hjem på det billige hotelværelse. Dengang var jeg dog ung og uerfaren med den slags´og der var ikke sat en pris på. Hvad hun fik husker jeg ikke. Jeg husker dog, at hun ville have min adresse og telefonnummer og at jeg opgav et falskt.....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, 1 time siden:

Jeg har været der - dog for en del år siden. Det er en ganske hyggelig by; dog ikke så voldsomt meget at lave der, men til gengæld slipper man for de mange charterturister. Der var nogle hyggelige barer med Lao-kvinder - og jeg husker også, at jeg tog en med hjem på det billige hotelværelse. Dengang var jeg dog ung og uerfaren med den slags´og der var ikke sat en pris på. Hvad hun fik husker jeg ikke. Jeg husker dog, at hun ville have min adresse og telefonnummer og at jeg opgav et falskt.....:D

Ja,  telefonnummer mm drømmer mange af pigerne om - egentlig meget sørgeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 29/1/2018 at 03:55:

Bandit :D

Nu bliver jeg nok kaldt endnu mere for en bandit ;)

Jeg ankom igår til Nong Khai

En skøn og meget stille by på kanten af Mekong floden (Laos på den anden side) planen var at jeg om aftenen ville afsøge ovenfor beskrevne barpiger for en overnatning sammen (Jeg er bl.a. vild med god morgensex) ;)

Men SORRY brødre - så langt nåede jeg ikke...

Allerede da jeg spiste frokost kom jeg i snak med en lokal pige - super sød og hyggelig. Vi blev enige om at tage en udflugt sammen (I min legebil - Honda CRV)

Vi besøgte et smukt tempel på verden af floden lidt øst for byen og et lokalt marked hvor jeg købte lidt små gaver til hende.

Tilbage til byen, endte vi på mit hotelværelse (altid bookes til 2), og det tog ikke lang før at vi var enige om at vi trængte til et bad efter dagens varme - naturligvis sammen. Og derefter første omgang blide udfoldelser på lagnet 

Så en tur i byen for at spise middag, efterfulgt af slentning igennem nightmarket på kanten af floden (super smukt) - men vi var begge enige om at vi hellere ville tage nat-øllen på sengekanten .... og der med anden omgang lagengymnastik (og meget vildere)... blev nu også  til tredje og fjerde omgang inden at vi som

Og her til morgen blev det den skønneste omgang morgensex ;) 

Hun lagde faktisk op til endnu en omgang efter morgenmaden .. men jeg kunne ikke mere, så jeg her lige sendt hende hjem...  inden at jeg kører videre herfra

Ja - hun fik mit thailandske tlf nr og min Line profil .... og masser af sex - men ingen kontanter

som hun sagde lidt nedladende "I'm no gogo girl" - så nu har jeg fået en ny Sugar babe i Nordthailand 

Og den dag jeg vil være fri af hende er det ikke så svært...

husk igennem hele forløbet at sige at du ikke accepterer hendes mistillid til dig. Hun vil gøre alt for ikke at vise sin mistro, men den dukker op af og til - og en dag kan du sagtens bruge den som grund for at stoppe relationen. Hun vil undskylde og forsøge at gøre godt igen - men du holder fast at dette var over grænsen, og hun vil forstå sin fejl og acceptere bruddet 

Sorry - jeg er en bandit 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...