Hop til indhold
javertus

Sasha og Caroline

Recommended Posts

Har længe gået med en drøm om to piger. Da jeg så Sasha og Caroline´s annonce og tilbud om 30 minutter for 1200 kr. måtte denne drøm udleves. De var at finde i Vejleområdet. Fik bestilt en tid og afsted det gik. Her er tale om to super lækre kvinder , der ved hvad det handler om. Lagde mig på sengen med en aldeles slap javertus. De to skønheder kom ind , smed tøjet og wupti, så lagde jeg der i drømmeland. De startede med at tungekysse godt og grundigt. Den ene dykkede ned i mit skridt samtidig med den anden kyssede videre. Efter få sekunder var banditten klar. Samtidig med at blive suttet mega godt og vådt, fik jeg så lov at slikke fisse på den anden. De byttede efter et par minutter. Var så tæt på at eksplodere for tidligt og måtte bede dem om at tage det roligt. Kneppede dem begge  på skift og måtte overgive mig kort efter. 

Det var virkelig alle pengene værd og de får helt sikkert besøg af mig en anden gang. UG med pil opad...  :-)

https://annoncelight.dk/showad/220276

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig Javertus, de er godt nok et par søde piger :-) og de har heller ikke noget som helst problem med at slikke hinanden. det ser nu sødt ud at Sasha slikkede Caroline mens Caroline havde min pik i munden, og det dobbelte blowjob til sidst uden gummi, bare man lovede at sige til inden man kom, så de kunne få hovederne væk :-) 

Søde piger, men da stedet de husere ikke ligefrem er diskret efter alle de avisartikler vælger jeg at springe over, og håber at de finder et nyt sted engang i nærheden af Vejle for så skal jeg dæleme stå først i køen igen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nce skrev, for 13 timer siden:

Søde piger, men da stedet de husere ikke ligefrem er diskret efter alle de avisartikler vælger jeg at springe over, 

Hvad er det for avisartikler? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok. Ja nu er det vist ikke længere det klogeste valg af sted mht at betjene kunder, da udlejeren nok er rimelig obs på, hvem der gæster stedet fremover 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været en af de heldige som har aflagt de to dejlige kvinder et par besøg.

Men som andre skiver, så er stedet ikke mere så diskret, efter en del avis skriveri, og TV Syd har også 'besøgt' stedet.

Håber også de finder et andet sted her i det sydjyske, for de er et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder fristende nogen som ved hvornår de kan besøges igen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
javertus skrev, den 27/1/2018 at 21:02:

Har længe gået med en drøm om to piger. Da jeg så Sasha og Caroline´s annonce og tilbud om 30 minutter for 1200 kr. måtte denne drøm udleves. De var at finde i Vejleområdet. Fik bestilt en tid og afsted det gik. Her er tale om to super lækre kvinder , der ved hvad det handler om. Lagde mig på sengen med en aldeles slap javertus. De to skønheder kom ind , smed tøjet og wupti, så lagde jeg der i drømmeland. De startede med at tungekysse godt og grundigt. Den ene dykkede ned i mit skridt samtidig med den anden kyssede videre. Efter få sekunder var banditten klar. Samtidig med at blive suttet mega godt og vådt, fik jeg så lov at slikke fisse på den anden. De byttede efter et par minutter. Var så tæt på at eksplodere for tidligt og måtte bede dem om at tage det roligt. Kneppede dem begge  på skift og måtte overgive mig kort efter. 

Det var virkelig alle pengene værd og de får helt sikkert besøg af mig en anden gang. UG med pil opad...  :-)

https://annoncelight.dk/showad/220276

Hej

 

du har været forbi

ka du svare på flg

når de kneppes på skift er det da af og på m kondom ?

skeler de til tiden? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, den 3/2/2018 at 16:29:

Lyder fristende nogen som ved hvornår de kan besøges igen?

Ims - så er de 2 frækkerter i Vejle centrum. Lørdag 10-2 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...