Hop til indhold
pressosat

Fælles tur til FKK klubber

Recommended Posts

Hejsa alle sammen (mest dem med hang til fkk, eller dem der vil prøve det)

Tænkte om vi ikke skulle lave en fælles tur til tyskland, med et par bessøg i nogle super gode fkk klubber. Dem der kunne være intresseret kunne melde sig her.

Man bør nok skrive lidt om sig selv. jeg starter

Navn: Pressosat.

sted: Sjælland midt

alder : 42

hvornår kan du: svært at sige men max to dage dvs. en overnatning

transport: bil eller fly, har selv en lille diesel bil til 4 personer

Hilsen Pressosat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har planer om at gentage sidste års succes - men det bliver nok først til sommer, og det bliver igen til NRW ( Samya + Villa Vertigo + evt. Golden Time).

Et par "gode" råd:

1) Jeg synes at det er klart foretrække at have en bil til rådighed. Så hvis man tager flyet, ville jeg påregne en lejebil. Specielt på så kort en tur, da offentlig transport er noget mere tidskrævende.

2) Én overnatning ikke meget for sådan en tur. Jeg vil klart anbefale at afsætte en ekstra dag til projektet; Fredag= udrejse og klubbesøg, lørdag= klubbesøg, søndag= hjemrejse.

Men det afhænger jo af hvad din plan er, og hvor i Tyskland du har tænkt dig at tage hen.

Montezi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt initiativ

Helt enig med Montezi

Jeg har selv fokus på en Hamburg tur, muligvis i bil og med kun 1 overnatning.

Men drager I til NRW, hvilket jeg også vil anbefale nybegyndere, så er udvalget af klubber og piger langt større. Men som Montezi er inde på, bør der 2 overnatninger til, og jeg tror også det er for langt i dele bil hjemmefra.

Er I 2 - 4 deltagere, så rejs med fly til lavpris, Düsseldorf og Köln, og lej en delebil i lufthavnen.

Momondo.dk

http://www.momondo.dk/default.aspx?sour ... DgodJTB6eA

Germanwings

http://www.germanwings.com/en/index.sht ... 9211676054

Airberlin

http://www.airberlin.com/booking/flight ... &MARKET=DK

SAS

http://www.sas.dk/?vst=true

HRS.com

http://www.hrs.com/web3/

FKK24

http://www.fkk24.de/

Redlightaddressbook

http://www.redlightaddressbook.net/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes,jeg stemmer også for fre-søn, evt. tors med så kan jeg garanteret for en god FKK tur. Med masser af sexoplevelser:

NRW-FKK tur.

Tors Goldentime+ evt LR

Fre Samya

Lør Villa Vertigo

Søn Acapulco

Så er den hjemme.

Berlin er også en mulighed.

Faktisk man klare sig uden lejebil i Berlin.

Jeg ville foreslå disse steder for en weekend tur:

Artemis

erlebniswohnung

Måske (KD, Royal)

Insomnia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har her i forum lagt op til en egen tur til Hamburg, som også jeg søger selskab til.

Med den interesse der i denne tråd, allerede er udtrykt for en fællestur til NRW, vil jeg stærkt anbefale at I konsultererer jeres kalender, og at en af jer som den første lægger ud med et oplæg til en konkret tur på en konkret dato.

Når I har fundet en dato, så undersøg nærmere med transport, leje bil, klubber og så fremdeles, mens hoteller nok ikke bør nævnes ved navn i forum før hjemkomst når turen er overstået.

Jo mere specifik information I kan lægge ud, der kan danne grundlag for turen, des større chance er der for at læserne kan forholde sig til, om det er muligt at drage med, hvis han er interesseret.

Herunder gerne nogle beregninger på udgifter til rejse, ophold etc

Et sådant konkret initiativ lægger også op til at læserne, selv kan byde ind med foreksempel eget forslag til anden dato, og man på den måde kan finde hinanden et sted på vejen, der fører til at man rent faktisk kommer på tur sammen.

God fornøjelse og venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt nok en gammel tråd, men jeg ville lige markere at jeg såmænd også besøger FKK klubber en gang imellem. Jeg har endda kørt så langt som til Nord Rhein Wesfallen og Frankfurt i egen bil.

Det vil dog være smart at have nogen at dele transportomkostninger med og sjovere at have nogen at dele oplevelserne med.

Alder: Midten af 30'erne

Fysisk lokation: Skåne

Kan bedst i forlængede weekender eller omkring helligdage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er godt nok en gammel tråd, men jeg ville lige markere at jeg såmænd også besøger FKK klubber en gang imellem. Jeg har endda kørt så langt som til Nord Rhein Wesfallen og Frankfurt i egen bil.

Det vil dog være smart at have nogen at dele transportomkostninger med og sjovere at have nogen at dele oplevelserne med.

Alder: Midten af 30'erne

Fysisk lokation: Skåne

Kan bedst i forlængede weekender eller omkring helligdage.

Hejsa, jeg har set dig på ISG, troede du var nordmand.

Kan det betale sig at kører helt dernede, det er mange timer kørsel

, jeg plejer at flyve og så leje bil dernede. Jeg vil gerne køre med til Berlin, hvis det passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eks. Med bil, Ringsted Centrum - Berlin centrum , 4 timer og 39 min I flg. Michelin routeplanner

Med Fly , Iflg. mine beregninger, vi har lige bestilt biletter, i flg. vejledningen anbefales man at være i lufthavnen 3 ! timer før afgang , så bliver rejsetiden sammenlagt 5½ timer - ½ time fra Ringsted til lufthavn, 3 timer i lufthavn + 1 flyvetime + ½ time til bagageudlevering + ½ time fra lufthavn til Berlin centrum.

Selvfølgelig er det nok mere trættende at kører bil selv, end at flyve.

Jeg har lidt overvejelser om at tage afsted senere i år , der vil jeg tage MC'en hvis jeg skal alene afsted , på MC er det ren fornøjelse - næsten på højde med damebesøg :lol:

Venligst

Spunsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det betale sig at kører helt dernede, det er mange timer kørsel

, jeg plejer at flyve og så leje bil dernede. Jeg vil gerne køre med til Berlin, hvis det passer.

For en enkelt person kan det sjældent betale sig. Det er prisen på færgen, som ødelægger det.

Rødby -Puttgarten t/r ca. 1250 kr.

Gedser-Rostock t/r ca. 1600 kr.

Og så skal man dertil lægge benzin/diesel, hvilket for mit vedkommende er et sted omkring 1,3-1,4 kr/km.

Så det koster i nærheden af 2500 til Berlin og måske 3500 til NRW/Frankfurt t/r. Men det er jo samme totalbeløb uanset om man er 1 eller 5 personer, så er man nogen stykker begynder det at give mening.

Det skal holdes op imod flybilletter + billeje (I Berlin behøves man dog ikke bil)

Berlin er dog kun 2-2½ timers kørsel fra Rostock. Til NRW og Frankfurt er det nemt en 6-7 timers kørsel fra Puttgarten inkl. pauser.

Så er der lige det med underholdningsværdien af de stykker på Autobahn, hvor der er fri hastighed. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Spunsen

Dit regnestykke er overraskende.

Troede kun det tidsforbrug holder til Hamburg, men hvis det kan lade sig gøre at køre til Berlin på 5 timer +/-, skulle vi næsten organisere nogle chauffører, så vi kan køre sammen.

Jeg har ikke kørekort.

Hvad er udgiften til sådan en tur, til deling mellem, 2, 3 eller 4 personer.

NRW er for langt i bil efter min mening, men kunne fælleskørsel sættes i system, er der måske både penge at spare, og øget fleksibilitet for flere opnået

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede kun det tidsforbrug holder til Hamburg, men hvis det kan lade sig gøre at køre til Berlin på 5 timer +/-, skulle vi næsten organisere nogle chauffører, så vi kan køre sammen.

Det tager også lidt længere.

Kbh -> Gedser ca. 2 timer + Man skal være der 15 minutter før

Gedser-Rostock færgen 1 t + 45 minutter.

Rostock -> Berlin ca. 2-2½ time afhængigt af speederfoden og trafikmængden.

Så realistisk set omkring 6½ time. Men det føles ikke så langt fordi færgeturen afbryder det på midten og trods alt er ret behagelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frej Asgard, hvad er udgiften sådan ca til deling for sådan en tur?

Er det realistisk at køre ud og hjem samme dag? Er så godt klar over at vi kommer meget sent hjem.

Men skal der en overnatning/flere overnatninger til er det nok billigst med fly.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det tager også lidt længere.

Kbh -> Gedser ca. 2 timer + Man skal være der 15 minutter før

Gedser-Rostock færgen 1 t + 45 minutter.

Rostock -> Berlin ca. 2-2½ time afhængigt af speederfoden og trafikmængden.

Så realistisk set omkring 6½ time. Men det føles ikke så langt fordi færgeturen afbryder det på midten og trods alt er ret behagelig.

Jeg har selv kørt til Berlin, men færgen-turen var kedelig, jeg fik dog købt nogle palle øl med...

Jeg oplevede tæt kødannelse på vej ind til Berlin.

Jeg fortrækker dog at flyve,

med Easyjet billetter til 500-600 kr. retur kan det slet ikke betale sig at køre, hvis man kun er 1-2 personer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frej Asgard, hvad er udgiften sådan ca til deling for sådan en tur?

Til Berlin: Et sted omkring 2500 kr +/- 300 delt med antallet af personer. For transporten alene.

Dvs.

For 2: 1250 pr person

For 3: 833 pr. person

For 4: 625 pr. person

For 5. 500 pr. person

Bortset fra i sommermånederne har Scandlines dog ofte det de kalder for en weekendbillet på Gedser-Rostock - så skal man med færgen fredag senest kl. 13 og tilbage om søndagen. Så er det 1000 kr t/r i stedet for 1600 kr. Dermed er det omkring 1900 kr, som skal deles i transport.

Er det realistisk at køre ud og hjem samme dag? Er så godt klar over at vi kommer meget sent hjem.

Nej - der skal en overnatning til. Og vil man gerne opleve en fuld dag i Berlin så mindst 2 overnatninger.

Vil man forøvrigt til Berlin meget billigt går der også en bus fra Kbh H til ZOB Busstationen i Berlin, som ligger næsten lige ved Artemis. 300 kr. hver vej.

http://graahundbus.dk/5-besk.htm

http://www.eurolines.dk/

Jeg selv har dog ikke mentalt overskud til sidde låst inde i en bus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv kørt til Berlin, men færgen-turen var kedelig, jeg fik dog købt nogle palle øl med...

Håber at du mener rammer af øl og ikke paller :lol:

Jeg fortrækker dog at flyve,

med Easyjet billetter til 500-600 kr. retur kan det slet ikke betale sig at køre, hvis man kun er 1-2 personer.

Kan man finde flybilletter til 500-600 kr for en tur/retur slår det alt. Jeg synes bare at det er svært at finde til Berlin, hvis det er omkring weekenden. Der må være mange danskere på weekendtur i Berlin for skal man flyve hjem om søndagen koster det ofte mindst 1000-1500 kr for den vej alene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt Frej Asgard

Men kan man rejse ud og hjem idenfor de første 5 hverdage, er der af og til mulighed for en returbillet for 600 kr +/-.

Nille og jeg fløj ud onsdag, hjem fredag for 570 kr.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Har selv lige haft en tur i weekenden til berlin/artemis.

Afsted fra kbh lørdag. Ankomst til berlin 6½ time senere. Tog faktisk Rødby puttgarden, da vi ikke kunne nå gedser rostock. (Gedser-Rostock sejler kun hver 2. time, hvor Rødby-Puttgarden sejler hver ½ time)

Kørsel fra kbh til Gedser : 1 time 45 min

Kørsel til kbh til Rødby : 1 time 45 min

Sejltid Rødbý-Puttgarden : 45 min

Sejltid Gedser-Rostock : 1time 45 min

Kørsel fra Puttgarden til berlin : 3 timer

Kørsel fra rostock til berlin : 2 timer.

Rejsetiden er nogenlunde den samme om man tage R-P eller G-R.

Fandt et hotel/pensionat til 600 kr. for 2 enkelt senge, som lå ca. 2½ km fra Artemis. En taxa kostede 7 euro hver vej.

Artemis om aftenen/natten :D

Hjemtur over Rostock - Gedser søndag: Rejsetid ialt 7 timer inkl. ventetid ved færgen.

Rødby - Puttgarden : 595 kr.

Rostock - Gedser : 795 kr.

Benzin : ca. 1200 kr.

Hotel : 600 kr.

Pris ialt : 3200 inkl. hotel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...