Hop til indhold

Recommended Posts

amatøren skrev, for 53 minutter siden:

Trans Milikki, jeg lagde en besked på Whatsapp for hun meget hurtigt svarede tilbage, men før jeg ville tage chancen ville jeg høre om nogen har prøvet hende her om det er pengene værd, del gerne jeres oplevelser tak :)

 

https://massage.side6.dk/transmilikki

Hun er at finde på shemale wiki: https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4192&lan=en

2 ud af 3 anmeldelser giver kun 1 stjerne og anmelder hende meget negativt. Men god fornøjelse til dig ;) måske du får en bedre oplevelse med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatøren skrev, for 9 timer siden:

Tænker det bliver imorgen :) jeg må lige give folket besked når jeg har været en tur omme :D

Ja giv da lige en anmeldelse så vi kan se om din oplevelse er anderledes end de andre der har været af hende....God tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var man lige en tur deromme og altså vil sige det kommer an på hvad man er til. Vi starter op med en gang massage hvor vi stille og rolig derefter går igang, midtvejs synes jeg faktisk ikke jeg kunne få mig selv til at bryde denne grænse og ender bare med at få en spiller og en guffer! Men billederne vs. realiteten altså hun har taget på siden og hun er blevet noget bred nu men hun skrev også hun er stor i størrelsen så det passer rimelig godt, men der er nok blevet brugt lidt ekstra tid på at se flot ud på billederne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
amatøren skrev, for 58 minutter siden:

Så var man lige en tur deromme og altså vil sige det kommer an på hvad man er til. Vi starter op med en gang massage hvor vi stille og rolig derefter går igang, midtvejs synes jeg faktisk ikke jeg kunne få mig selv til at bryde denne grænse og ender bare med at få en spiller og en guffer! Men billederne vs. realiteten altså hun har taget på siden og hun er blevet noget bred nu men hun skrev også hun er stor i størrelsen så det passer rimelig godt, men der er nok blevet brugt lidt ekstra tid på at se flot ud på billederne. 

Tak for at dele din oplevelse. Jeg vil dog råde dig til at prøve igen. Måske når der er gået et stykke tid og når du har udset dig en anden/ny :) Det er selvfølgelig noget af en grænse at overskride men det kan jo være du vil komme til at kunne lide det ;) Kommer øvelse kommer mester.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg lagde penge for 2 timer på sengen og tog et brusebad til at varme mig op, da det var koldt udenfor, og jeg var nødt til at vente, da hun lige var vågnet. Hun spurgte, om jeg var pasiv eller aktiv. Jeg sagde, at jeg vil bare kneppe og gøre det hele. Lad os gå til 69 foreslog hun. Jeg var så liderlig den morgen, at det ikke tog lang tid :). Jeg eksploderede lige ind i hendes mund :) Er du sindssyg? Hun lo ... Vi snakkede i et stykke tid, og efter få minutter var jeg klar igen. Nu kneppe jeg dig - sagde hun og beordrede mig i doggy. Hun gav mig en glidecreme og jeg smurte min røv godt ind. Da hun stak den ind følte jeg et stik, men efter nogle få øjeblikke var det rart. Jeg kunne følte hendes pik var større end gennemsnittet. Jeg ved ikke engang hvor længe der varede og hvor mange stillinger, vi nåede, men jeg kom igen. Vi talte sammen igen i et stykke tid, og hun begyndte at sutte min pik igen, da hun ikke ønskede at vente, indtil jeg fården op at stå igen af mig selv. Jeg bad hende om at vise mig hendes røv, men hun nægtede, og siger at jeg var for stor til hende ... Lad mig kneppe dig nu, sagde jeg, men hun nægtede - nej, jeg vil kneppe dig igen. Hun fik lagt mig på min ryg og var blevet helt bøsset. hun knepper mig hårdt og dybt. Hun kan bestemt lide det selv. Jeg har ingen idé om hvorfor jeg ikke kommer til at kneppe hende heller ikke sutte indtil hun kommer, men jeg brugte omkring halvanden time der hvor jeg bliver gennemkneppet det meste af tiden. Jeg kunne godt lide det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...