Hop til indhold
Guest fickenstein

Dating sex

Recommended Posts

Gæst

Jeg startede den nye sæson på dating stille og roligt,fik besøg af en tidligere date og jeg har selv besøgt en, hos hende,samtidig skulle min bolleveninde jo også passes,så jeg har ikke været så aktiv med at søge nye damer.

På min profil søger jeg damer op til 45 år,det er selvfølgelig kun vejledende,for møder jeg en fræk granny på 60 har jeg ikke noget imod at knalde med hende.

Så her for 2.5 uge siden fik jeg en mail fra en dame,det var fra en dame som jeg ikke havde set før,det var også fra et område i landet hvor jeg ikke søger,da hun boede ca. 115 km fra mig af.

Hun har reageret på mit profilnavn og det som jeg skriver i min profil.

Her er hvad hun skriver i hendes første mail til mig:

Sikke et navn og kan du virkelig slå benene væk under en kvinde,lyder spændende.Livet er til nye oplevelser eller er de ikke,så hvorfor sætte alting i rammer.En ungdommelig 49 årig kan være bedre end en gammel 45 årig,spændt på om jeg hører fra dig.

Jeg skriver til hende at jeg kan ses to dage senere,om fredagen ,til en hyggelig date-hun svarer :øv ,da har jeg mine børn,så jeg kan først ses søndag efter kl.17.vi skriver så nogle mails frem og tilbage og hun vil gerne at jeg kommer op til hende søndag aften til spisning.Vi aftaler så ,at jeg besøger hende søndag aften kl 19,søndag formiddag får jeg lige en sidste mail fra hende,hvor hun lige spørger om jeg er klar til i aften-hun skriver ,hej er du klar til høje hæle og g-streng i aften.

Min mavefornemmelse siger mig ,at der helt sikkert bliver tale om at jeg får fisse og det skulle der også gerne blive,da jeg skulle køre så langt.

På vej op til hende søndag aften,tænker jeg lige over hvordan jeg skal komme i trusserne på hende og jeg beslutter mig for,at se om hun er frisk lige med det samme,da jeg helst skulle tidligt hjem for at komme på arbejde mandag morgen.

Jeg ankommer præcis ved 19 tiden og ringer på hende dør,hun åbner i en stramtsiddende sort kjole og høje stiletter,invitere mig inden for,det er et pænt hjem og hun har tændt starinlys flere steder.

Der dufter godt af mad og hun har også dækket bord til os,hun er høj og slank og har en meget frisk stemme,jeg får gang i lidt smalltalk og roser hendes figur og kjole,vi begynder også at kysse lidt og da vi kysser tager jeg hende også på hendes hofter og røv,jeg har nu været hos hende i ca. 5-6 min og jeg er helt sikker på at jeg får fisse.

Vi sætter os så til bords,først får vi en forret bestående af noget pasta med brød til og til det en kølig hvidvin,derefter hovedretten som var en rigtig velsmagende svinemørbrad med fyld og ovnstegte kartofler og en lækker salat,til maden havde hun en god flaske italiensk rødvin.

Maden smager dejligt og snakken går godt,vi rydder af bordet og sætter os i hendes sofa,drikker vin og begynder at kysse,jeg sidder og tager på hende og hun begynder også at røre ved mine bukser for at knappe dem op,jeg rejser mig op og tager tøjet af undtagen mine strømper,min pik er stiv og hun tager den i munden,hun sutter så lidt mens jeg står op,så får jeg tøjet af hende og står på knæ foran hende og knepper hende i fissen,hun lever sig godt med og vi skifter til doggy.

Hun har sådan et stort samtalekøkken midt i køkkenet og der går vi over,hun sætter sig op på kanten af bordet og jeg knepper hende så godt og grundigt,hun kommer et par gange og hun vandet vælter ud af hendes fisse,tror kun jeg har mødt en dame tidliger der blev så våd,der ligger en hel sø på klinkegulvet og jeg undgik heller ikke at jokke i det ,min strømpe blev hel våd.Hun tager noget køkkenrulle og tører det op,vi fortsætter så i hendes soveværelse,missionær,doggy ,fra siden,jeg spørger hende også om hun vil have den i røven,ja siger hun men ikke uden glidecreme.Hun henter så en tupe af apotekets glid og jeg klemmer det sidste ud der er i den.så hun har vist prøvet det før.

Smører hendes røv ind og stikker pegefingeren ind,hun er ren og jeg knepper hende lidt med fingeren,så smører jeg lidt på pikhovedet og presser på,mit pikhovedet er temmeligt stort og det gav også problemer her,jeg får kun lige pikhovedet indenfor,langsomt siger hun,hun klynker og stønner en del,jeg prøver forsigtigt at trænge lidt længere ind men det gør stadigvæk for ondt på hende,knepper så lidt kun med pikhovedet inde,kører den så næsten i bund..ahhhhhh skriger hun og vi bliver nød til at afbryde,efter hun har sundet sig lidt knepper jeg hende i fissen igen hvor jeg kommer,vi ligger så i ske en halv times tid og snakker inden jeg kører hjemad igen.

Det var en hyggelig date med god mad og fræk sex,det var også den første dame jeg har mødt på dating med sillikonebryster,en nydelig fast b-skål

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I mandags var jeg inde på dating ,jeg kiggede lidt rundt på nogle forskellige profiler uden der rigtig skete noget,så tirsdag aften da jeg logger på,ser jeg at der er kommet en mail til mig.

Det er fra en dame jeg ikke har skrevet med før.hun er i starten af de 40 og ser ok ud,langt lyst hår og pænt ansigt,vægt omkring 75 kilo.

Hun har skrevet en ganske kort mail til mig hvor der står:Jeg vil gerne tages bagfra-efterfulgt af en smiley.

Jeg har ikke oplevet tidligere at en dame være så direkte,jeg får kontakt til hende og vi skriver lidt frem og tilbage,hun er en fraskilt pige med 3 børn og hun sagde at hun slet ikke var klar til et nyt forhold så derfor søgte hun kun flirt og man levede kun en gang.

Hun giver mig også hendes tlf.nummer og jeg ringer til hende,hun lyder sød og meget frisk fortæller også om grunden til ,at hun skrev så direkte ,som hun gjorde til mig.

Vi aftaler en date to dage senere hos mig,da hun havde hjemmeboende børn.Hun kom ved halv 8 tiden,meget frisk pige ,smilende og grinende iklædt stramme jeans og skjorte .

Hun vil lige have en rundtur i huset da hun kom,derefter går vi ind i min stue hvor jeg har tændt op i brændeovnen,sætter os i sofaen snakker lidt ,jeg byder hende på noget at drikke og hun vil gerne have rødvin.

Vi sidder tæt og jeg begynder at røre ved hendes hår,som er langt og blondt,rigtig flot hår derefter går der ikke lang tid før vi kysser og jeg får også en hånd op under hendes skjorte og tager hende på brysterne,hun begynder at trække min t-shirt af og røre ved min bule i bukserne,jeg trækker så hendes bukser af og tager mit egent tøj af,får trusserne af hende for at ville slikke hendes fisse som er let behåret,men hun ville ikke have slikket fisse.Jeg vil have den i munden siger hun og tager min stive pik i hendes mund og sutter dejligt,så ville hun tages bagfra -hun stiller sig så hun holder om ryglænet på sofaen og jeg trænger ind i hende og knepper hende hårdrt og længe,hun stønner som en anden katja kean lige fra start af-hold kæft det lyder dejligt,så missionær i sofaen,ridetur som hun ønskede foran min brændeovn.Vi slutter i mit badeværelse,tager hende bagfra og jeg spørger til analt,hun siger ja,men er ikke sikker på at hun kan tage den,da den er lidt tyk.Jeg har kun noget nivea håndcreme så det smører jeg på hendes røv og stikkker pegefingeren ind,kneppper hende lidt hvorefter hun får pikhovedet indenbords,vi må dog opgive da det gør for ondt på hende,så mere doggy,jeg har en af de dage hvor jeg bare kan knalde og det er næsten mere end hun kan klare,hver gang jeg støder i bund jamre hun sig og siger ikke så dybt,hun ændre så stilling så hun stiller sig og holder om toilettet og beder mig om at blive færdig,efter et par min,med fuld gas sprøjter jeg i fissen på hende.

Vi slutter med et fælles bad og hun siger at hun normalt ikke kan få nok,men det kunne hun i dag.Hun var ikke blevet kneppet sådan i 20 år sagde hun.

Har fået en sød sms fra hende ,hvor hun skriver at det var fedt at blive kneppet ordentligt og længe.

Vi har hinnandens tlf.numre så vi skal da nok ses en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej DoctorNo,

jeg ved ikke hvor usikkert det er at skifte mellem analt og fissen,et par at de damer jeg har prøvet det med ,har været sygeplejesker,og de ville jo nok ikke gøre det,hvis der var en stor fare ved det.

Men hvor ens grænser går er jo op til en selv,jeg selv ,skal ikke nyde noget af at besøge en neger eller thailuder eller rumæner-jeg er kun til danske og polske damer med enkelte undtagelser.

Du spørger om kvinderne beder om billeder i bar overkrop,jeg har kun oplevet det to gange,men de fleste vil gerne se et billede hvor de kan se din kropsbygning og se at man ikke er overvægtig.

Nu er mine to dates i år opstået ved at damen tog kontakt,men ellers er det på chatten ,at den gode "kemi" opstår,som du selv skriver-ved at være lidt rap i replikken og måske også lidt fræk og selvsikker,så er der en del piger der bliver nysgerrige.

De enlige damer er derude og vil knaldes,de kan jo ikke bare lige gå til luder, ligesom os mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er mine to dates i år opstået ved at damen tog kontakt,men ellers er det på chatten ,at den gode "kemi" opstår,som du selv skriver-ved at være lidt rap i replikken og måske også lidt fræk og selvsikker,så er der en del piger der bliver nysgerrige.

De enlige damer er derude og vil knaldes,de kan jo ikke bare lige gå til luder, ligesom os mænd.

Du må vel også opleve, at en del af dem håber på en hel del mere?

Sådan synes jeg tit, det går med kvinder, også selv om de ikke ledte efter noget særligt fra starten. Hvis først de får noget god sex et par gange, og kommer godt op og ringe, så kommer de andre forventninger eller håb tit.

Nu appellerer din profil osv. vel så mest til dem der er lidt hurtige på aftrækkeren og især savner noget sex og eventyr, i hvert fald til at begynde med. Så er der måske mere gensidig forståelse for, at det ikke nødvendigvis fører til mere end et knald eller to?

(Regner ikke med at du i profilen skriver om alle de lange ture du gerne vil gå med hende på stranden i måneskin, haha!).

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ved ikke hvor usikkert det er at skifte mellem analt og fissen

Det siges ellers at medføre en relativt stor risiko for solid underlivsbetændelse til kvinden....

Men hva' faen, det er jo "kun" kvinden og ikke dig, Fickenstein, det går ud over... 8-):mrgreen:

En hurtig googling på internettet resulterede bl.a. i flg. svar fra en sexolog/terapeut - et svar, som jeg i øvrigt ofte har set tilsvarende i div. lægebrevkasser:

"Der er nogle specielle forhold omkring analsex, som er vigtige at huske på. Huden i endetarmen er tynd og sårbar, og derfor er der også en øget risiko for seksuelt overførte sygdomme ved analsex, fordi huden let får/har smårifter. Der findes også mange bakterier i endetarmen. Analsex kan derfor medføre underlivsinfektioner hos pigen, hvis I skifter fra analsex til sex i kussen uden at skifte kondom, da bakterierne dermed overføres til kussen"

Bemærk, at risikoen ovenfor beskrives på baggrund af sex MED kondom.

Tror du risikoen bliver mindre uden brug af kondom? 8-)

Så de "sygeplejersker" du har mødt på dating.dk skal nok sendes på efteruddannelse snart ;):lol:

P.S.: link til ovenstående citat: http://www.psykeogsex.dk/analsex01.htm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg har ikke læst alle indlæg men vil alligevel gerne give mit be7 med på området.. (ja en glædespige dater også ind i mellem)

jeg har on and off været tilmeldt scor.dk i perioder. simpelthen fordi mit sex-drive måske ligger noget over det normale og i perioder også kan tangere det belastende. scor ha givet mig rig mulighed for at finde et hurtigt knald. men øjjjj hvor jeg syntes det er lidt op af bakke..

følgende reaktioner er de mest normale.

jeg entrerer her og nu sex forum. skriver jeg leder efter et uforpligtende knald i den og den situation. og herefter vælter min chat.

først sorterer jeg de profiler fra uden billede. herefter dem hvor alder ikke har min interesse. også går jeg igang med at chatte lidt..

desværre ender det ofte ud i det rene ingen ting. ofte fordi fyrene ikke tør når det kommer til stykket - eller ikke tror på jeg mener det jeg skriver eller tror det hele er for godt til at være sandt.. også er der endelig dem som simpelhen tror jeg er en mand.... :lol:

derfor tog jeg i efteråret en beslutning at stoppe med at lede efter sexpartnere på scor - og begyndte som glædespige. fordele. nu kontakter mændende mig. jeg har en tlf pige der screener de useriøse fra. og møder en masse dejlig mænd og har skøn sex. og jeg tjener en god skilling der forsøder tilværelsen ud over mit normale job.

så nu har jeg droppet scor og nyder min tilværelse som glædespige... også besøger jeg ind i mellem en swingerklub eller to når jeg ønsker sex der går ud over den tid jeg har med mine gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fik kontakt med en ny date her forleden,det er i dame i midt fyrrende,normal af bygning og almindelig af udseende,det var ikke en dame jeg normalt ville have kontaktet,hvis det ikke var fordi ,at hun på hendes profil ,havde skrevet lidt om sex.

Hun skrev at hun var ikke til almindelig sex,det må godt være fantasifuldt.Min erfaring siger mig,at damer der nævner sex i deres profil godt kan være lidt friske.

Vi skriver så lidt sammen og jeg spørger også indtil hvad det er hun mener med fantasifuldt sex,hun svarer at det vil helst fortælle ,når vi mødes,for det var jo ikke sikkert ,at vi tænder hinnanden,siger hun,hun fortalte dog ,at hun var til sex i alle 3 huller.

Vi aftalte en thedate hos mig ,da hun ikke drikkede vin.Vores date fandt sted for et par dage siden,hun kom ved 19 Tiden,hun så meget almindelig ud,en naboens konetype,vi drikker the og snakker,jeg går stille og rolig frem ,da jeg ikke rigtig kan aflæse om hun er til pik på første date,vi snakker også om sex og hun fortalte ,hvad det blandt andet var hun kunne li.Almindelig sex gider jeg ikke efter et stykke tid ,sagde hun-det som hun nævnte var ,at blive bundet og tantrasex.Tantrasex aner jeg ikke hvad er,men at binde hende ,kan jeg godt finde ud af ,tænkte jeg.

Da vi sidder og snakker begynder jeg at sidde og nusse lidt med hendes hår og vi begynder at kysse,tager hende på brysterne og hånden ned på missen,hun rører også lidt ved mig.

jeg tager tøjet af og stiller mig foran hende med stiv pik,hun tager den i munder og sutter lidt,det var ikke det helt vilde blow,hun tager kun pikhovedet i munden og bevæger hendes tunge lidt på det,jeg springer fisseslik over da der var god hårvækst,så ned på knæ også knepper jeg hende mens hun sidder i sofaen,hun bearbejder selv fissen samtidig-fra vores chat ,havde hun fortalt,at hun kun kunne komme ved egen hånd.Mens jeg knepper hende ,filer hun løs på klitten i et vandvittigt tempo,jeg har ikke før set en dame spille så hårdt fisse ,efter nogle minnutter kommer hun,hun er højlydt og kommer med flere sammentrækninger,derefter lidt doggy,jeg henter så 6mm flisesnor i mit soveværelse til at binde hende med,binder hendes hænder sammen på ryggen og tager hendes undet trøje og binder for hendes øjne,fører hende så ud på mit badeværelse og ber hende om at stritte med røven,klemmer så glid ud over hendes røvhul og stikker pegefingeren ind,knepper hende lidt med fingeren hvorefter jeg presser pikhovedet mod stjernen,hun giver rimelig let efter og jeg knepper hende så godt og grundigt i røven,vi slutter i mit soveværelse ,binder hende op igen og hun giver mig så en udemærket ridetur,efter den tager jeg hende bagfra i røven knepper hende temmelig lang tid og hun leger igen med klitten for at komme,og igen i et sindsygt tempo,da hun er tæt på at komme skriger hun knep mig knep mig et par gange,jeg ville have sprøjtet i røven på hende men hun kommer før mig,jeg skulle nok have brugt et par minnutter længere,hun ber mig så om at skifte til fissen ,da røven er øm-jeg giver den så fuld gas og sprøjter i fissen på hende.

vi slutter med at tage et bad sammen,det var en god vellykket date med en dame der var udsædvanlig glad for at få den i røven.

Her i skrivende stund ,har jeg en aftale i morgen med en gift dame,hun siger at hun får ikke nok sex derhjemme og at hun er megafræk,hun har sendt mig flere rigtig frække billeder og eet lille videoklip hvor hun leger med fissen.Det kunne meget vel gå hen og blive en af mine allerfrækkeste dates,jeg vender tilbage når daten er overstået,hvis hun ikke knepper mig ihjel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik kontakt med en ny date her forleden,det er i dame i midt fyrrende,normal af bygning og almindelig af udseende,det var ikke en dame jeg normalt ville have kontaktet,hvis det ikke var fordi ,at hun på hendes profil ,havde skrevet lidt om sex.

Hun skrev at hun var ikke til almindelig sex,det må godt være fantasifuldt.Min erfaring siger mig,at damer der nævner sex i deres profil godt kan være lidt friske.

Vi skriver så lidt sammen og jeg spørger også indtil hvad det er hun mener med fantasifuldt sex,hun svarer at det vil helst fortælle ,når vi mødes,for det var jo ikke sikkert ,at vi tænder hinnanden,siger hun,hun fortalte dog ,at hun var til sex i alle 3 huller.

Vi aftalte en thedate hos mig ,da hun ikke drikkede vin.Vores date fandt sted for et par dage siden,hun kom ved 19 Tiden,hun så meget almindelig ud,en naboens konetype,vi drikker the og snakker,jeg går stille og rolig frem ,da jeg ikke rigtig kan aflæse om hun er til pik på første date,vi snakker også om sex og hun fortalte ,hvad det blandt andet var hun kunne li.Almindelig sex gider jeg ikke efter et stykke tid ,sagde hun-det som hun nævnte var ,at blive bundet og tantrasex.Tantrasex aner jeg ikke hvad er,men at binde hende ,kan jeg godt finde ud af ,tænkte jeg.

Da vi sidder og snakker begynder jeg at sidde og nusse lidt med hendes hår og vi begynder at kysse,tager hende på brysterne og hånden ned på missen,hun rører også lidt ved mig.

jeg tager tøjet af og stiller mig foran hende med stiv pik,hun tager den i munder og sutter lidt,det var ikke det helt vilde blow,hun tager kun pikhovedet i munden og bevæger hendes tunge lidt på det,jeg springer fisseslik over da der var god hårvækst,så ned på knæ også knepper jeg hende mens hun sidder i sofaen,hun bearbejder selv fissen samtidig-fra vores chat ,havde hun fortalt,at hun kun kunne komme ved egen hånd.Mens jeg knepper hende ,filer hun løs på klitten i et vandvittigt tempo,jeg har ikke før set en dame spille så hårdt fisse ,efter nogle minnutter kommer hun,hun er højlydt og kommer med flere sammentrækninger,derefter lidt doggy,jeg henter så 6mm flisesnor i mit soveværelse til at binde hende med,binder hendes hænder sammen på ryggen og tager hendes undet trøje og binder for hendes øjne,fører hende så ud på mit badeværelse og ber hende om at stritte med røven,klemmer så glid ud over hendes røvhul og stikker pegefingeren ind,knepper hende lidt med fingeren hvorefter jeg presser pikhovedet mod stjernen,hun giver rimelig let efter og jeg knepper hende så godt og grundigt i røven,vi slutter i mit soveværelse ,binder hende op igen og hun giver mig så en udemærket ridetur,efter den tager jeg hende bagfra i røven knepper hende temmelig lang tid og hun leger igen med klitten for at komme,og igen i et sindsygt tempo,da hun er tæt på at komme skriger hun knep mig knep mig et par gange,jeg ville have sprøjtet i røven på hende men hun kommer før mig,jeg skulle nok have brugt et par minnutter længere,hun ber mig så om at skifte til fissen ,da røven er øm-jeg giver den så fuld gas og sprøjter i fissen på hende.

vi slutter med at tage et bad sammen,det var en god vellykket date med en dame der var udsædvanlig glad for at få den i røven.

Her i skrivende stund ,har jeg en aftale i morgen med en gift dame,hun siger at hun får ikke nok sex derhjemme og at hun er megafræk,hun har sendt mig flere rigtig frække billeder og eet lille videoklip hvor hun leger med fissen.Det kunne meget vel gå hen og blive en af mine allerfrækkeste dates,jeg vender tilbage når daten er overstået,hvis hun ikke knepper mig ihjel

Så, nu har det den rigtige farve :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg så virkelig frem til i fredags,hvor jeg skulle have besøg af en megafræk dame,i en hel uge i træk havde hun sende frække billeder og eet lille videoklip ,hvor hun legede med fissen,billederne var ikke slørede,så man kan tydelig se hendes ansigt og hun var ikke allerværst,hun sendte også masser af frække sms i løbet af ugen,så jeg var noget spændt på at skulle møde hende.

Jeg havde i ugens løb ikke haft udløsning,så jeg havde sparet et ordentlig mængde saft op til hende,hun havde blandt andet skrevet til mig,at jeg skulle komme i munden på hende og hun elskede at sluge,jeg talte også i tlf med hende og hun virkede rigtig fræk.

Så fredag morgen,skrev hun at hun havde lidt ondt i maven og hendes mens. nok var på vej-øv øv

senere på dagen skrev hun at hun ville komme kort forbi og bare sutte ,hvis jeg kunne nøjes med det,det aftalte vi så-da hun så endelig skulle komme,var der kommet noget andet i vejen,så hun kunne slet ikke komme.

Om modet svigtede hos hende eller hun virkelig var forhindret ved jeg ikke,hun har sagt ,at hun vil kontakte mig når hun har mulighed for det igen.

Dagen slutter dog ok,da jeg besøger min bolleveninde ,som også havde mens,men hun suttede og slugte som hun er vild med.

Jeg begyndte at tænke om det blev en weekend helt uden fisse og overvejede også om jeg skulle besøge en luder,men lørdag formiddag fik jeg bid på dating igen,både en date lørdag og en søndag.

beretning følger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lørdag formiddag var der bid,en vestjydsk pige som jeg havde chattet en lille smule med for vel en måneds tid siden,vi skrev lidt sammen og jeg spurgte til en date,og det var hun frisk på,samme aften.

Vi aftaler at hun kommer til mad og rødvin,jeg laver salat ,dressing,bagte kartofler klar,så jeg kun lige skulle stege et par steaks når hun kom,jeg talte også i tlf. med hende inden hun kørte hjemmefra,det giver en et nogenlunde indtryk af hvad det er for en type dame man skal møde,jeg har en gang aflyst en date,fordi hun talte alt for langsomt og snøvlende som en brian nielsen.Min date her lørdag aften lød som en rigtig jydsk bondepige.

Hun kom til den aftalte tid,pæn i tøjet,make-up ,duftede dejligt af chanel,almindelig til køn pige,det var en dame der havde været med den samme mand i næsten 20 år og var nyskilt,hun virkede lidt nervøs og jeg tror ikke hun havde ret meget date erfaring.

Snakken hen over maden går ok,og efter maden sætter vi os i min sofa og nyder vores vin,først efter vel en halv time begynder jeg at rose hendes hår og nusse lidt ved,spørger også om det er ok jeg rører ved det ,det må jeg gerne.

Nusser lidt mere og ser om hun vil kysse lidt ,det vil hun også gerne,så vi kysser en del,og jeg rører også lidt ved hende ,kan mærke hun bliver lidt tændt og hun begynder også at berøre mit ansigt og hår ,når vi kysser-da tiden føltes rigtig trækker jeg hendes bukser og trusser af,slikker fissen lidt,som er helt glat,tager så mit tøj af og står med stiv pik foran hende,hun tager den i munden og sutter lidt,jeg får ingen reaktion frem ,hverken da jeg slikker fisse eller da jeg kneppede hende i missionær eller doggy,det var som om hun slet ikke var klar til sex på første date,hun tager tøj på og kører hurtigt hjem igen.Det var meget kikset at opleve hendes væremåde under sexen og jeg talte også med en tidligere date om det, samme aften da hun var kørt hjem,og hun mener ,at hun måske var blevet chokeret over min lidt direkte væremåde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Min søndags date har jeg skrevet lidt med i en uges tid,det er en slank høj pige på 41.Fik også hurtigt hendes tlf nummer og vi talte sammen en lille times tid,det er en lidt bestemt dame der har en chefstilling indenfor det offentlige,lørdag formiddag fik jeg en mail fra hende,hvor hun skrev at hun skulle på besøg i samme by som jeg bor, om søndagen ,og om jeg gav kaffe så vi kunne hilse på hinnande,det er også en pige som skrev at engangsknald og bollevenner gider hun ikke,det er en seriøs kæreste hun søger.

Hun kom her 14 tiden i dag,høj ,slank og kortklippet frisure,rigtig flot smil og meget snakkende og udadvendt.

Vi går ud i mit køkken ,hvor jeg laver kaffe,hvorefter vi sætter os i min stue,snakken går rigtig godt og vi snakker om alt,også sex,som hun havde skrevet at hun havde lyst til 4-5 gange om ugen,begynder også at sidde og nusse hende lidt ved hendes hår og ryg,det lader til at det har hun ikke noget imod,kort tid efter kysser vi også,hun kysser rigtig med hendes flotte mund,en hånd under hendes bluse og jeg kan så røre ved hendes flotte bryster,tror det var en c-skål,stadigvæk meget faste og flotte.

Mere intenst kysseri,hvorefter jeg trækker hendes bukser og trusser af,starter med at køre tungen op og ned af hendes inderlår,kører tungen rundt pirrende og jeg kan høre på hendes åndedræt hvordan det ophidser hende så tungen op og ned af skamlæberne ,finder klitten med tungespidsen og kører blidt rundt om den,den jeg så gør det mere hårdt beder om om at ,jeg gør det mere roligt,hun ser rigtig ud til at nyde ned og jeg stikker så også fingeren ind og knepper hende lidt med den,hun er godt tændt nu og jeg kører så mit store pikhovede op og ned af klitten,trænger ind i hende,knepper hende,ud igen,hen over klitten med pikhovedet,jeg kan mærke hvordan hendes ben ryster og hun bliver helt rød i ansigtet,da hun er tæt på at komme knepper jeg hende hårdt i missionær til hun kommer,den varme saft fra fissen vælter ud på gulvet,tager hende så bagfra i doggy og efter det en tur på min pilatesbold som jeg har i min stue,hun er den femte dame jeg knepper på en piatesbold,den første var en date i middelfart hvor hun tilfældigt havde en i hendes soveværelse,det er pissesjovt og damerne er vilde med det,højden passer perfekt til at man kan stå på knæ foran.

Vi slutter i mit badeværelse,tager hende hårdt bagfra,smækker hende på røvballen og lidt træk i håret,sport i toeren var hun ikke med på,tilallersidst stiller hun sig med hænderne i gulvet og jeg knepper hende hårdt lige til jeg sprøjter i fissen på hende.vi slutter med et bad og derefter sætter vi os i min sofa og høre musik og drikker en vand.

Supervellykket date,hun har sendt en sms ,hvor hun takker for god kaffe og lækker sex,du forstår at bruge din pik skriver hun.

Efter min kiksede date om lørdagen var det fedt med en date der bare ville kneppes ordentlig og længe og ros for kaffen har jeg aldrig fået før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min søndags date har jeg skrevet lidt med i en uges tid,det er en slank høj pige på 41.Fik også hurtigt hendes tlf nummer og vi talte sammen en lille times tid,det er en lidt bestemt dame der har en chefstilling indenfor det offentlige,lørdag formiddag fik jeg en mail fra hende,hvor hun skrev at hun skulle på besøg i samme by som jeg bor, om søndagen ,og om jeg gav kaffe så vi kunne hilse på hinnande,det er også en pige som skrev at engangsknald og bollevenner gider hun ikke,det er en seriøs kæreste hun søger.

Hun kom her 14 tiden i dag,høj ,slank og kortklippet frisure,rigtig flot smil og meget snakkende og udadvendt.

Vi går ud i mit køkken ,hvor jeg laver kaffe,hvorefter vi sætter os i min stue,snakken går rigtig godt og vi snakker om alt,også sex,som hun havde skrevet at hun havde lyst til 4-5 gange om ugen,begynder også at sidde og nusse hende lidt ved hendes hår og ryg,det lader til at det har hun ikke noget imod,kort tid efter kysser vi også,hun kysser rigtig med hendes flotte mund,en hånd under hendes bluse og jeg kan så røre ved hendes flotte bryster,tror det var en c-skål,stadigvæk meget faste og flotte.

Mere intenst kysseri,hvorefter jeg trækker hendes bukser og trusser af,starter med at køre tungen op og ned af hendes inderlår,kører tungen rundt pirrende og jeg kan høre på hendes åndedræt hvordan det ophidser hende så tungen op og ned af skamlæberne ,finder klitten med tungespidsen og kører blidt rundt om den,den jeg så gør det mere hårdt beder om om at ,jeg gør det mere roligt,hun ser rigtig ud til at nyde ned og jeg stikker så også fingeren ind og knepper hende lidt med den,hun er godt tændt nu og jeg kører så mit store pikhovede op og ned af klitten,trænger ind i hende,knepper hende,ud igen,hen over klitten med pikhovedet,jeg kan mærke hvordan hendes ben ryster og hun bliver helt rød i ansigtet,da hun er tæt på at komme knepper jeg hende hårdt i missionær til hun kommer,den varme saft fra fissen vælter ud på gulvet,tager hende så bagfra i doggy og efter det en tur på min pilatesbold som jeg har i min stue,hun er den femte dame jeg knepper på en piatesbold,den første var en date i middelfart hvor hun tilfældigt havde en i hendes soveværelse,det er pissesjovt og damerne er vilde med det,højden passer perfekt til at man kan stå på knæ foran.

Vi slutter i mit badeværelse,tager hende hårdt bagfra,smækker hende på røvballen og lidt træk i håret,sport i toeren var hun ikke med på,tilallersidst stiller hun sig med hænderne i gulvet og jeg knepper hende hårdt lige til jeg sprøjter i fissen på hende.vi slutter med et bad og derefter sætter vi os i min sofa og høre musik og drikker en vand.

Supervellykket date,hun har sendt en sms ,hvor hun takker for god kaffe og lækker sex,du forstår at bruge din pik skriver hun.

Efter min kiksede date om lørdagen var det fedt med en date der bare ville kneppes ordentlig og længe og ros for kaffen har jeg aldrig fået før.

Fint at hun er frisk med det samme, selvom det er noget "serløst" hun leder efter.

Kom der mere op omkring "hvor seriøst det skulle være", imens I var i gang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fint at hun er frisk med det samme, selvom det er noget "serløst" hun leder efter.

Kom der mere op omkring "hvor seriøst det skulle være", imens I var i gang?

Nej ikke mens vi hyggede os,det var bare en dame der syntes at bollevenner og engangsknald var for tomt,og ønskede sig en at bo sammen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Godnat og tak for skøn sex ,har aldrig prøvet noget lignende,min fisse er nok kun til pæn brug de næste par dage.

Sådan skrev en dame jeg havde besøg af i går søndag til mig,det var en dame jeg fik kontakt med i tirsdag inde på dating,hun er ny på dating dk og kunne ikke finde ud af at bruge chat funktionen så vi skrev korte mails frem og tilbage.Det er en dame på 46 og almindelig af udseende,hun var frisk på at mødes til en date,hun gjorde dog klar at der ikke kunne blive tale om sex på første date,hver gang hun skrev det ,svarede jeg bare at jeg ville trække hendes trusser af med det samme hun kom og gennemkneppe hende,sådan skrev vi sammen nogle dage og jeg holdt fast på at hun ville få pik med det samme ,men hun sagde at hun var lige så stædig ,så det kunne der ikke blive tale om.

Så fredag aften skriver hun ,fra et værtshus hvor hun er i byen med hendes håndboldhold,hun skriver:godt-du vinder ,jeg vil gerne gennemkneppet ,hun spørger også om jeg kommer og henter hende,for jeg er bare klar siger hun,det gør jeg dog ikke,men lørdag aftaler vi at hun kommer hjem til mig søndag aften kl 1930.

Hun kom til aftalte tid,almindeligt til kønt ansigt,pænt smil og rimelig slank,jeg havde kun set et ansigtsbillede så jeg noget overrasket,da jeg så at hun havde nogle meget store bryster,hun fortalte senere at det var G/h -skåle .Min plan er klar,hun sal ha pik med det samme,jeg byder hende indenfor og hun tager hendes støvler og jakke af,jeg stiller mig så tæt op ad hende og begynder at kysse hende,hun er frisk og kysser igen,rager hende også lidt på hendes ennorme bryster.Vi går ind i min stue og drikker en øl,vi sidder og kysser og jeg tager på hendes kæmpe bryster ,hendes hånd fiderogså ned til bulen i mine bukser,jeg er vild med når damer sidder og tager på en,på den måde.

Får hendes bh af og tager min egen t shirt af også,rører ved begge hendes bryster og kysser hende,lidt efter trækker jeg hendes trusser af og tager resten af mit tøj af,står så med stiv pik foran hende og hun tager den i munden og sutter beder hende også om at slikke på nosserne og suge dem ind i munden.

Hun er en pige som kommer fra et langt forhold med en 14 år ældre mand og i de sidste 2 år havde hun ikke haft sex overhovedet,da hun fuldstændig havede mistet lysten til manden,det jeg havde skrevet til hende havde i den grad tændt hende ,sagde hun.

Jeg stiller mig så på knæ foran hende og kører pikhovedet henover klitten på hende,jeg kan både se og høre på hende hvor tændt hun er,efter lidt pirring af klitter trænger jeg ind i hende og hun får pik for første gang i 2 år,knepper hende i missionær og bagefter doggy ,indimellem sutter hun min pik,vi slutter på mit badeværelse ,knepper hende hårdt og længe bagfra ,op på bordet med hende og knepper hende forfra,i brusenichen hvor hun står med hænderne op ad væggen,tilsidst tager jeg hende bagfra foran spejlet,det var sindsygt fedt at se hvordan hendes kæmpe bryster gyngede frem og tilbage mens hun stod foroverbøjet og blev kneppet bagfra,hun blev meget våd og vandet løb ud af fissen,tilsidst sprøjter jeg i fissen på hende.

Det var min scoring nr 40 på dating ,hun har skrevet til mig i dag,at hele arbejdsdagen har hun kun tænkt pik pik pik,og hun vil ha min pik mindst en gang mere,så vi har aftalt en ny date på onsdag aften .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt nok.

Det var interessant at der var lidt mere vægt på selve optakten også. Dvs. hvordan det kom i stand. (Og selvfølgelig især interessant, når hun lagde så hårdt ud med at holde på det helt modsatte af, hvad der skete).

Nu når tråden handler om at udveksle erfaringer omkring netdating, synes jeg personligt at den del er mere interessant end "grå sider delen" - selvom den del måske er den sjoveste at skrive om :D .

Især når du nu har usædvanlig god succes med det, så er det jo mere interessant.

Den første gang har det jo ikke så meget at gøre med om du er god til at knalde - det finder de først ud af senere.

Men du må være god til at ramme de rigtige strenge, både i det du skriver i din profil - men nok især det du skriver på chat og SMS.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu ret morsomt at folk æder det her råt - prøv nu for en gangs skyld at komme væk fra de betalingskanaler - de har en dårlig indflydelse på dit forhold til sex.

Pas på derude - Fickenstein er på - og med den frekvens han scorer damer i kan det undre at han har tid tid til at efterlyse damer i en anden tråd.

Hvis der er nogen der vil være escrow så sætter jeg gerne 10000 kr på højkant på at det hele er løgn og latin - jeg og Fickenstein sætter pengene ind hos moderator og jeg får login til profilen.

Er du frisk fickenstein - det må være nemme penge for dig - og så er der jo til et par ekstra steaks når du vinder.

Alt det du siger er jo sandt - og jeg står skam ved mit ord - håber du vil gøre det samme - meeeeen det sker nok næppe

pas på derude folkens - tag ikke konen med på shopping - måske står fickenstein og prøver blondetrusser i H&M og drømmer om en gang fjas.

Men post dog et link til din profil på dating - de fleste kvinder på den nordlige halvklode kender dig jo - så den kan sgu da ikke være særlig hemmelig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor blir' du ikke pro, Fickenstein?

Så kan du få et lyserødt nick her og trække al den kørsel fra på selvangivelsen! ;)

Du må da skifte bilen ud meget ofte med alle de km rundt på de danske landeveje for at kneppe trængende hausfrau' er. :shock:

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rønnebærrene er vist sure i år...

Hvorfor skulle det være urealistisk?

En stor del af det er jo også, at Fickenstein tydeligvis er meget ihærdig og bruger rigtigt meget tid på det.

Og man får vel ikke meget ud af at prale i et anonymt forum...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Man kan sige hvad man vil om Fickensteins sprogbrug... jeg har sagt mit.... men derudover forstår jeg ikke denne personlige hetz mod manden.

Er der ikke noget om at man går efter bolden og ikke manden herinde på Eroguide..... eller er der noget jeg har misforstået?

VH Aben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

fickenstein...fed læsning...og alle der ikke tror ham...I kan jo bare lade være med at læse det.

risle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha :lol: ....."alle der ikke tror ham, kan jo bare lade være med at læse det".....helt ærligt folks...manden har et behov for at skrive om hans fantasier, så lad ham dog...og hvis der er nogen der helt oprigtig tror på noget som helst af det han skriver, jamen herre gud da....det svarer til at tro på novellerne i ugebladene - manden skriver sexnoveller :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

mærkeligt som folk afsporer en tråd. Frem for at handle om indhold bliver det nu pludselig et spørgsmål om skribentens troværdighed. Jeg ønsker ikke at pådutte andre, hvad de skal tro og ønsker på samme vis heller ikke at blive påduttet andres meninger. Fickenstein skriver om sine oplevelser og om man tror det eller ej er dybt uinteressant. I ønsker måske censur? eller hvad er egentlig formålet med at skrive så kritisk? At andre ikke selv kan danne deres egen mening? eller hvad? Nå, nu kan jeg godt se, at jeg selv er med til at afspore fickensteins fine skriverier, men det modsatte er meningen. Skriv fickenstein...vi vil høre mere! :) Og andre der ikke tror ham kan jo starte en ny tråd med deres mening om andres troværdighed.

risle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan sige hvad man vil om Fickensteins sprogbrug... jeg har sagt mit.... men derudover forstår jeg ikke denne personlige hetz mod manden.

Er der ikke noget om at man går efter bolden og ikke manden herinde på Eroguide..... eller er der noget jeg har misforstået?

Nej, Bonobo, du har ikke misforstået noget. Fickenstein skal da have lov til at skrive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I har faktisk ret - jeg beklager jeg har skrevet hvad jeg mener!

Manden skal naturligvis have lov til at skrive om sine fantasier, der er jo ignore knappen.

Tro nu ikke dette er sarkastisk, jeg mener seriøst, at han skal have lov til at skrive!

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...