Hop til indhold
Guest fickenstein

Dating sex

Recommended Posts

Gæst

I går var der en dame der havde kigget på min profil et par gange,jeg skriver tilbage til hende og spørger om hun vil ses,hun svarer ,at hun nok ikke lige var det jeg søgte,da hun ikke var hel tynd.

Så hen ved 10 tiden om aftenen var vi begge online og det lykkes at komme til at chat med hende,chatten kører udemærket og jeg fornemmer at hun er frisk på lidt sjov.Får hendes nummer og jeg ringer hende op,vi snakker en ti minutters tid,og aftaler at hun kommer hjem til mig næste dag,jeg kunne ikke besøge hende,da hun har 2 hjemmeboende børn.Hun er 38 år og fraskilt.

Vi aftalte at mødes ved 20 tiden,da hun skulle arbejde om dagen.hun gjorde det også klar for mig,at hvis der ikke var noget kemi,så var der nul sex.

Så her til aften kom hun til den aftalte tid,efter en køretur på næsten 100 kilometer.

Jeg er spændt på hvor frodig hun er,jeg har ikke før datet en så stor pige.hun banker på og jeg åbner døren,hun ser ikke allerværst ud,kønt ansigt,halvlangt blond hår,lidt solid bygget,hun er iført en sort/lilla top ,der afsløre et imponerende pattøj,fandt senere ud af ,at de var en dejlig fast e-skål.

Vi går ind i min stue og jeg byder på en cola,da hun ikke drikker vin.vi snakker lidt og lige pludselig siger hun-du er rigtig dejlig.Jeg benytter lejligheden til at kysse hende og tá lidt på hendes imponerende patter,jeg bliver nød til at se dem og trækker hendes top af,hun har en sort blonde bh på,som jeg åbner .hendes patter er enorme,faste og dejlige bløde.hun begynder også at tage lidt på mig,og ligger hendes hånd på min nu stive pik.jeg tager mit tøj helt af og hjælper hende af med bukserne og trusserne.hun indtager doggypositionen i min sofa og jeg straffer hende så bagfra,hun lever sig super med og kravler helt ned over armlænet,så det nu næsten kun er røven der ligger på armlænet,så straffer jeg hende noget mere.hun beder mig så om at ligge mig ned på gulvet,hvorefter hun begynder at ride mig.hun rider rigtig godt og frækt,så jeg er nød til at afbryde,ellers ville jeg være kommet der.missionær i sofaen,mere doggy,så holder vi pause og skyller os under bruseren,hun sætter sig så på hug og blæser liv i pikken igen,sutter rigtig fræk og længe.

Så stiller hun sig foran håndvasken og jeg trænger ind i hende bagfra ,trækker mig ud og stikker pegefingeren ind i røven på hende,kører lidt frem og tilbage,hvorefter jeg presser pikhovedet mod stjernen,hovedet kommer lige indenfor,så afbryder hun.vi er nød til at bruge glidecreme,du er alt for stor,det ar jeg ikke men smører så lidt håndcreme på,hvorefter jeg trænger ind i hendes store røv,starter stille ud og giver den så gas.

Vi slutter inde i min stue igen,god lang doggy-hun siger undervejs,at jeg skal komme i munden på hende,da jeg nærmere mig point of no return,trækker jeg mig ud,og fyrer en fuld ladning af i munden på hunde,hun sutter lidt videre og rækker så tingen ud,som er helt dækket med sperm,tager tungen ind igen og sluger- good Girl ,siger jeg til hende,hun smiler og tager en håndfuld mogm's som jeg har på sofa bordet.

Du ryggede mig godt rundt,det var bestemt køreturen værd,siger hun så.

Det var god fræk sex,hun har inviteret mig hjem til hende,så hun skal helt sikkert have pik igen.

Selv om jeg normalt ikke går efter så solide piger,så var det sku rigtig god sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tilbragte min fredag i Søndervig,det var en bolleveninde,der havde inviteret mig derud.Det er et dejligt sted med flot natur og en lille hyggelig by med diverse turist ting,tilbringer eftermiddagen på stranden,så spiser vi på Valentino,et godt besøgt sted med buffet til kun 89 kr.efter spisning går vi mod stranden igen,tager en italiensk is undervejs og nyder det dejlige vejr,vi går så op i klitterne og nyder udsigten,fantastisk udsigt over vesterhavet til den ene side og Ringkøbing fjord til den anden side,vi står og kysser og holder om hinnanden,samtidig kigger jeg ,om der er fri bane,så hun lige kan få en tur i klitterne uden der er nogen der opdager det,efter vel 5 min,ser jeg en mulighed for lidt sjov,ned på knæ,siger jeg til hende-neeej,siger hun grinende,det går ikke,jo det gør,og hun går i knæ,jeg trækker hendes bukser og trusser ned og så får hun en tur bagfra,dog kun et par min.,så blev det for spændende,vi går så ind mod byen igen og griner hele vejen-sådan lidt sex i klitterne kan godt anbefales.

Da jeg kommer hjem næste dag,går jeg lige en tur på dating-der er en funktion,der hedder hilsner,det er korte beskeder man kan skrive og som alle brugere kan se,formålet med at sende hilsner er at få flere til at kigge på din profil,det er ikke en funktion jeg har brugt så meget,men jeg skrev så en sjov hilsen,om at jeg havde fået for meget sol og godt lige kunne bruge en dame ,til at smøre min ryg ind.Der går så kun ca.10 min,så kigger den første dame på min profil,det er en dame på 45 år,rimeligt kønt ansigt og vel omkring 70 kilo,jeg får så en chat igang med hende og hun virker sød og frisk,det bliver ikke til noget sexchat ,kun lidt hentydninger.Næste dag får jeg så en mail fra hende,hvor hun skriver ,at jeg har rumsteret i hendes hovedet og gerne vil chat med mig igen,vi chatter så lidt og aftaler at jeg kommer hjem til hende ved 14 tiden.Jeg tager så et bad og kører mod hendes bopæl,finder det rimeligt let,banker på og hun åbner iført jeans og en turkis top,håret er kort og farvet mørkt ,hun er køn og ser dejlig lækker solbrun ud,vi står først og snakker lidt ikøkkenet ,så går vi ind i stuen,hvor hun byder på cola og saltstænger.min plan er,at hun skal have pik så hurtig som muligt,så efter vel 15 min prøver jeg om hun vil kysse lidt,det vil hun godt,så masser af kys og jeg tager hende også på brysterne,får hende ind i soveværelset hvor hun får pik til den helt store guldmedalje,starter med missionær i flere udgaver,doggy ,så rider hun mig og derefter en god lang tur fra siden,vi sveder begge meget,så jeg spørger om vi skal slutte i brusenichen,det vil hun gerne.Hænderne op,du er anholdt ,siger jeg til hende og hun stiller sig med hænderne op ad brusevæggen og strutter måsen bagud,jeg trænger så ind i hende bagfra.....jeg elsker at få den bagfra,siger hun.Efter et stykke tid trækker jeg mig ud,og spørger om hun vil ha den i røven,hun siger ja,og jeg tager olie og hælder ud over røven,varmer hende lidt op med en finger,derefter får hun pikhovedet indenbords ,det gør temmeligt ondt på hende og jeg er meget forsigtig ,trænger et par cm længere ind,og så begynder hun at græde-en reaktion jeg ikke har oplevet før.jeg afbryder så med det samme,min pik ar or tyk til hendes røv,hun sunder sig lige et minuts tid,så er hun klar til at få den i fissen hvor jeg kommer.Hun er en dejlig pige,som har skrevet at det var det bedste sex hun havde haft i hendes liv,det skal dog siges,at jeg kun er den tredje mand hun har haft sex med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg bliver til stadighed overrasket over hvor let det er at få et slag fisse på dating dk.

Jeg er nået op på 22 forskellige damer i år ,to er blevet faste bolleveninder og yderligere tre ,ses jeg også med,bare ikke så tit.

I starten af ugen fik jeg kontakt med en lidt buttet pige på 39 år,kønt ansigt men lidt solid bygget.vi havde noget god chat,men hun kunne ikke mødes ,da hendes yngste datter var hjemme.her til aften var hun så børnefri og jeg besøgte hende.

Hun bor 110 km fra mig af,det er det anden længste jeg har kørt for et slag fisse,hun åbenede døren iført en blå kjole,rimelig køn og smilene,de cirka 10 kilo hun vejer for meget sidder alle på maven,vi sætter os i hendes sofa og hun bydercpå en kold dåseøl,snakken går godt og jeg sidder og tager lidt på hende,hun har ikke trusser eller bh på under kjolen,hun dufter nyvasket.

Vi går så ind i hendes soveværelse og tager tøjet af,hun sætter sig på sengen og begynder at sutte min halvstive pik,roser størrelsen og siger at der er ikke noget værre end små pikke.da hun har lidt mave har jeg ikke lyst til at slikke fisse,så vi starter i missionær,knepper hende godt igennem i en 10 minnutters tid,derefter god lang doggy ,ridetur og vi slutter i doggy igen.ialt får hun pik i ca. En times tid,hun kommer 3 gange og siger at det var skedeorgasmer,de er bedre end klitorisorgasmer da skeden trækker sig mere sammen,siger hun.Hun var også med på at få den i røven ,men må opgive,da min pik var for tyk til hendes røv.vi slutter med noget mere blow,hun gav mig lov til at komme i munden på hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre fra dig igen, Fick. Jeg var ved at være bange for, at du havde lagt op :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er lige kommet hjem fra date i det nordlige Århus ,det var en dejlig dame i midt fyrrende jeg besøgte,jeg fik kontakt med hende i mandags via mail,så det er den første jeg har været på date med som jeg ikke har haft chattet med,jeg skrev ganske kort til hende- Hej,du ser dejlig ud,har du lyst til at drikke lidt rødvin på fredag.vh. -hun svarede ,at det var da et godt initiativ og at vi godt kunne finde ud af det,vi skrev så ganske kort sammen ,her i løbet af ugen og blev enige om at mødes hos hende fredag aften kl 1900.hun står udenfor da jeg ankom,en høj mørkeblond pige med briller,kønt smilende ansigt med flotte hvide tænder,hun er iført et par stramme jeans,der afslører en god fyldig røv og store faste lår,hun har også en løssidende hvid bluse på.vi giver hånd og hilser på hinnanden,snakken går godt med det samme og vi går indenfor i hendes lille byhus.hun finder en flaske vin frem og vi går ovenpå hvor hendes stue er,jeg går lige bag hende på trappen,og må styre mig ,for ikke at røre ved hendes dejlige røv.vi snakker en god times tid og hører adele,drikke vin og jeg prøver så om hun vil kysse lidt,det bliver til et forsigtigt kys-det går lidt for stærkt ,siger hun grinende og forslår at vi tager noget at spise,vi henter så pizza og sætter os ved hendes spisebord,deler noget mere vin og snakker videre.Ved 23 tiden er hun så endelig blevet mør,hun vil gerne kysse og holde om mig.vi bliver så enige om at gå til ro,jeg tager alt mit tøj af og kravler ned under dynen nøgen,min pik er stiv og klar til når hun kommer.hun er på badeværelset og kommer ca 5 min senere,tager tøjet af,mens jeg ser på-tænker lige om hun beholder undertøjet på? Men nej først ryger bh ,så hendes g-streng og hun kravler nøgen ind under dynen til mig.

Masser af kys og berøringer,selv om hun er i midt fyrrende har hun en flot fast b-skål,det er tydelig at høre at hun nyder lidt nærkontakt,spreder hendes ben fra hinnanden i missionær og så knepper jeg hende godt og grundigt i en 15 minnutters tid,hun leger med klitten hele tiden undervejs,derefter god doggy,jeg smækker hende også lidt hendes fyldige røv og giver hende en finger i røven,forsatan det er godt....vi slutter i missionær hvor jeg kommer i fissen på hende,går så til ro og vi ligger og snakker lidt inden vi falder i søvn,så her ved 6 tiden i morges ,da jeg vågenede får hunogså noget morgenpik.det var en dejlig vellykket date og igen en date hvor damen ikke snakkede om gummi.af de 23 damer jeg nu har knaldet på dating,har kun en ønsket at jeg brugte gummi.og sex er altså meget bedre uden.

Jeg får besøg i aften af en ny date,det er en dame jeg chattede med første gang i torsdag,hvor vi også aftalte daten,hun har uopforderet sendt mig 4 billeder på min mobil,et i bikini kun af røver og et af bare bryster,og et brysrbillede med en lille top på og et hvor hun står foran spejlet med bar røv.

Tror hun er en rigtig frækkert,og det er helt sikkert jeg får fisse.

Jeg vender tilbage når daten er overstået. Fick.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg havde somsagt besøg af en rigtig frækkert,her fra lørdag aften til søndag formiddag.Det er en pige på 42 år,jeg fik kontakt med hende første gang i torsdag hvor vi chattede sammen,sidenhen skrev vi sammen på sms og hun sendte mig 4-5 rigtige frække billeder,så der var ingen tvivl om hvad vores date skulle gå ud på.

hun ankom til mit hjem ved halv 8 tiden ,her i lørdags,køn korthåret pige,meget solbrændt,jeg kunne godt vse på hendes ansigt at hun var omkring de 40,hendes krop derimod kunne sidde på en 25 årig pige-sindsyg fræk lille fast røv og meget flotte små b-skåle,hendes mis vender jeg tilbage til.

hun har taget hendes kæmpe beutyboks med og en pose med smirnoff ice,vi giver hånd og hilser på hinnanden,snakken går forrygende ,da hun taler uafbrudt,vi sætter os i min stue og får åbnet nogle drikkevarer,snakker ,hører musik og hun ryger cigaretter.Der er lir i luften og vi begynder at kysse og jeg tager også lidt på hende,efter vel en times tid er det tid til lidt sex,åbner hendes bh og berører hendes flotte bryster derefter trækker jeg hendes jeans og trusser af,hendes mis er noget af det mest lækre jeg nogensinde har set,fuldstændig glat ,velduftende og solbrun,hendes skamlæber er usædvanlig små,så fissen ligner en der kunne sidde på en konfirmant.Jeg begynder at smage på den,lækker lækker-hun beder mig cirkle langsomt rundt om klitten ,da jeg slikker lidt for voldsomt,hun stønner vildt dejligt og af og til spænder hun kroppen op som en bue,der går ikker lang tid så kommer hun og hun lukker også en dejlig varm væske ud,jeg sidder på knæ foran hende og trænger så ind i hende,hendes fisse er dejlig stram og våd og det er perfekt at kneppe når damen ligger halvt ned i sofaen og man står på knæ foran,derefter doggy og hun beder mig om at holde godt fast ved hendes hofter,hun stønner helt ekstremt nu ,da jeg straffer hende hårdt,jeg sænker farten lidt for ikke at komme for hurtigt,men lige lidt hjælper det-jeg trækker mig ud og sprøjter på hendes kind.efter en times tid ,med flere drinks og smøger er vi klar til runde to,igen missionær og doggy og en ridetur,hvor jeg ligger på mit trægulv,på et tidspunkt henter hun så hendes dildo som hun har i hendes beutyboks,det er første gang jeg har oplevet at en date medbringer hendes dildo,vi prøver at lege lidt med den,men den kører ikke helt lige som hun vil,så det opgiver vi igen.vi slutter i doggy ,hvor jeg fyrer kanonen af i fissen på hende,det var en dejlig aften ,med masser af sex og snak,da hun ikke kan køre hjem bliver hun og overnatter,vi vågner ved 8 tiden ,hvor hun fører min pik ned til hendes mis og jeg knepper hende så fra siden lige til hun kommer-åhhh ,din pip er så dejlig ,siger hun.efter morgenmad og bad tager hun hjem ,ved ti tiden.Det var noget af det frækkeste sex jeg har oplevet på dating,superlækker krop og hun var meget ungdommelig i hendes væremåde,det er også en dame der tager på ferie i sunny beach,det tror jeg ikke,at der er mange koner i fyrre års alderen der gør

Del dette indlæg


Link til indlæg

fickenstein - det er en superfornøjelse at læse dine indlæg. De pirrer og ægger. Men jeg tænkte på, om du godt kan holde følelserne ude, så det kun handler om sex? Jeg spørger, fordi jeg selv har mødt mange kvinder fra chatrooms og også datingsider, men jeg er holdt helt op med det, fordi jeg fandt ud af, at det mere var "jagten" på byttet, der interesserede mig, men når jeg først havde haft sex, så gad jeg dem ikke mere, og den opførsel kunne jeg selvfølgelig ikke byde nogen - også selv om aftalen mellem mig og kvinderne var ren sex.

Så foretrækker jeg betalingssex. Som nogen har sagt, så betaler man for at kunne gå igen - uden dårlig samvittighed - og det er jeg helt enig i.

vh. peterkæk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej peter Kæk

"men jeg er holdt helt op med det, fordi jeg fandt ud af, at det mere var "jagten" på byttet, der interesserede mig, men når jeg først havde haft sex, så gad jeg dem ikke mere, og den opførsel kunne jeg selvfølgelig ikke byde nogen - også selv om aftalen mellem mig og kvinderne var ren sex."

Hvorfor kunne du ikke byde dem den opførsel, når nu aftalen med kvinderne var ren sex?

Det forstår jeg ikke - essensen må da være om du gedulgt har søgt noget gratis sex under påskud af at søge noget andet og mere, men det har du jo netop ikke gjort.

Der er sikkert masser af kvinder der søger onenight stands, vrager dem efterfølgende, på vej videre til næste uforpligtende knald.

Jeg ville da ønske at jeg kunne det som du og Fickenstein kan, men det kan jeg ikke og derfor betaler jeg for sex.

I sparer 1000 kr + hver gang, og I får alt den tid I har sammen med pigerne som optakt til, og efter sexen :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse

"essensen må da være om du gedulgt har søgt noget gratis sex under påskud af at søge noget andet og mere, men det har du jo netop ikke gjort."

Nej jeg har aldrig givet andre motiver til kende...men det er som om, at det er umuligt ikke at holde en form for følelser ude...det er nok fordi at sex for mig aldrig kan reduceres til to kroppe der har kontakt, men også rummer noget "mere", kald det en form for forpligtelse. Og det er lettere at løbe fra denne forpligtelse, når man betaler. Det ligger vel nærmest også i sproget. Når der er penge indblandet, så hedder det en "ydelse", men når der ikke er penge i det, så er det en anden form for samvær.

Og så er der det ved det, at jeg har fundet ud af, at det er selve jagten, der tænder mig. Fantasierne og det at bygge op...feks at møde en gift kvinde og forføre hende til saftig og forbudt sex...men det har jeg ikke samvittighed til mere...uagtet at jeg altså ikke giver andre motiver til kende end sex.

vh. peterkæk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I dette øjeblik er en dejlig date på vej hjem til mig,vores første date fandt sted hos hende for 3 uger siden,dengang blev det kun til et glas rødvin og lidt kysseri,da hun skulle i byen senere med hendes veninde.jeg fik så en SMS fra hende i starten af ugen,hvor hun spurgte om jeg lavede mad.

Hun har lige skrevet ,at hun er kørt hjemmefra,og maden er også ved at være klar.

Min plan er at nyde et godt måltid mad med hende og drikke noget god rødvin.derefter skal hun kneppes efter alle kunstens regler,jeg skriver en beretning når daten er overstået.

Fick.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde somsagt besøg af en dejlig date igår,hun er 33,og dermed den yngeste jeg har mødt på dating,hun er høj og slank og rigtig sød,det som er lidt pusidt ved hende,er at hendes sidste kæreste var en pige,og hun har kun været til piger i de sidste 5-6 år.

Vi spiste sammen i går aftes,jeg havde lavet mad,steaks med bagt kartoffel og salat.til maden drak vi en god flaske italiensk rødvin,efter maden sætter vi os i min stue,snakker ,hører musik og drikker mere rødvin,vi begynder så at kysse lidt og hun kysser dejligt igen,hun rører også lidt i mit hår .Efter lidt tid tager hun hendes trøje af og undertrøje og jeg åbner så hende røde bh,et ar dejlige fyldige c-skåle dukker frem,kysser dem og bider i dem,rører ved dem,må jeg smage på din mis ,spørger jeg så og hun nikker,trækker hendes bukser,og jeg tager så selv tøjet af,hendes meget intense kysseri har allerede gjort min pik stiv,så jeg læner mig frem mod hende,hvorefter hun tager den i munden og sutter lidt,jeg trækker så hendes trusser af,hendes mis er pikant baberet,der er kun en fartstribe,dufter behageligt og hun reagere rimeligt højlydt ,da jeg slikker,efter lidt tid,trænger jeg ind i hende,jeg står på knæ foran hende og hun ligger halvt ned i sofaen,det er efterhånden blevet en af mine yndlingsstillinger,da man kan bearbejde klitten samtidig med at man knepper hende.derefter en tur henover armlænet,hvor hun kun lå med røven oppe på armlænet,så gik vi over til doggy ,hvor hun stod op og støttede sig til sofaen,hun reagerede godt,god stønnen,men det var også en stilling hun ikke ville kneppes lang tid i af gangen,tilsidst mere fisseslik,og jeg spurgte hende om gode tips,da hun som ex lebbe har slikket en del fisse,hun ville gerne slikkes rimeligt hårdt og ogå have en finger i missen samtidig,de næste 5-8 min slikker jeg som en gal og fingern doper hende samtidig ,tilsidst kommer hun rimeligt voldsomt og bare klemmer mit hovedet fast.vi går så ud i badeværelset og tager et bad sammen,jeg har et stort brusehovedet ,så det var rigtig fedt at stå der sammen med hende,vi kysser og jeg tager hende også bagfra,mens hun står med hænderne oppe ad væggen,hun sætter sig så ned på hug og giver mig et blow,spiller også min pik af ind mod hende selv,da jeg nærmer mig tidspunket hvor jeg er ved at komme får jeg hende om i doggy og knepper hende lige indtil jeg sprøjter i fissen på hende.

Det var en rigtig dejlig vellykket date,og igen en pige som jeg havde mødt gennem dating dk.i den sidste uges tid har jeg også haft en profil på scor,men den har jeg allerede afmeldt igen,der sker ingenting derinde,jeg syntes også det er betydeligt sværere at få kontakt derinde med de få damer der er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det sex som jeg har fået på dating,har altsammen foregået uden gummi ,på nær hos en pige.

Jeg vil gerne undgå at få en kønssygdom,så jeg bruger min sunde fornuft og kigger omhyggeligt efter sygdomstegn ,når jeg besøger damer.Alle de damer jeg har besøgt ,har set sunde og raske ud,en har sågar sagt ,at jeg skulle vide,at hun havde haft herpes,og det er jo meget fair at oplyse om det.

Så her for ca. 3 uger siden ,blev mit ene øje lidt rødt ,som ved noget høfeber,jeg købte så nogle øjendråber i håndkøb ,det hjalp dog ikke ,så jeg måtte en tur til lægen-det ligner allergi ,sagde hun,og jeg fik en recept på nogle øjnedråber som skulle virke bedre,efter 2 dage var det stadigvæk ikke blevet bedre ,og jeg må en tur i lægehuset igen,dennegang hos en anden læge,han mener at det helt bestemt er regnbuehindebetændese og udskriver binyrebarkhormon og en anden salve,det hjælper lidt på det,men øjet er stadigvæk lidt rødt og løber i vand,et par dage senere begynder det andet øje også at blive rødt og jeg kører en tur forbi lægehuset for tredje gang,jeg har i den periode her sex med et par dates og min bolleveninde,og de mener alle ,at det også ligner noget allergi.I lægehuset kommer jeg nu indtil den tredje læge,og han mener at en øjenlæge skal se på,så jeg får en akuttid og kan komme til kun 2 timer senere.hos øjenlægen konstatere han,at jeg ikke har regnbuehindebetændese ,men derimod nogen hævelser på øjenlågene ,og siger at han næsten er 100 % sikker på at det er Clamyda bakterien ,der er årsag til det.jeg må så en tur forbi det lokale sygehus får at få podet øjet,så de kan fastslå hvad der er årsager.Jeg får så et par piller mod Clamydia på mistanke,de virker også,og et par senere er mine øjne igen helt i orden.Hvad det er for en so,der har smittet mig ,ved jeg ikke med 100%,heldigvis har jeg heller ikke selv smittet nogen videre med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den dame jeg beskriver den 22 marts ,er blevet min bolleveninde,vi ses en til to gange om ugen,det er en dame ,der heller ikke er interesseret i at have en kæreste,men kun en fast b-ven.Da vi lige har haft 6-månedersdag som bollevenner tog vi en tur til Flensborg for at fejre det,vi spillede golf og havde en overnatning på hotel des Nordens ,et dejligt hotel der ligger lige ved græseovergang Kruså.

Det blev en supertur,først en god runde golf med udsigt over fjorden,derefter bad på hotellet plus noget sex,efter bad og sex tager vi ind til byen for at spise,på Hansen brauerei er alt optaget,lidt øv,da det er et rigtigt hyggeligt sted,lidt længere henne af gaden får vi så bord på piet heinnensen,det er en gammel resturant med masser af maritim udsmykning,et sted der oser af sjæl og atsmosfære.vi tager begge en 300 gram argentinsk ribeyesteak med bradkartoffel til.Fantastisk mad,der absolut kan anbefales.

Tilbage på hotellet,benytter vi os af hotellets store pool og wellness område,det noget specielle ved poolen er,at man kan svømme fra den indendørs pool direkte ud i den udendørs pool,så det var en noget speciel oplevelse at svømme udendørs på denne årstid,det skal dog siges at vandet er opvarmet til 29 grader,så det var superfedt,efter svømmeturen går vi ind i sauna og dampbad området,det lidt pudsige er,at det er fælles for både mænd og kvinder,mig og bolleveninden går i saunaen og der er man nøgen,ud over os var der kun tre tyske kvinder i 50 års alderen i wellness området,de står nøgne og bruser sig,jeg håbede ikke at de kom ind i saunaen,får så ville jeg helt sikkert få stiv pik.efter den dejlige wellnesstur ,køber vi en flaske rødvin og går på vores værelse,i de næste 2-3 timer ødelægger jeg hendes kusse så meget at hun ikke trænger til pik foreløbig.

Min bolleveninde ved godt at jeg har besøgt ludere,antallet har jeg dog ikke fortalt hende,hun er en pige som i hendes ungdom har lavet lidt pigesex med en veninde og vi har af og til talt om at hun skulle finde en ekstra pige så vi kunne hygge os alle tre,det er dog ikke blevet til noget i nu,så jeg forslog hende at næste gang vi skulle til Flensborg ,skulle vi prøve at besøge en af de ludere som også tager imod par.Hvis og når det sker skriver jeg en beretning om det under Tyskland .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I formiddags var jeg lige en tur inde på dating dk.Jeg har haft skrevet med en sød og flot Århus pige igennem den sidste måneds tid,det er en pige der gerne vil mødes,vi har dog ikke fået vores kalender til at passe i nu,hun var dog ikke online,så istedet begynder jeg at chat med en dame som jeg har skrevet lidt med for et par uger side,hun er kunderådgiver i en bank,slank og almindelig af udseende,47 år og fraskilt.jeg skriver .Hej og hvordan går det? Hun svarer at det går fint og hun stadigvæk er single.Jeg spørger hende så,om vi skal ses senere i dag,hun svarer om jeg tænker på sex.Hun siger at vi godt kan mødes,det skulle dog være inden kl 1600 ,da hun skulle besøge hendes mor,jeg får hendes adresse og vi aftaler at mødes 1330 her i dag.Jeg skriver til hende,at når hun åbner døren,skal hun være iført undertøj,hun svarer ,at det vil hun tænke over,da det vil få hende til at ligne en l.... Og det er jeg bestemt ikke ,svarer hun.

Jeg indstiller gps'en og kører mod hendes adresse,hun bor ca 70 kilometer fra mig,da jeg ankommer kan jeg se at hun går i køkkenet ,jeg ringer så på og hun kommer og åbner døren forsigtigt kun iført blåt lingerie,vi giver hånd og hilser,går ind i hendes køkken og hun byder en øl,hendes hjem er rent og flot indrettet.Drikker lidt af øllen og vi begynder at kysse,hun bruger tungen en del og min pik bliver stiv,jeg får så åbnet hendes bh og et par nydelige bryster,str. B titter frem,vi går så ind i soveværelset og eg tager tøjet af,jeg beder hende om at stille sig langs sengen,hvorefter jeg trænger ind i hende og knepper hende bagfra,derefter missionær og så er jeg nede og smage på fissen,dejlig fisse som dufter og smager behageligt,vi skifter rundt mellem de tre grundstillinger,vi når også en tur ude i hendes køkken hvor jeg tager hende op af køkkenbordet,til allersidst ,samme stilling som vi startede i ,jeg knepper hende hårdt bagfra ,lige til jeg sprøjter i fissen på hende.det gav sved på panden og vi tager et fælles bad i hendes bruseniche,efter bad sætter vi os i hendes sofa og snakker en halv times tid,mens vi drikker vores øl færdig.Det ar lidt langt at køre efter et slag fisse,men det var et udemærket knald .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det sex som jeg har fået på dating,har altsammen foregået uden gummi ,på nær hos en pige.

Jeg vil gerne undgå at få en kønssygdom,så jeg bruger min sunde fornuft og kigger omhyggeligt efter sygdomstegn ,når jeg besøger damer.Alle de damer jeg har besøgt ,har set sunde og raske ud,en har sågar sagt ,at jeg skulle vide,at hun havde haft herpes,og det er jo meget fair at oplyse om det.

Så her for ca. 3 uger siden ,blev mit ene øje lidt rødt ,som ved noget høfeber,jeg købte så nogle øjendråber i håndkøb ,det hjalp dog ikke ,så jeg måtte en tur til lægen-det ligner allergi ,sagde hun,og jeg fik en recept på nogle øjnedråber som skulle virke bedre,efter 2 dage var det stadigvæk ikke blevet bedre ,og jeg må en tur i lægehuset igen,dennegang hos en anden læge,han mener at det helt bestemt er regnbuehindebetændese og udskriver binyrebarkhormon og en anden salve,det hjælper lidt på det,men øjet er stadigvæk lidt rødt og løber i vand,et par dage senere begynder det andet øje også at blive rødt og jeg kører en tur forbi lægehuset for tredje gang,jeg har i den periode her sex med et par dates og min bolleveninde,og de mener alle ,at det også ligner noget allergi.I lægehuset kommer jeg nu indtil den tredje læge,og han mener at en øjenlæge skal se på,så jeg får en akuttid og kan komme til kun 2 timer senere.hos øjenlægen konstatere han,at jeg ikke har regnbuehindebetændese ,men derimod nogen hævelser på øjenlågene ,og siger at han næsten er 100 % sikker på at det er Clamyda bakterien ,der er årsag til det.jeg må så en tur forbi det lokale sygehus får at få podet øjet,så de kan fastslå hvad der er årsager.Jeg får så et par piller mod Clamydia på mistanke,de virker også,og et par senere er mine øjne igen helt i orden.Hvad det er for en so,der har smittet mig ,ved jeg ikke med 100%,heldigvis har jeg heller ikke selv smittet nogen videre med det.

Du ved vel hvem du har været sammen med evt. via mails og så skrive til dem at du har fået Clamydia, og muligvis fra hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Fickensteinn - Tal ordentligt!!!!!!

Hvad det er for en so,der har smittet mig ,ved jeg ikke med 100%,heldigvis har jeg heller ikke selv smittet nogen videre med det

Den "so" er vel ikke værre end "det svin", der efter eget udsagn har været sammen med en håndfuld kvinder mens han har haft en clamydia infektion:

jeg har i den periode her sex med et par dates og min bolleveninde,og de mener alle ,at det også ligner noget allergi

.... og nej, jeg mener ikke at du er et svin ligeså lidt som jeg mener hun er en so, men det ser lidt ud som om du har en opfattelse af at smitte er forsætligt. Det er det sjovt nok ikke (det hører i hvert fald til sjældenhederne).

Og så må jeg lige oplyse dig lidt:

Det er rigtigt at visse kønssygdomme giver tydelige sygdomstegn, som det da altid er en god ide at kigge efter. Man rigtig mange sygdomme kan man ikke se.. og i rigtig mange tilfælde er man ikke klar over at man er smittet, det gælder især Clamydia, men også gonoré og de sygdomme der er værre.

Sex uden kondom er da helt sikkert dejligt, men der er, uanset hvor meget man tjekker pigens sundhedstilstand, ALTID en risko for at blive smittet undervejs - og pris du dig lykkelig for at det er en af de mere uskadelige sygdomme du har reddet dig!

Når du vælger at dyrke ubeskyttet sex er ansvaret for diverse sygdomme DIT, og DIT alene!!!!! Medmindre selvfølgelig pigen decideret lyver for dig.

Ingen søer her!

Sexafhængig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er alle de historier der diskes op med her nok nogen der skal tages med en smule forbehold. Nogle mennesker er jo vilde med at trolle på internettet.

Det minder i høj grad som copy paste fra de grå sider i ugens rapport for år tilbage. Og jaja hvis han får et kick ud af det så er det da fint.

Den eneste grund til at du skulle blive undersøgt for problemer med dilleren er nok snarere tennissok allergi - hvad øjnene angår så få et par briller eller et større fjernsyn når du kigger pornofilm. Herpes og klamydia smitter ikke med intimt samkvem med køkkenrulle og tv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode historier.

Om det er fri fantasi skal jeg ikke dømme, men det minder lidt om mine egne oplevelser på dating.dk

Var jeg singel igen, røg jeg helt sikkert på dating igen. Sikker sex har her en lidt anden betydning.

Men min oplevelse er ikke at det er Så nemt som forfatteren skriver, der skal en del benarbejde til. Men til sammenligning med for eks scor.dk, er det 1000x nemmere at få sex på dating

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været de fleste steder, både dating.dk scor.dk osv. jeg synes heller ikke det er særlig let at finde nogle som er klar på noget uforliget og slet ikke dem på min egen alder(er 29) nogen som måske har nogle tricks, for jeg må indrømme jeg er lidt skeptisk for at oprette profil på dating.dk igen da jeg er blevet skuffet så mange gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

pacer,

det jeg har beskrevet er virkelighed,der er ikke noget fantasi over det.Nogen gange er det let,og andre gange ,skal der noget benarbejde til før en date er i hus.

IMS,

Tror det handler om at skille sig lidt ud,så man ikke drukner i mængden.Jeg skiller mig ud ved at have en profiltekst som er meget humoristisk og lidt fræk,en dame har beskrevet den som en salgstalefor en avlstyr...det kan godt betale sig også at føre sig frem med meget selvtillid,kvinder tænder på mænd med selvtillid.min profiltekst deler vandene og det er fint nok,dem som jeg kommer på date med ,er for det meste piger som bare har lyst til noget sex,de såkaldte seriøse der kun vil mødes på et neutralt sted for at se om der er kemi,gider jeg slet ikke at bruge min tid på.

Dine evner på chatten betyder også en del,vær lidt sjov og lidt fræk og før dig frem med et stort ego,så bider damerne på krogen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver @Fickenstein helt ret....

Jeg har selv været heldig på forskellige dating en del gange og haft lignende oplevelser som han har beskrevet - både med jævnaldrende kvinder, men her i 2012 også med 3 kvinder på 20-24 år ...

Nogle gange kræver det lidt tålmodighed og lige finde ud af, hvordan den pågældende kvinde skal skrives til (nogle er mere forsigtige og skal lige lokkes frem - mens andre er mere direkte)...

Men heldet svinger meget - nogle periode kan det virke helt håbløst, men så pludselig ruller det igen..

Så fat pennen og kom i gang - der er masser af kvinder derude som har lyst til sex..... masser af sex..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke billede på min profil i øjeblikket,da jeg har set lidt til den dame jeg beskrev den 21 sep og da jeg også har en bolleveninde ,har jeg nok at se til i øjeblikket.Af de 27 damer jeg har scoret i det sidste års tid har 2 af dem været en blinddate.

for cirka 2 uger siden var jeg på sjælland for at arbejde hele weekenden,om aftenen lå jeg i min seng og chattede lidt med en dame som jeg har skrevet lidt med gennem det sidste halve år,det er nok ikke en .jeg kommer til at knalde med,men det er altid hyggeligt at chat med hende.

mens vi chattede kiggede jeg også på nogle andre profiler,bla andet på en 39 årig dame fra århusområdet,hun kiggede tilbage på min profil og vi skrev lidt sammen,næste aften skrev vi lidt sammen igen og jeg fik også hendes nummer,og jeg ringede hende op og vi talte en halv times tid.

Hun lød som en frisk pige,der var med på lidt sjov og hun var heller ikke blevet skræmt væk af den lidt frække chat vi havde haft,jeg forslog at mødes 2 dage senere ,når jeg var kommet hjem fra sjælland,hun sagde ,at det passede ikke så godt da hun havde hendes periode i øjeblikket.

Vi skrev så sammen på sms og aftalte at mødes i søndags,en lille uge efter vi første gang skrev sammen,hun spurgte flere gange efter et billede,da hun jo ikke havde set mig i nu,jeg fik dog aldrig sendt noget inden vores date skulle finde sted.

Så her i søndags skriver hun inden hun kører hjemmefra,at hun er meget spændt på at møde mig,men at hun har en god fornemmelse.Hun ankom ved 18 tiden,rimelig køn og slank,hendes hår var lidt længere end det billede jeg havde set af hende,flot smil,hun var iført meget stramme jeans og en dynejakke,jeg hjælper hende af med jakken og indeunder har hun en slags bluse som er godt nedringet.jeg viser hende lidt rundt i huset og snakken går godt,vi sætter os så i min sofa og jeg henter glas og en flaske rødvin,vi drikker vin og snakker en halv times tid.

Jeg syntes der er en god kemi,men jeg er stadigvæk i tvivl om hun er til noget sex.efter cirka en halv time sætter jeg mit første træk ind,jeg rører lidt ved hende lange hår og roser det,læner mig frem mod hende og dufter til hende,hun dufter skønt og fortæller hvad hende parfume hedder,derefter prøver jeg om hun vil kysse lidt,det har hun ikke noget imod og vi kysser temmelig meget,hun kysser dejligt og har varme bløde læber,vi fortsætter med rødvinen og kysser ind imellem,min pik begynder også at røre på sig,jeg tager så min hånd ind under hendes bluse og rører ved hendes dejlige rimelig store bryster,tror det var en c-skål.hun tager så selv blusen helt af og sidder nu topløs i sofaen,jeg har også taget min t-shirt af,jeg står på knæ foran hende og vi kysser mere og vores overkroppe rører ved hinnanden,jeg stiller mig så op og tager tøjet helt af,min pik er helt stiv og hun tager den i munden,sutter udemærket sådan lidt med hovedet på skrå.så er det ned foran hende igen og jeg trækker bukserne af hende og hendes trusser,glat fisse ,slikker den godt og grundigt ,hun får også fingeren samtidig.efter jeg har smagt på hende knepper jeg hende hvor jeg står på knæ og hun sidder i sofaen,dejlig stilling hvor jeg kan berører klitten samtidig,derefter god doggy,vi går så ud på mit badeværelse som nok er mit yndlingssted at knalde i mit hus,stiller sig ved håndvasken og jeg tager hende i doggy mens vi kan følge med i det store spejl jeg har over håndvasken,frækt !

jeg trænger mig så ud og hælder lidt babyolie ud over hendes røv,hvorefter hun får pegefingeren ind i røven og langfingeren ind i fissen med den anden hånd bearbejder jeg klitten,hun stønner dejlig og siger hvor dejligt det er,derefter babyolie på pikken som jeg så presser mod stjernen,hun giver let efter og jeg knepper hende godt og grundigt i røven,derefter i fissen igen ,jeg er meget tæt på at komme ,så jeg trækker mig og hun når lige at sutte 5 sekunder inden jeg affyrer en ladning ud over hendes mund og ansigt,hun ville ikke have ladningen i selve munden.

jeg er gennemblødt af sved og vi tager så et fælles bad,tilbage i stuen tager vi tøj på og sætter os i sofaen igen og hyggesnakker og drikker vores vin,på et tidspunkt kysser vi igen rimeligt intents og det går igen i pikken på mig,hvorefter jeg trækker hendes bukser af igen ogtager hende i doggy,kommer rimeligt hurtigt anden gang ,og denne gang i fissen.

cirka 4 timer efter hun ankom kører hun hjem igen,det var en dejlig fræk 3 hulsdame ,som jeg håber at ses med et par gange mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

status efter weekenden,2 nye damer er blevet nedlagt og en fræk date er aftalt til på onsdag,hvor jeg skal komme mellem 19 og 2130 ,hvor hendes datter er i klub,ja -de enlige mødre må være kreative.

Jeg ved ikke om der har været fuldmåne eller hvad,men det har næsten været et tag selv bord ,på dating,denne weekend .

første date -dame i slut fyrrende ,offentlig kontoransat.besøgte hende fra fredag aften til lørdag morgen.Rødvin ,snak og masser af kys ,til at starte med virkede hun lidt forsigtig,og jeg regnede med at det nok bare ville blive til lidt husmor sex ,men jeg skal love for jeg tog fejl.

Hun var meget sexglad og kunne ikke få nok,vi hyggede os ihvertfald i tre timer og igen om morgenen.Hun suttede som de bedste ludere jeg har besøgt,dybt ,pirrende,varieret og man kunne se at hun nød det-fik også lov at optage det på mobilen.

Anden date var her til aften,

det var en dame på 41,hun havde trykket på min interesseknap og jeg tog så kontakt til hende,et par korte mails frem og tilbage og vi aftalte så at hun skulle komme hjem til mig ved 18 tiden i dag.

hun var almindelig af udseende,kort krøllet hår,et par store hængebryster og fyldig røv,fra hun ringede på min dør til hun fik pik gik der cirka 10 min.hun fortalte mig senere at hun blev skilt for 3 måneder siden og var umættelig hvad sex angår,dagen inden hun besøgte mig havde hun haft sex med en bolleven og suttet pik på 2 andre.Først lidt kys i sofaen,så trusserne af hende,hvorefter jeg tog hende længe bagfra,lidt missionær og så ud på badeværelset hvor jeg hældte babyolie ud over røven på hende og trængte ind analt,stille til at starte med,derefter fuld gas,skifter mellem fissen og røven de næste 10 min indtil jeg kommer i røven på hende.Meget speciel dame,veluddannet og veltalende men de kan åbentbart også være fuldstændig sexgale.

Den date jeg har aftalt til på onsdag ,bliver også interessant-hun har sendt mig nogle temmelig frække billeder af hendes fisse og bryster,og brysterne er størrelse I ,så der bliver noget at tage fat i

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Total fed fræk læsning takker mange gange ,glæder mig allerede til at læse mere.

status efter weekenden,2 nye damer er blevet nedlagt og en fræk date er aftalt til på onsdag,hvor jeg skal komme mellem 19 og 2130 ,hvor hendes datter er i klub,ja -de enlige mødre må være kreative.

Jeg ved ikke om der har været fuldmåne eller hvad,men det har næsten været et tag selv bord ,på dating,denne weekend .

første date -dame i slut fyrrende ,offentlig kontoransat.besøgte hende fra fredag aften til lørdag morgen.Rødvin ,snak og masser af kys ,til at starte med virkede hun lidt forsigtig,og jeg regnede med at det nok bare ville blive til lidt husmor sex ,men jeg skal love for jeg tog fejl.

Hun var meget sexglad og kunne ikke få nok,vi hyggede os ihvertfald i tre timer og igen om morgenen.Hun suttede som de bedste ludere jeg har besøgt,dybt ,pirrende,varieret og man kunne se at hun nød det-fik også lov at optage det på mobilen.

Anden date var her til aften,

det var en dame på 41,hun havde trykket på min interesseknap og jeg tog så kontakt til hende,et par korte mails frem og tilbage og vi aftalte så at hun skulle komme hjem til mig ved 18 tiden i dag.

hun var almindelig af udseende,kort krøllet hår,et par store hængebryster og fyldig røv,fra hun ringede på min dør til hun fik pik gik der cirka 10 min.hun fortalte mig senere at hun blev skilt for 3 måneder siden og var umættelig hvad sex angår,dagen inden hun besøgte mig havde hun haft sex med en bolleven og suttet pik på 2 andre.Først lidt kys i sofaen,så trusserne af hende,hvorefter jeg tog hende længe bagfra,lidt missionær og så ud på badeværelset hvor jeg hældte babyolie ud over røven på hende og trængte ind analt,stille til at starte med,derefter fuld gas,skifter mellem fissen og røven de næste 10 min indtil jeg kommer i røven på hende.Meget speciel dame,veluddannet og veltalende men de kan åbentbart også være fuldstændig sexgale.

Den date jeg har aftalt til på onsdag ,bliver også interessant-hun har sendt mig nogle temmelig frække billeder af hendes fisse og bryster,og brysterne er størrelse I ,så der bliver noget at tage fat i

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...