dahliablack03 75 Skrevet 27. Januar, 2018 Se lige den her: https://annoncelight.dk/showad/206887 Det lyder nu meget frækt. Men virker det for godt til at være sandt? En trekant med en 18-årig kvinde og en Latina ladyboy: wow. Jeg har lyst til at slå til. Nogen der har prøvet hende eller dem begge? Eller lyder annoncen som fake? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 29. Januar, 2018 Så fake at det driver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 600 Skrevet 29. Januar, 2018 Hvorfor skulle det være fake? Jeg kan umiddelbart ikke se nogle faresignaler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 30. Januar, 2018 (edited) Skiderik skrev, for 22 timer siden: Hvorfor skulle det være fake? Jeg kan umiddelbart ikke se nogle faresignaler. Hun dukker aldrig op, hvis du aftaler at mødes f.eks i bilen, eller ved Solcenter ... Og efter det er hendes SMS "død" Redigeret 30. Januar, 2018 af TboneDK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg