Hop til indhold
messi61

Sandra Vissenbjerg

Recommended Posts

Så et billede af Sandra på Side 6...wow... Den pige må jeg besøge. Skrev til hende og spurgte om ægtheden af hendes billeder. 100% ægte svarede hun. Havde mine tvivl, men det skulle afprøves, for hvis det var hende der åbnede døren så ville jeg flytte ind i et par uger. Vi aftalte jeg skulle skrive torsdag og lave en aftale. Da vi nåede torsdag var det billede væk som jeg var faldet for. Tænkte det jo nok. Der var så kommet andre billeder på, men det så alligevel ok ud. Lavede en aftale og besøgte pigen som aftalt. Hvis det er hende på billederne så er de af ældre dato, for vil tro at hun er midt 30. MEN... Hun er rigtig sød, dejlig lækker krop, lækker bagdel og dejlige bryster, sort hår og brune øjne. Det man kalder en smuksak, og hun er ikke tilbageholdende på nogen måde. Er rigtig kælen, ingen berøringsangst, og har masser af tid. Hun taler udmærket engelsk og er nem at snakke med. Super oplevelse. Der kommer jeg gerne igen. http://massage.side6.dk/

Screenshot_20180126-231953.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Jan skrev, for 5 timer siden:

Det må være hende her

Ser ganske godt ud.

Jeg var på besøg i går, og jeg vendte i døren.

Det er muligt at "pigen" på billedet er selvsamme person som du møder, men i bedste fald er det mindst 10 år siden at billedet blev taget, ellers er der redigeret meget på det.

Jeg havde læst Messi's anmeldelse af pigen, men må erkende at jeg blev slemt skuffet, da jeg havde sat forventningerne noget højere. Hun blev en smule mopset over at jeg ikke havde lyst, men jeg fik forklaret hende at hun på ingen måde levede op til hendes billeder, og så smækkede hun ellers med døren.

Jeg synes ikke det er uhøfligt at vende om når forskellen på billeder og virkelighed er så udpræget som det her er tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår så ikke hvad du forventer. Jeg skrev i min anmeldelse at billederne var af ældre dato og at hun er omkring midt tredive. Så det må da være det man forventer.  Og i min optik er hun en dejlig og absolut køn pige. Jeg har faktisk forsøgt at få en ny aftale men hun kunne ikke før senere på aftenen hvor jeg så ikke kunne. Men jeg prøver igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Ja - ok - jeg forventede faktisk at møde en kvinde i midt tredive, men så må jeg altså konstatere at din dømmekraft eller syn er elendigt. Det kommer på INGEN måde i nærheden af at være samme pige midt i 30'erne. Nu skal jeg ikke indlade mig på at beskrive hende, men det var for mig et absolut turnoff i forhold til mine forventninger.

Det er så min vurdering af pigen, men smag og behag er heldigvis forskellig. Jeg synes bare at der er MEGA-stor forskel på billeder og virkelighed ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt hende lørdag.. billeder et ikke af hende som hun selv fortalte men nogen hun bruger til at lokke med og som hun selv sagde de gør de andre jo osse..

Men udover det hun er er lille nips med pæne bryster som yder en helt god service, lidt dyr af en dame i sin alder men hun kan sit kram..  Hun er nok nærmere de 40 en i 30 erne.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...