Hop til indhold
Guest fickenstein

Mascha,Engelsburg

Recommended Posts

Gæst

Jeg besøgte Russiske Mascha i søndags på gl.burgerstrasse 64 ,ring på ved adler

Hun er en Russisk pige på ca.26 år,en god bekendt af Danmark ,da hun har arbejdet i både Viborg og Randers ,i Viborg blev hun anholdt fortalte hun ,for at have arbejdet sort,og hun har fået 2 års indrejseforbud til Danmark.

Hun er slank bygget og ser bedre ud end på billederne,hendes krop er ok fast,men det er ikke nogen hardbody,små b-skåle og trimmet mis,meget kønt smil med flotte hvide tænder,håret er i en rødlig nuance som på billederne,som iøvrigt gengiver hende meget godt.

Engelsburgs faste piger kører med priser som er på 50 euro eller 70-80 euro hvis det franske er uden gummi,da hun spørger om jeg er fra Danmark ,ligger hun ud med nogle priser som hedder 80 og 100 euro,jeg forklare hende så om engelsburgs priser,hun siger så at hun har ikke været her før,det er så en løgn for hun var her for et par måneder siden,det gør jeg hende opmærksom på,men hun svarer at jo,hun var på vagtplanen ,men hun kom ikke fordi hun var syg.jeg har set en kommentar om hende i gæstebogen ,så hun har været her før.

Jeg ender med at give 70 euro for en halv time,hvis man giver efter for de her piger som kommer med nogle helt vandvittige priser,så ødelægger man det for andre. Www.engelsburg-fl.de/

Jeg starter med et bad,hvorefter hun giver mig et blow,udemærket blow med godt tryk med læberne,derefter smager jeg på missen,hun stønner og lever sig godt med,hun er meget tæt på at komme,derefter doggy ,først stille og roligt derefter straffer jeg hende hårdt hårdt hårdt,hun stønner helt ekstremt liderligt,jeg har ikke hørt en så fræk stønnen siden jeg engang besøgte en tysk pige på Feldstrasse,god ridetur og vi slutter i missionær,tilsidst går hun med under bruseren og vasker også pikken.

Det var et udemærket knald,det trækker noget ned at hun prøver at skrue prisen op,hvis hun er interesseret i at have faste kunder holder det ikke,når engelsburgs toppiger kører med priserpå 50/70-80 euro. Gentagelsesfare 50 %

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fick.

Er det normalt, at priserne "glider" i Flensburg? Jeg havde ellers en fornemmelse af, at de var mere stabile end i DK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hallo,

de faste piger,dem som kommer regelmæssigt til Flensborg,de prøver ikke at platte dig,men de her vandrefugle som kun kommer måske 1-2 gange om året,kan godt finde på at tage røven på dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...