Hop til indhold
Frækkert666

Nan og Gib P.P. Thaimassage Århus

Recommended Posts

Lokket af gode anmeldelser af Thong og Gib begav jeg mig en stormfuld Onsdag ned til PP Thaimassage i Århus.

Blev lukket ind af ThaiMutter som henviste mig til et rum med en lille seng og en stol. Ventede på stolen på at der skulle komme en.

Der kom en ca 30 årig meget smuk thaikvinde ind. Af med tøjet og op på sengen. Pigen som hed Nan startede massagen og ret hurtigt nussede hun mine kugler og spurgte om de gjorde ondt. Ja sagde jeg. Flere gange under massagen stillede hun samme spørgsmål. Efter en 20 - 25 min aftalte vi den fulde pakke og vi afregnede.

Imens hun var ude med pengene kom en Thaikvinde på ca 35 år ind og spurgte om hun måtte være med. Jeg sagde at Nan havde fået 75 % af de penge jeg havde med. Så sagde hun at det var fint med de sidste 25 %. Nan kom ind og den anden gik ud for at blive klar. Nan sagde at det var Gib.

Nan gik i gang med blow jobbet og imens kom Gib ind og pillede ganske lidt ved mine kugler og bum så eksploderede jeg. Gib var hurtig og tog ladningen. Gib så nu meget skuffet ud og sagde at nu var der ingen sex til hende hvorefter jeg sagde af der nok var mere i posen.

Nan ( som har en tattoo imellem sine skuldre satte på mit ansigt og lod mig slikke hendes stramme fisse. Gib gik i gang med at bearbejde min pik og fik den nogenlunde stiv og red den. Hun arbejdede mere med den. Så byttede Gib og Nan plads og jeg fik nu lov at slikke Gib imens Nan suttede løs. Ret hurtigt kom jeg i munden på Nan og de jublede begge højt. Gib kom derefter med Cola til mig og Nan gik i bad.  

En dejlig og god oplevelse i den bedre ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sødmand skrev, for 8 timer siden:

Okay 1000. Jeg har betalt 1500 da jeg var der men godt at vide:0). Men vel ikke 1000 for to?

Jeg har betalt 2000 for to piger, no limit

og 1200 for en pige, no limit

PS. Jeg har først betalt efter......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Gib i sommer - 1000 for en time og da vi kortvarigt fik besøg af (hm, måske Thong) en anden frækkert mod slutningen, spurgte jeg om pris for begge næste gang. 1500 evt? Joh det ku' vi nok finde ud af, svarede Gib og den anden nikkede bekræftende. Med thaipiger nytter det næsten altid at forhandle lidt. Blot gør det med respekt og evt. fortæl dem hvor smukke de er - det virker næsten hver gang. ;-)  Har det så været ecceptionelt godt - som det som regel er hos Gib - så smid evt. et par ekstra lapper i drikkepenge. Så er du osse sikker på sublim oplevelse næste gang! :-) 

Og så tager de altså osse MobilePay. Eller har i hvert fald gjort det. Spørg! Så løber du ikke tør for kontanter, hvis de stadig gør det. ;-) Nå, har lige bestil tid til i eftermiddag. Ingen MobilePay. Undskylder misinfo.

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 1 time siden:

Hos PP/Gib???

Ja!
[Én tusse for én og 1500 for to].

Redigeret af blogbuster

Del dette indlæg


Link til indlæg
blogbuster skrev, for 2 timer siden:

Ja!
[Én tusse for én og 1500 for to].

De priser kan jeg nikke genkendende til, men jeg spurgte Gib forleden om MobilePay  - only cash, sagde hun. Men for et årstid siden sagde hun ja til MP. Hm??

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...